12 posts in this topic

Disclaimer: Inca incerc sa ma obisnuiesc cu site-ul, nu stiam ca ai limtia de timp pentru editarea unui post, mai jos e continuarea postului :D

 

Am nevoie de niste pareri legate de schimbarea distributiei. Am achizitionat recent un Volvo XC60 D5 AWD, 2013 din Suedia si tocmai ce am observat ca imi pierde antigel pe la pompa de apa si umezeste ulei pe la simering la distributie. Masina are 162.000km, are vizite regulate la service volvo, conform cartii, insa nu sunt detaliate, asa ca nu stiu ce s-a schimbat si ce nu.

Intrebarea unu ar fi daca o schimbare a distributiei, auxiliara, pompa de apa o sa imi rezolve problemele mentionate mai sus.

Intrebarea doi este legata de recomandari privind companiile ce produc curele si role. Am tot cautat pe net, insa nu gasesc ce firme produc curelele si rolele ce vin stock pe xc60. Sunt upfront si va zic ca o sa imi duc masina la un service la care imi tot fac masinile de ani buni, au un serviciu de care eu sunt foarte multumit si nu intentionez sa il schimb. Am vazut mentionat printr-un post mai vechi ca Gates ar produce curelele si INA rolele, este adevarat?

Multumesc mult, apreciez orice pareri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus curele contitech si la volvo si la hyundai, la volvo am pus pompa de apa hepu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune urgent curea originala la auxiliare dacă nu vrei sa ramai fără motor!

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vorbeam de distributie , cureaua care antreneaza alternatorul o am si eu tot originala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rbindar Volvo nu e "alte masini" pune piese OE si nu vei avea probleme . La modelul tau chiar sunt probleme si nu cred ca vrei sa descoperi Volvo . O curea de 50 lei Conti poate face un "damage" de 30.ooo lei . Esti dispus sa risti ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri. Intentionez sa pun piese bune, am tot citit pe forum si vad ca sunt probleme mari in zona asta cu motoarele in 5 de la Volvo.

Eu voiam sa stiu ce ii zic mecanicului sa comande, nu am cunostinte de mecanica, nici vreun experimentat in masini nu sunt, dar banuiesc ca ar trebui sa stiu numele producatorului de piese de la care le cumpara volvo si le pune pe masini, m-ar mira sa le produca volvo direct. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri. Intentionez sa pun piese bune, am tot citit pe forum si vad ca sunt probleme mari in zona asta cu motoarele in 5 de la Volvo.

Eu voiam sa stiu ce ii zic mecanicului sa comande, nu am cunostinte de mecanica, nici vreun experimentat in masini nu sunt, dar banuiesc ca ar trebui sa stiu numele producatorului de piese de la care le cumpara volvo si le pune pe masini, m-ar mira sa le produca volvo direct. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! 

1.Presupunând că, comanzi și schimbi și pompa de apă și simeringul (operațiune făcută de cineva cu simț de răspundere) , atunci da, o să scapi de problemele respective... 

2. Mergi pe originale... 

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am sa fac, maine o bag in service. La motorul D5 absolut toate au problema cu auxiliara sau doar anumite serii? Al meu e  D5244T15, un mecanic mi-a spus ca la asta nu ar fi probleme, dar nu stiu cat Volvo stie nenea.

Inca o mica intrebare, un schimb de ulei la cutie se face doar la Primus sau mai e si altcineva care face treaba buna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea este sa pui piese Volvo Oe mai ales la un motor atat de pacatos ca al tau . 

Se poate schimba oriunde uleiul de cutie insa trebuie pus ulei Volvo OE . 

Succes . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, imi spuneti va rog, motorul  D5244T18 , are si el probleme legate de cureaua auxiliara? Se recomanda curea si rola oe ? Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now