robertgida

Doresc sa-mi cumpar XC60

4 posts in this topic

Buna.

Doresc sa achizitionez un autoturism Volvo xc60 sau V60. Sunt fan Rdesign dar nu si fan de suv-uri. Acum am gasit un XC60 rdesign din 2013 diesel 2000cmc tractiune fata, cutie manuala 136cp, 15.445EUR net. M-a descurajat o cunostinta care este designer la Volvo in Suedia, spunand ca rdesign-ul are suspensie sport care e rigida. Astept sfaturi de la detinatori de Xc 60 rdesign legat de aceasta problema. Cum e suspensia? Te scutura tare pe drum cu denivelari? Alta intrebare ar fi daca ajung 136cp pt aceasta caroserie? Am inteles ca se poate face mapare pana la 170CP la acest tip de motor. Merita? Astept sfaturile dvs. si va multumesc anticipat. Cu respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina cu pretentii sportive si comoda in acelasi timp nu prea se poate. Ai de ales. Ce-i drept R-design, e doar de ...design. Sunt curios ce spun colegii cu XC-60. Are vreunul pe aici XC-60 R design?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, robertgida said:

Buna.

Doresc sa achizitionez un autoturism Volvo xc60 sau V60. Sunt fan Rdesign dar nu si fan de suv-uri. Acum am gasit un XC60 rdesign din 2013 diesel 2000cmc tractiune fata, cutie manuala 136cp, 15.445EUR net. M-a descurajat o cunostinta care este designer la Volvo in Suedia, spunand ca rdesign-ul are suspensie sport care e rigida. Astept sfaturi de la detinatori de Xc 60 rdesign legat de aceasta problema. Cum e suspensia? Te scutura tare pe drum cu denivelari? Alta intrebare ar fi daca ajung 136cp pt aceasta caroserie? Am inteles ca se poate face mapare pana la 170CP la acest tip de motor. Merita? Astept sfaturile dvs. si va multumesc anticipat. Cu respect.

Salut, 

Bine ai venit printre noi.

In primul rand spune-i cunostintei tale la R-Design are prea putin legatura cu masina in sine - este doar design. Masina nu este rigida decat daca vrei tu - sasiu si suspensie, plus diametru roti - R17 vs. R20 de exemplu. 

Cei 136 CP nu au nicio legatura cu ajuns / neajuns - cuplul este cel care misca masina din loc - CP sunt pentru viteza maxima si atat. Se poate face tuning Polestar (cu garantie Volvo) de la 350 Nm // 136 CP pana la 400 Nm // 163 CP pe cod motor D5204T7 si vei vedea ca diferenta merita - iarasi ne referim la Nm, nu CP - CP sunt o marime teoretica (rezultata din Nm si rpm) de marketing care nu ajuta la nimic decat la laude in presa si viteza maxima. 

Mult succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vorbesc din experienta pt ca am un model cu suspensie normala, insa am citit cateva review-ri si majoritatea condamnau suspensiile intarite pe varinta R-Design, pt ca nu aducea in schimb imbunatatire in performante ( stabilitatea in viraje fata de un model normal). Din cate am vazut si rotile au alte dimensini pt RDesign, cei drept cele Ixion sunt f frumoase...Cu siguranta insa suspensiile sunt mai rigide pe varianta RDesign! 136 cp mi se pare putin pt o masina de 1900 kg, dar daca nu cauti o masina rapida...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now