Sign in to follow this  
Followers 0
emy

Pierdere putere V50 1.6d

7 posts in this topic

...Continuare V50 

Mergeam pe autostrada si deodata am auzit un zgomot identic cu o pana la roata, s-au ca un furtun care e sub presiune si se desface. M-am dat jos, rotile erau ok, am pornit din nou, nu mai avea putere motorul, scoatea foarte mult fum si mergea in, "suture". Mi-am adus aminte ca erau scurgeri de ulei in coltzul, parca stanga sub bumper. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca e turbocoolerul dus. L-am schimbat, era mai ieftin, dar cand l-am platit la suma stabilita, mi-a spus sa-i dau si 23%  TVA, i-am dat si TVA....

La schimbat, am testat masina, mergea bine. Am mers cu masina si  laptopul conectat monitorizand parametri masinii. Mi-a spus ca totul e OK, turbo merge bine, puterea normala.

Problema este ca de cand a dat jos bumperul si schimbat turbocoolerul am la bord avertizarea cu triunghiul rosu, "Engine System Service Urgent", nu scap deloc de mesajul asta. Inainte sa umble la masina nu aveam aces mesaj. L-am intrebat daca a atins or desfacut vreun cablu, zicea ca nu. Am unele erori pe care le-am avut si inainte, referitor la ECM si ADM, celelalte nu erau

Cand dai bumperul jos se vede cel mai bine in ce stare e masina. Asta se pare ca a fost lovita intr-un coltz, atingand si intercoolerul care s-a fisurat si acum a fost ziua lui cand a cedat. 

Cred ca s-a umblat la DPF, a fost dat jos de un amator si nu s-a sters si in soft, deaia sunt erori de ADM. Am rulat peste 6 mii km si motorul a mers perfect. Nu gasesc un mecanic autentic, care, pe lana banii sa faca si treaba buna. a seters eroriile si au mai ramas trei erori, a incercat sa le stearga si pe cele trei si a mai ramas doar unul, cel cu ECM-7700

Cred ca ultima solutie e sa merg la Volvo, sa-i updateze softul, puna aditiv si eventula un nou filtru DPF, care o sa ma coste undeva la 7-800 euro. Nu gasesc un mecanic veritabil sa verifice daca DPF-ul e gone si ce trebuie facut.

Acum cu mesajul asta in urma schimbarii turbocoolerului, nu am idee de unde vine. Masina merge bine. Cam ce ati face in locul meu?

Uitati-va la poza aia cu sarma, e originala marca Volvo? Ce mecanicii......nu va mai arat altele!

Multumesc

 

 

IMG_20161111_163453.jpg

IMG_20161111_165237.jpg

IMG_20161111_173213.jpg

IMG_20161111_175545.jpg

IMG_20161111_180045.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa lungi cautari pot spune ca mi-am gasit mecanicul perfect. Ce nu stiu eu sa fac, face el. Nu fuge dupa bani si face treaba de calitate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe bune chiar nu vede nici un "mecanic" ca DPFul e cat se poate de off.

Legat de ADM trebuie completat cu motorina și resetat contorul sau mers la cineva priceput sa anuleze ECM-A610 și nu mai apare nici un triunghi în bord .

Problema ta cea mai grava însă e alta, ai lipsa capacul carcasei ECMului și poate intra apa acolo iar ECMul are ca orice calculator o valva de aerisire pe unde poate intra apa un el. Așadar urgent cumpăra capacul este 130 lei nou și te salvează de multe probleme mai ales ca în calc tău a fost umblat .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumes pt raspuns Bogdan.

Macanicul care a lucrat la masina, la volvo a crescu, stie foarte bine masiniile astea, dar la capitolul de anulare DPF e zero, nu se ocupa cu asa ceva. Problema este ca nu am avut triunghiul la bord inainte, si aveam aceleasi coduri, ADM si ECM. Acum de cand mi-a schmbat intercoolerul a aparut si triunghiul asta. Nu stiu ce a facut, a conectat doua aparate la masina, unul mai mic si apoi nu a putut face ce vroia sa faca si a conectat VIDA DICE. I-am lasat masina, si am revenit dupa o ora jumate, nu stiu ce a facut la masina.

Referitor la capacul carcasei ECM, si mecanicul mi-a zis ca daca intra apa acolo o sa fie probleme, s-a mirat si el de lucratura facuta de cei care au umblat acolo, a dat o gaura la partea de jos a cutii, zicea ca pana fac rost de capac, daca intra apa sa se scurga prin gaura aia. Am cautat capacul carcasei sa-l cumpar dar nu am gasit pe eBay. Macar part no. sa-l stiu.

Azi vin la Bucuresti, fara masia din pacate, din Buc am inchiriat o masina spre BV. Daca as sti part no, a capacului ori intregii cutii poate as putea sa o cumpar de prin Brasov.

...Am gasit un garage care a fost mai realist in a-mi explica mesajele alea:

"The 7700 fault code will show on any volvo when it is remapped..!! This is not going to be causing your warning message..!! The additive fluid is too low or faulty sensor will be causing the warning message..!! We generally just fill the tank with diesel and they are perfect once the sensor is not faulty..!!! 

O sa vad cand o sa ma intorc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codul de capac e 30742077 si e in jur de 90 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am intors, nu am gasit la Brasov capacul, in schimb am gasit la Volvo dealer aici. In fotografia de mai jos, cred ca este primul capac cu nr 2. E cel care imi trebuie? nr 2 e 27 euro

Multumesccapac.thumb.PNG.cafb650ecca76b490f28ce7b

Edited by emy

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat. Am gasit capacul respectiv mai ieftin, 20 euro. Am fost azi l-a un tip care se ocupa cu DPF, ECU....a dat jos roata, scutul de noroi, si a luat jos ECU, cu ocazia asta am pus capacut cel nou. La verificat si a sters eroriile DPF. l-a pus la loc cu erori zero. Sper sa nu mai am probleme de genul asta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0