Marian Sabou

Suspensie sport reglabila

39 posts in this topic

Buna , m-ar interesa o suspensie sport REGLABILA , pentru volvo s40/v50 2.0D pana acuma am gasit Ta-Technix la 1300 si ceva de lei insa eu pana acum nu am mai auzit de aceasta marca . A montat cineva pana acuma pe s40 suspensie sport reglabila ? Pareri costuri ? 

Stiu ca exista topicul lui @larahau la DIY , dar nu este mentionat nimic despre alte tipuri de suspensii preturi si chiar pareri in legatura cu alte marci . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Stiu ca Roskat isi montase acum ceva ani pe masina lui. Ia legatura cu el si vezi ce iti spune despre ea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Vita_Fresh a spus:

Salut! Stiu ca Roskat isi montase acum ceva ani pe masina lui. Ia legatura cu el si vezi ce iti spune despre ea. 

@offtopic Merci ! Cu siguranta @Roskat mai intra acuma seara sau maine si nu are rost sa ii trimit un mesaj si sa imi raspunda numai mie , dupa daca mai are cineva nevoie sa il intrebe din nou mai bine scrie direct aici si pe viitor poate ii va mai folosi si la altcineva.

 

Edited by Marian Sabou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut eu suspensie(arcuri+amortizoare) ta-technix pe un e36.Le luasem sh si le-am folosit vreo 10000 km.

Masina statea lipita de asfalt,in curbe

Share this post


Link to post
Share on other sites

e36 sta lipit de asfalt din fabrica in comparatie cu s40-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana sa le montez avea kyb aproape noi,montate de fostul proprietar.

Era destul de barca,plus ca din cand in cand,mai facea cate-o gogoasa...:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@roskat ce suspensii ai montat de esti asa de nemultumit ? 

Acum ai stock pe masina ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suspensie sport nu inseamna amortizoare si arcuri. Inseamna sasiu sport, bucse din poliureten, bare stabilizatoare, directie sport, greutate echilibrata (ceea ce la s40 e varza).

Daca pui doar niste amortizoare si arcuri nu faci nimic decat sa distrugi celelalte componente.

Mi-a luat mult sa ajung la concluzia asta si cand a scris Bogdan. G am zis las' ca stiu eu mai bine, dar am ajuns la vorba lui.

Eu am avut arcuri si amortizoare de la bilstein. Nu mai stiu exact ce model, dar oricum daca vrei o masina mai stabila apuca-te de scoala de pilotaj si i-ati un set de anvelope performante ;)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt putin offtopic , am avut la v70 arcuri sport apex (plus amortizoare noi) masina devenise un cart mare (dar extrem de incomoda pe drum, mult prea rigida) daca as fi in locul tau as achizitiona arcuri si amortizoare de pe rdesign + bara de rigidizare(strut) + roti pe 18 " +bara antiroll spate (ipd),cred ca ar fi cel mai bun compromis . 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Cristi Muresan a spus:

Sunt putin offtopic , am avut la v70 arcuri sport apex (plus amortizoare noi) masina devenise un cart mare (dar extrem de incomoda pe drum, mult prea rigida) daca as fi in locul tau as achizitiona arcuri si amortizoare de pe rdesign + bara de rigidizare(strut) + roti pe 18 " +bara antiroll spate (ipd),cred ca ar fi cel mai bun compromis . 

Dar unde gassesc eu suspensie de rdesign ? si cat de mult ar cobora garda la sol  ? pe langa asta nu cred ca e reglabila ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca o gasesti la dezmembrari , nu e reglabila si garda o coboara cu 1.5 sau 2 cm

Cred ca ar fi mai oke pt un daily-driver

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici nu vreau mai mult de 3 o sa incercam la dezmembrari sa vedem si ceva preturi 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am adus aminte ca si @onezero are suspensie sport si reglabila pe a lui si stiu ca el o tine maxim jos. Vezi ce parere are si el. 

Ca o paranteza,am schimbat acum vreo luna arcurile la S60 care aveau vreo 330k km cu unele SH mai tinere si dupa alta motorizare mi se pare(le aveam de vreun an prin magazie) si pot sa iti zic ca masina e tanc acum. Nu s-a modificat garda la sol,dar e mult mai rigida si stabila pe curbe. La vara cu jantele de 17" ma gandesc ca o sa fie si mai si. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vita_Fresh Acum urmeaza sa montez si eu jantele pe 17" si as vrea sa o las putin mai jos amortizoarele pe fata le-am schimbat anul trecut numai e ca si o barca de cand i-am pus si bara de rigidizare dar as vrea sa fie unpic mai tare suspensia , mai ales la viteze mari pe curbe ma cam incomodeaza unpic si mi se pare destul de ridicata .

Prima data vedem cum e cu jantele pe 17" si dupa daca e punem o suspensie numai ca vroiam sa ma informez.

Onezero a pus ce eibach pro street daca imi aduc bine deaminte cand am vorbit ultima data cu el , eu vreau ceva mai dur si nu vreau mai mult de 25-35 de mm . As prefera reglabila eventual iarna sa o ridic de tot si singurii care au acest lucru de la 0-80 de mm sunt cei de la Ta-Technix , idea e ca suspensia costa 1300RON fata de un eibach care sare de 3000 . Garantie 2ani de zile are certificat TUV. Din ce am gasit eu pe alte forumuri parerile sunt impartite .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut trecerea de la 16" la 17" cand am avut S40-ul si crede-ma ca simteam fiecare denivelare din asfalt. Intradevar si eu simteam nevoie de ceva mai multa rigiditate pe curbe si ma batea gandul la o suspensie de R-Design,cum spun si colegii mai sus. Nu am mai ajuns la ea pentru ca am dat masina,dar eu asa as face daca as fi in locul tau. Treaba cu reglatul e mai mult un moft ca daca e sa ramai intepenit ramai si cu 3 cm in plus sau un minus. 

Cauta o suspensie de R-Design cu tot cu bari stabilizatoare si posibil si bielete antirului,nu stiu exact daca difera si o faci exact cum trebuie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana azi dimineata ce mi-au zis colegi de suspensia de rdesign nu m-am gandit , insa o sa caut saptamana viitoare prin dezmembrari . 

Are cineva o idee cu cat va cobora mai jos masina ? Duritatea suspensiei nu poate fi foarte mare la rdesign in comparatie cu eibach pro street , deci nu cred ca m-ar "deranja" .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca avea Ionut vreo 2 parca cu R-Design la dezmembrat,vorbeste cu el. 

Legat de cat coboara,nu as putea sa iti spun exact. Stiu ca am vazut-o pe a lui Ramon live de aproape si parca era mai joasa cu 1-2 centimetri fata de normal. Si daca imi aduc aminte bine am mers cu el cu masina la o nationala si imi aduc aminte ca mi-a placut maxim senzatia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa il sun pe ionut luni , nu e urgent azi si mai e si sambata , poate @Ramon intra si ne da mai multe informatii .

@offtopic nu vreau sa se inteleaga gresit : as putea face rost de numarul lui ramon sa il sun si sa imi dea mai multe detalii , dar daca cineva pe viitor mai are nevoie nu va gasi detaliile asa ca e mai bine sa scrie aici , pe langa toate astea mai am 2-3 saptamani pana pun anvelopele de vara nu de alta da poate la CJ mai ninge :)) .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE: M-am mai documentat putin in legatura cu kit-ul de suspensie Ta-Technix . Parerile sunt impartite si pe alte forumuri , insa am ales sa schimb doar arcurile si astept o oferta pentru Eibach sau HR , totusi cred ca o sa optez pentru Eibach .. o sa revin cu poze "Before and afther" .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am ales kit-ul Eibach sport kit 570373dfdcb9e_2016-03-2916.01.34.thumb.j  , 57037412246be_2016-04-0112.15.26.thumb.j , aici e doar cu arcurile pe fata schimbate 5703745d925fb_2016-04-0113.49.40.thumb.j  , poza cu rezultatu 570374af6b358_2016-04-0119.48.00.thumb.j , inainte 570374e3e1702_2016-03-0510.08.39.thumb.j , dupa am facut masuratorile din nou si am costatat o coborare pe fata cu aprox 35mm , si pe spate cu 30-32mm cred ca erau mai "obosite arcurile" pe spate . (Anvelope 215/45/ZR17) 

Momentan sunt multumit a crescut rigiditatea masini , am pierdut normal din comfort (era un compromis cu care am fost deacrod de la bun inceput ) .

COSTURI: APROX 1000RON. + a trebuit sa fac si un reglaj de directie deoarece nu am putut sa desfac un surub pe spate si am umblat la directie pe spate ( am desfacut pe acolo ) .

2016-04-01 11.51.08.jpg

Edited by Marian Sabou

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12 februarie 2016 at 1:16 PM, Vita_Fresh said:

Eu am facut trecerea de la 16" la 17" cand am avut S40-ul si crede-ma ca simteam fiecare denivelare din asfalt. Intradevar si eu simteam nevoie de ceva mai multa rigiditate pe curbe si ma batea gandul la o suspensie de R-Design,cum spun si colegii mai sus. Nu am mai ajuns la ea pentru ca am dat masina,dar eu asa as face daca as fi in locul tau. Treaba cu reglatul e mai mult un moft ca daca e sa ramai intepenit ramai si cu 3 cm in plus sau un minus. 

Cauta o suspensie de R-Design cu tot cu bari stabilizatoare si posibil si bielete antirului,nu stiu exact daca difera si o faci exact cum trebuie. 

Acest kit exista si varianta polestar, care presupun ca este mai buna si mai durabila decat cel oe r-design, daca gresesc sa ma corecteze cineva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cautat iti dai seama pe la dezmembrari prin tara prin italia , dar nu am avut noroc sa gasesc asa ceva si am ales aceasta varianta (arcuri sport eiback pro kit ) , si pe nou nu am cautat pentru ca cu siguranta costa de 3-4 ori mai mult , iar pentru un DAILY RIDE mie imi este ok ceea ce am gasit ... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Marian Sabou said:

Eu am cautat iti dai seama pe la dezmembrari prin tara prin italia , dar nu am avut noroc sa gasesc asa ceva si am ales aceasta varianta (arcuri sport eiback pro kit ) , si pe nou nu am cautat pentru ca cu siguranta costa de 3-4 ori mai mult , iar pentru un DAILY RIDE mie imi este ok ceea ce am gasit ... 

 

Nu stiu exact pretul pt acel kit dar sigur de 4 ori fata de cel oe r-design nu are cum sa fie, daca mai gasesc lista de preturi revin cu update.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, P a spus:

Nu stiu exact pretul pt acel kit dar sigur de 4 ori fata de cel oe r-design nu are cum sa fie, daca mai gasesc lista de preturi revin cu update.

Eu ma refeream ca ajungeam la un pret de 3000-4000 de RON cu cel de la polestar pe nou cu siguranta daca nu si mai mult sau cel de r-design nu ma refeream la diferenta dintre cele 2 , ma refeream la diferenta dintre ceea ce am schimbat (ARCURI EIBACH SPORT PRO KIT) si unul dintre kiturile complete pentru ca deja daca vrei sa cobori mai mult ai nevoie de la bari anti-ruliu , bielete , telescoape sport si ajungi la o suma mult mai mare . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now