Sign in to follow this  
Followers 0
Bogdan28

Schimbat Ceasuri Bord???

17 posts in this topic

Spuneti-mi si mie va rog,daca schimb ceasurile din bord la un V40 din 2003,mai trebuie facut pe tester ceva dupa aceea sau efectiv se face schimbarea si atat???Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa faci nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa faci nimic. Doar sa fie de pe o masina cu acelasi tip de carburant. Vezi ca o sa-ti apara km de pe ceasurile noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am facut eu astazi asta. Am luat ceasuri 2003....am pus firele pe culori dar mi.au mai ramas 4 fire de pe mufele noi (alb, galben, alb cu negru si maro). Tin sa precizez ca ceasurile sunt de diesel dar mufele le.a luat de pe alta masina si nu am idee daca era diesel sau nu. Dupa cum le.am pus, am probat si pare sa mearga ok turometru, temp apa, nivel combustibil, etc. Probleme....imi clipeste martorul bec ars, nu se aprinde martor cand trag frana de mana.

Si inca ceva.....am cumparat si butonul pt computer de bord cu mufa si fire.....aveti idee unde duc firele?

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum inteleg de ce este obligatoriu sa porti stingator 

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 30 minute, i love VOLVO a spus:

Acum inteleg de ce este obligatoriu sa porti stingator 

Ha ha, foaarte amuzant.

Sa revenim la subiect. Dupa ce le.am pus de proba si am vazut ca ceasurile sunt ok si firele se potrivesc, m.am apucat si le.am lipit cum trebuie, le.am izolat, si am dat o tura cu masina. Totul merge ok, la frana de mana si la martorul bec ars erau cintacte imperfecte presupun pentru ca dupa ce am lipit totul pare sa mearga ok (acele de apa/kilometraj/turometru/motorina) am testat martorii pe care am putut si merg ( semnalizari, faza lunga, frana de mana, portiera deschisa, etc) deci in concluzie, totul pare sa mearga ok, in afara de martorul airbag care a ramas aprins, trebuie sa verific pe diagnoza despre ce e vorba. 

     La computerul de bord.....cand o pornesc arata -40°C daca nu ma insel....dupa care "----", ceea ce nu ma mira pentru ca nu am buton conectat si ma gandesc ca firele care mi.au ramas de la bordul nou sa fie de la ecranul BC.ului, sin n.am avut fire la care sa le leg pentru ca vechiul meu bord nu avea display.

20160920_202155.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti apare -40 grade, pentru ca nu ai senzor de temperatura exterioara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, paunionutz a spus:

Iti apare -40 grade, pentru ca nu ai senzor de temperatura exterioara

Cam asa ma gandeam si eu, dar ai idee ce.s cu firele care mi.au ramas, unde duc si unde duc si cele 5 fire de la butonul info centre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu stiu si nici timp de cautat nu mai am

Share this post


Link to post
Share on other sites
Din pacate nu stiu si nici timp de cautat nu mai am

Nu e problema, o rezolv eu. Oricum nu e graba mare, bine ca am pus ceasurile si merge totul ok. Ramane de pus bc.ul cand imi fac timp sa sap prin diagrame si prin bord:)))

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Am mai incercat sa leg butonul ala dar nu am reusit. Totusi am aflat de la george_s40 ca firele de la butonul Info Centre se leaga la firele care mi.au ramas de la ceasurile de bord. Astfel, din cele 4 fire ramase de la bord (maro, galben, alb, si alb cu negru), legand ce s.a potriviti la culoare cu firele de la butonul bc, mi.a ramas din mufele de la ceasuri doar alb cu negru pentru ca alb, maro si galben am si la butonul info centre. Deci, mi.a mai ramas alb cu negru de la ceasuri, si de la buton un fir negru (presupun ca masa, l.am pus temporar la un fir negru de la ceasuri) si inca unul albastru cu alb. Doar astea doua raman pana la urma deconectate (alb cu negru de pe ceasuri si albastru cu alb de la buton)....imi poate spune cineva ce sunt cu ele, de la ce sunt pentru ca am incercat sa.mi dau seama si nu reusesc. Bc tot nu merge....am mai invartit firele, am verificat culorile dar totul e ok la ceasuri.

     Ma gandesc ca poate nu sunt ceasurile prevazute cu bc, nu au soft sau cine stie...exista o metoda de a verifica? Totusi tind sa cred ca sunt compatibile pentru ca daca bate soarele pe display se vad optiunile alea cu l/100km, temp si ce mai e pe acolo de la bc. Si daca deconectez bateria pt cateva minute, cand o conectez si pun contactul prima oara imi da temp exterioara....eronat din cauza lipsei senzorului dar o da:)) dupa care apar 4 linii si asa ramane. Ceva idei?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o problema legata de bord daca se poate sa imi dea cineva un sfat?am un v40 din 1998 diesel,merg absoalut toate in bord exceptand kilometrajul si tot ce tine de el nici macar acel butonas de unde se reseteza kilometri si ii duci la zero din ultima cursa facuta,imi poate spune cineva care ar putea fi problemele sau ce pot face?merg cu masina fara sa stiu cu ce viteza rulez va rog ajutatima    multumesc anticipat tuturor colegilor pentru ajutor

sper ca nu am postat gresit sunt nou pe forum multumesc de intelegere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, da volanul jos, masca de la ceasuri, masca de la coloana de directie si ia si verifica vizual cablurile, curata putin mufele. In cazul in care din nou face probleme, probeaza alt bord, insa vezi sa fie tot de diesel.

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, baieti. Am cautat tot felul de materiale despre problema asta pe internet dar nu e nimic concret. Asa ca am cautat diagrama electrica pentru v/s40 2002 si am gasit cablajul pentru ceasurile de bord.c59719d3e0a5c0f3b41f0375be5710b0.jpg

Dupa cum vedeti in poza, firul care mi.a ramas mie, cel albastru cu alb, se duce in ecu, mufa p, poz 157f52642dc96e308f405a2f653a9728a0.jpg

Bineinteles ca dupa ce am vazut astea, astazi m.am apucat sa trag firul. Am desfacut capacul de sub bord si la mufa p din ecu, pozitia 15, era libera, asa ca acolo am tras firul albastru cu alb. Mufele maro, alb, galben s.au conectat exact dupa culori la ceasuri, si negru l.am pus pe firul negru de la mufa de la ceasuri, exact pe pozitia din diagrama. Am verificat si pozitiile firelor alb galben maro sunt bune, deci totul este bun, butonul info centre se aprinde. Daaar, tot nu merge, si ajung la concluzia ca ori e butonul defect, ori ceasurile n.au soft pentru BC, desi totusi in lumina soarelui se vad optiunile (l/100km, average l/100km, etc) pareri?

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimeni?:(

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0