GabrielNovoli

Volvo S80 2000T din 1999

22 posts in this topic

Salutare, postez în numele unui amic, ce nu prea are timp să navigheze... Detine un S80 2000T din 1999 si întâmpină câteva mici probleme pe care cu ajutorul vostru sper să și le rezolve. La rându-i, prin mine, va oferi tot ce stie despre modelul în cauză.

Pentru început, nu reușește să folosească ceasul din bord, cum il reglează asa rămâne, nu "pornește" din loc.

A doua problema este cu un bec din bord, care nu știe ce înseamnă si daca afectează în vreun fel motorul.

Mai are ceva problema cu oglinda retrovizoare, care cred eu ca tre schimbată, aceasta fiind decolorată pe jumate (parca ar avea un lichid care se termină).

WP_20161022_11_33_50_Pro.jpg

WP_20161022_11_33_55_Pro.jpg

WP_20161022_11_34_01_Pro.jpg

WP_20161022_11_34_19_Pro.jpg

WP_20161022_11_34_36_Pro.jpg

WP_20161022_11_34_48_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

1. Trebuiesc reparate ceasurile de bord

2.Trebuie facuta o diagnoza si vazut ce eroare a generat

3.Trebuie schimbata sticla de la oglinda, ATENTIE doar sticla nu oglinda cu totul, daca schimbi oglinda nu va mai merge telecomanda de la inchiderea centralizata.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns. Acum 2-3 luni, masina a fost pusa pe tester si i s-a spus ca e sonda lambda, pe care a si schimbat-o insa acum i-a reaparut eroarea. Se poate ca debitmetru de aer (daca are asa ceva) sa ii faca probeme?

Din pacate masina nu se afla in tara si e mai greu d.p.d.v. financiar, ca micile probleme, cum ar fi ceasurile din bord, sa poata fi reparate la un service. Voi cere mai multe informatii si voi reveni. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit un S60 din 2001 la dezmembrari si voiam sa stiu daca oglinzile interioare sunt la fel, daca pot lua sticla doar de la 60 pt 80. In plus, daca 60ciu' e tot 2000 benzină, se potrivea debitmetrele si sonda lambda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debitmetrul si sonda sunt la fel. Cred ca si oglinda, dar nu sunt sigur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Dupa ceva timp, revin cu cateva noutati, si anume intre timp s-a achizitionat oglinda dreapta si oglinda interior plus radio cd original, la pretul de 100 euro. Din ce mi-ati spus, la oglinda din interior va fi schimbata doar sticla. Radio se va schimba deoarece magazia de cd-uri din portbagaj nu citeste decat cd originale (din cele spuse), iar oglinzile exterioare au fost rupte (vandalizate) intr-o seara, cand Fiorentina a pierdut un meci de campionat...insa deocamdata am gasit-o doar pe cea din dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. A venit căldura si totodată și problemele. De fapt, problema era si anul trecut... Dupa o perioada de mers, masina emană caldura prin pedalierul din zona fată. Mai exact, daca se merge in pantaloni scurti aproape te coci. Nu este de vina sistemul de încălzire întrucât cu clima deschisă, caldura se simte la fel de puternic. Dedesubt totul este ok, adică acele bucati de tabla de aluminiu se afla la locul lor in jurul evacuării.

Are cineva idee ce ar putea fi? Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai la locul ei ciuperca de la coloana de volan? La ieșirea de deasupra pedalierului

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspuns. Da, e la locul ei, nu lipseste nimic din ce acoperă sistemul de evacuare si directie. E posibil ca, (virgulă) catalizatorul sa fie îmbâcsit si din aceasta cauză sa se încălzească evacuarea prea tare? Motorul parca ar fi putin gâtuit si am si sonda lambda aprinsa. A fost schimbată si dupa un timp s-a aprins iar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar motivul pt care s-a aprins, citit pe un tester este....?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pornesti AC-ul, reglezi sa bata la picioare, sufla rece si totusi se simte si caldura? Asta spui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se simte cum pedalierul emana căldură. Daca las o sticla da apa jos, la picioare se încălzește. Acum nu e ca arde sau nu se poate folosi masina, însă se simte si e deranjant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protecție termica mai ai ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Bogdan G a spus:

Protecție termica mai ai ? 

Scuză-mi neștiința da', ce e aia? Unde ar trebui sa mă uit dupa ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

În spatele motorului .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te referi la panoul ce izolează compartimentul motor de habitaclu, da, este intact. Cel mai mult se simte pe mijlocul masinii, chiar și la schimbător se simte. Cred totuși că de vina ar fi catalizatorul înfundat. După părerea mea ar fi cea mai plauzibilă cauza. O sa vad cum pot face sa il golesc si după o sa vad daca sunt diferente. Vă tin la curent.

Vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și păreri.

Edited by GabrielNovoli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă e catalizatorul înfundat e normal sa se încinga rau de tot, totuși poți încerca să-l desfaci și să-l verifici dacă e înfundat.

Încă ceva, dacă se încinge tare trebuie sa trosneasca rau după ce oprești motorul .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ai catalizatorul infundat. Incearca sa nu mai mergi cu masina pana rezolvi problema pentru ca poti arde supapele de evacuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua, revin cu noutăți. Am reusit si am verificat si catalizatorul care este foarte curat. Deci problema nu pare a fi de la catalizator. Următoarea mișcare care va fi făcută este a demontării scutului, asa motorul se va aerisi mult mai bine. Sper ca măcar asta sa rezolve problema încălzirii excesive, daca nu, nu stiu ce as mai putea face. Am epuizat cam tot ce se putea ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate sonda lambda afara si vezi daca se vad scantei cand merge motorul. Daca da, inseamna ca nu mai inchid supapele cum trebuie. Catalizatorul l-ai  demontat de pe masina, sau ai desfacut toba si te-ai uitat prin el? Partea dinspre galerie este ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma, e posibil ca problema să fie chiar de la motorul în sine. Prin oras, in aglomeratie, cu AC deschis temperatura motorului se ridică mai mult decât trebuie si ajunge chiar sa dea apa afara din vas. Un mecanic de ocazie, a zis ca e dusă chiuloasa. Ca problema sa fie rezolvata ar trebui demontată chiuloasa, rectificată si schimbată si garnitura. Si tind sa ii dau dreptate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutări. A trecut ceva timp și multe s-au schimbat de atunci. Mașina a fost interzisă să mai circule in Italia (s-a dat o lege care interzice utilizarea unei mașini înmatriculate in altă țară dacă tu ai rezidență în Italia, plus legea de la noi cu ITP in fiecare an la mașinile mai vechi de 12 ani), și de aceea mașina a fost "trasă pe dreapta". In prezent are 136.000km și încă se comportă ca un adevărat Lord.

Problema e ca nu o folosește nimeni de vreo 2-3 ani și...nici nu are vreo șansă de viitor. Am luat decizia de a încerca să o vindem, cu toate că sunt puține persoane care s-ar încumeta să își ia mașină pe viață....

Așadar, dacă cineva e interesat de acest Volvo, pot fi găsit pe whatsapp unde pot oferi toate informațiile necesare. Mașina se află în Iași, are toate actele in regulă, se poate oferi fiscal și se pot face actele de vanzare fără probleme. 

Ca și defecte....sunt destule, cum ar fi electroventilatoarele care pornesc și își fac treaba fără probleme până este pornit AC, când încetează să mai pornească și temperatura apei crește peste limita. Câteva defecte estetice și itp expirat. In rest, e o bază bună pentru un iubitor al acestui model. 

Sunt conștient că prețul este mai mult unul simbolic pentru o mașină din 1999, însă sunt deschis la discuții, dacă este cineva interesat, pot oferi detalii la 0039.3703284438 - Lucian

 

IMG-20200916-WA0010.jpg

IMG-20200916-WA0014.jpg

IMG-20200916-WA0015.jpg

IMG-20200916-WA0017.jpg

IMG-20200916-WA0016.jpg

IMG-20200916-WA0019.jpg

IMG-20200916-WA0018.jpg

IMG-20200916-WA0020.jpg

IMG-20200916-WA0021.jpg

IMG-20200916-WA0023.jpg

IMG-20200916-WA0022.jpg

IMG-20200916-WA0025.jpg

IMG-20200916-WA0026.jpg

IMG-20200916-WA0028.jpg

IMG-20200916-WA0030.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now