BogdanPri

probleme DPF

33 posts in this topic

Nu-i fac reclama colegului de pe forum, dar numai arunca-ti un ochi sa vezi in ce hal arata unele filtre pe care le anulează ei aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ash" mult: se schimba

"Soot" mult: se poate curata teoretic, dacă regenerarea nu da rezultate.

Asta în condițiile în care sondele de pe DPF sunt OK și întorc valori corecte.

La fiecare regenerare o parte din soot se transforma in ash, adică un fel de "calamină".

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, pedala said:

"Ash" mult: se schimba

"Soot" mult: se poate curata teoretic, dacă regenerarea nu da rezultate.

Asta în condițiile în care sondele de pe DPF sunt OK și întorc valori corecte.

La fiecare regenerare o parte din soot se transforma in ash, adică un fel de "calamină".

maine fac bucati motorul , ori merge ori il arunc la gunoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba faci motorul bucăți . Problema ta e la dpf .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa bre omul sa își facă damblaua :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai și tu dreptate.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua! Puteți sa-mi spuneti care este releul care controleaza fap-ul? Adică regenerarea. Vreau sa-mi pun un led in bord, ca sa stiu cand se regenereaza. La unele mărci odata cu regenerarea porneste si dezaburirea. La volvo(v 50) nu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerarea se face cind senzorul diferenta de presiune calculeaza(sesizeaza) o diferenta de presiune in DPF mai mare decit este admisa.Senzorul este un dispozitiv de conversie presiune - volti.Dupa el se poate lua eventual semnal ca sa trimiti catre o interfata ca sa iti "bingane"  ceva si sa stii cind este in regenerare.Oricum este o aiureala sa faci asa ceva.

Regenerarea se simte in functionarea motorului daca ti-l cunosti bine ,in consum putin marit de carburant (daca ai Comp. de bord sa vezi consumul instant marit )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are consum instant. Dar in stationare nu indica nimic. In mers îl simt ca "suna" altfel. Atunci creste si consumul instantaneu. Problema este la destinatie, cand ajung si nu stiu daca a terminat regenerarea:wacko:. Si daca am gasit parcare nu prea imi vine sa mai dau o tura doar sa vad consumul instant. Cu un led plasat "strategic" as avea controlul "viziv" si as mai tine motorul pornit cateva minute pana termina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are consum instant. Dar in stationare nu indica nimic. In mers îl simt ca "suna" altfel. Atunci creste si consumul instantaneu. Problema este la destinatie, cand ajung si nu stiu daca a terminat regenerarea:wacko:. Si daca am gasit parcare nu prea imi vine sa mai dau o tura doar sa vad consumul instant. Cu un led plasat "strategic" as avea controlul "viziv" si as mai tine motorul pornit cateva minute pana termina. 

P. S. 1 Senzorul de presiune este ala de pe carcasa bateriei? 

 

 

 

Edited by pol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now