Cristi Muresan

Regenerare dpf d5

14 posts in this topic

Masina noua obiceiuri vechi , am regenerat v60 zilele trecute , consumul acestuia nu scadea in oras sub 8 (abea atingand acceleratia) 

Totusi acest model fara indicator al temperaturii apei , cu xenon , ingreuneaza detectarea regenerarii de catre utilizator , totusi indicii:

1.dupa 10 min de mers continu prin oras (consider ca s-a incalzit la 90 gr, temperatura care permite regenerarea)

2.consum crescut , 20-25/100 plecand usor de pe loc , (viteza 1/2), in mod normal 8-10 

3.tonalitatea motorului (greu sesizabil , modelul fiind bine izolat , eventual in S o observi mai bine)

4.km to empty- scade cam 100 cand incepe sa se regenereze 

5.legat de procedura , am observat ca se regenereaza mai bine in modul S , sau trepata a4-a la 70-75km  /h  (consum 9-11 pe loc drept) , cam 25-30 km sunt necesari. 

Inca ne imprietenim, cand mai descopar cate ceva , va anunt. 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti norocos, desi nu inteleg - mie imi regenereaza DPF exact in 50 km batuti pe muchie pe autostrada 130-140 km/h - 20 min. Consum +1,5 L / 100 km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, maverick a spus:

Esti norocos, desi nu inteleg - mie imi regenereaza DPF exact in 50 km batuti pe muchie pe autostrada 130-140 km/h - 20 min. Consum +1,5 L / 100 km. 

Diferenta intre km batuti pe muchie si cruise usor , o face din cantitatea de motorina injectata (dupa cum spui Mav +1.5 l vs. +6l  ). Daca mergi tare si o incingi  sau daca mergi incet si se incinge singura . 

Inca nu am vazut regenerare la viteza (am stat oarecum cu ochii pe consum) si am batut cam 3000 km . 

Pe mine ma preocupa tare regenerarea in oras !

Si am facut-o de oaie resetand km de la ultima regenerare (in v50 foloseam trip2 pt regenerare si trip 1 pt consum plin/plin) la v60 le-am inversat... 

Mai tin sa adaug ca nu este neaparat sa urmaresti regenerarea , daca mergi mult si nu ii permiti sa se regenereze primesti un mesaj in bord , si odata primit , te plimbi cu masina pana dispare (asa face un coleg cu nissan-u)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turatie mare ,regenerare  care dureaza.Este simplu.Ia vezi la 2000-2200rpm cit dureaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Ma bag si eu in discutie cu un d5, de exemplu in oras nu-mi dau seama cand isi face/daca isi face regenerarea.

In schimb, cum ies pe autostrada o pun pe C.C. la 140km aprox 2600rpm si consumul instant indica undeva la 6,2 -6,4%. Dupa 10km parcursi la aceleasi setari consumul instant sare in 9 - 9,5% pentru cateva minute apoi scade in 5 -5,5%.

Ca distanta A1 incepe de la km13, mie la km 23 imi creste consumul si pana la km 47 a stat ridicat in 9% dupa care restul de autostrada a stat in jurul valorii de 5%.

Cred ca atunci si-a facut regenerarea DPF ul.

Seara buna!

Sent from my Nokia 3310i

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, Dinoco a spus:

 

Salut.

Ma bag si eu in discutie cu un d5, de exemplu in oras nu-mi dau seama cand isi face/daca isi face regenerarea.

In schimb, cum ies pe autostrada o pun pe C.C. la 140km aprox 2600rpm si consumul instant indica undeva la 6,2 -6,4%. Dupa 10km parcursi la aceleasi setari consumul instant sare in 9 - 9,5% pentru cateva minute apoi scade in 5 -5,5%.

Ca distanta A1 incepe de la km13, mie la km 23 imi creste consumul si pana la km 47 a stat ridicat in 9% dupa care restul de autostrada a stat in jurul valorii de 5%.

Cred ca atunci si-a facut regenerarea DPF ul.

Seara buna!

Sent from my Nokia 3310i

Eu la viteza nu am observat(nici cu v50 , nici cu v60-u) , este mai greu deoarece la 130-140 km/h orice inclinatie , vant , devine un obstacol , care creste substantial consumul . 

Spre exemplu cu v50 in timp ce se regenera @70 km/h in treapta a4-a 2100 rpm - consuma 9-10 , daca acceleram la 110 in treapta a 5-a 2200 rpm -consuma 6-7 . 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara, stie cineva daca la masina din semnatura la regenerare porneate si dezaburirea la luneta?este o regula la toate masinile.Ca daca ar porni dezaburirea am citit ca se poate monta un led pe circuitul de la luneta si vezi instant cand a pornit si cand sa oprit regenerarea.Ceva de genu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca porneste , sunt 90% sigur ca nu porneste dezaburirea la d5 (nici generatia veche) . Exista o posibilitate sa porneasca dar sa nu apara aprins ledul (asta nu stiu , nu am observat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai adaug niste detalii : la pornire de pe loc consumul poate urca intre 25-50 (in mod normal maxim 20 , valabil cu motorul cald) 

Daca esti pe rezerva de combustibil(mai aveam 60 km to empty) : am impresia ca nu incepe regenerarea ! A inceput exact dupa ce am alimentat .

Distanta parcursa 22 KM , regim extraurban dar pana in 75km/h pe manual , tinand-o intr-o plaja de turatie intre 2000-3000 (predominant 2300)

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ai minim 10% din capacitatea rezervorului, sa inceapa regenerarea, temperatura apei peste 80 grade, temperatura evacuarii peste 200 grade si sa nu ai erori pe motor

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, paunionutz a spus:

Trebuie sa ai minim 10% din capacitatea rezervorului, sa inceapa regenerarea, temperatura apei peste 80 grade, temperatura evacuarii peste 200 grade si sa nu ai erori pe motor

Mersi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau sa ai prea multi km in oras si atunci face ca toti dracii ca se vrea afara din oras :) - mi s-a intamplat si mie de cateva ori - cum vede autostrada cum face regenerare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc masina in 2 cicluri : oras 1 sau 2 luni , apoi un drum lung, cam asa.  De aceea incerc sa monitorizez regenerarile in oras , pe autostrada nu ma intereseaza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now