sonel

Imobilizator - ce fac daca pierd cheia

16 posts in this topic

Am un  440 GL din 1994 si l-am cumparat cu un singur rand de chei (cheia normala + cheia de plastic de la imobilizator).

Pentru cheia normala am facut o copie dar pentru cheia imobilizatorului nu stie nimeni , dintre cei pe care i-am intrebat, unde pot face o clona. Poate cineva sa-mi dea o solutie? As prefera sa nu dezafectez imobilizatorul. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un  440 GL din 1994 si l-am cumparat cu un singur rand de chei (cheia normala + cheia de plastic de la imobilizator).

Pentru cheia normala am facut o copie dar pentru cheia imobilizatorului nu stie nimeni , dintre cei pe care i-am intrebat, unde pot face o clona. Poate cineva sa-mi dea o solutie? As prefera sa nu dezafectez imobilizatorul. Multumesc.

nu stiam ca si imobilizatorul are o cheie ??? . fa o poza te rog . de facut copie dupa ea cred ca doar la reprezentanta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imobilizatorul (IMMO) CITESTE cheia, mai precis un cip din cheie care este alimentat din unde electromagnetice emise de un inel din contact, si emite inapoi o amprenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca la tipurile mai noi imobilizatorul este in cheia de contact, al meu dateaza de la inceputurile imm . Iata si poza.

Va multumesc.

post-1417-12877849228189_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pt. foto ;). o precizare totusi. cheia de contact este identica cu a mea si are functie universala (descuie si portierele si portbagajul), dar cheia aia de plastic la ce foloseste mai ales ca are stantat pe ea v50 ?dupa cum am vazut in profilul tau ai  VOLVO 440  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu scrie "V50" cu "VDO"... de la SIEMENS-VDO ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate face o copie la reprezentanta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G

La orice reprezentanta?

Intreb asta pentru ca in Deva este reprezentanta Volvo dar, din cate stiu eu, se ocupa numai de camioane.

Oricum, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight Caller are dreptate scrie VDO (gresala mea - fotografie proasta).

Da am Volvo K 440 GL, -DL, asa scrie in talon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G

La orice reprezentanta?

Intreb asta pentru ca in Deva este reprezentanta Volvo dar, din cate stiu eu, se ocupa numai de camioane.

Oricum, multumesc.

Da la deva se ocupa de camioane... dar fiind din deva potzi intra si sa'i intrebi.... eu am auzit ca cei de la Edy au si service mobil.... nu shtii se baga si la Volvitzele astea mici???

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOLVO TRUCKS nu are nici o legatura cu VOLVO CARS, sunt firme diferite cu proprietari diferiti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am tot o singura cheie+una bucata telecomanda centralizata  :( daca le-am pierdut....m-am scos  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma poate lamuri si pe mine cineva cum functioneaza cheia aia de imobilizator ?  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum functioneaza:

In bord este o gaura cilindrica , lisa la interior, iar langa ea un led care clipeste (daca clipeste poti sa rasucesti cheia in contact cat vrei - motorul nu porneste).

Cand introduci cheia de la imobilizator (care este perfect cilindrica) in gaura cu pricina, dupa aprox o (1) secunda, ledul lumineaza continuu timp de aprox 30 secunde, timp in care scoti cheia de imobilizator si introduci cheia de contact; in rest totul obisnuit.

Pare complicat dar nu este; poate un pic enervant pana te obisnuiesti sa respecti ordinea de introducere a cheilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaura aceea din bord este pentru un  chip cilindric. Daca nu ai acel chip cilindric poti sa ai si zece chei ca tot nu o sa poti porni masina.

Acel chip deactiveaza imobilizatorul masinii. Acest imobilizator are vreo 4-5 bobine elctromagnetice ascunse pe tot sasiul masinii. Este un antifurt (al dracu' de bine pus la punct)  :D.

Te sfatuiesc sa tii bine de cheia pe care o ai, iti iei alta masina decat sa o cumperi o cheie de la reprezentanta.  ;D

Nu te gandi ca ar putea fi alternative... s-au gandit altii inaintea ta, fara succes.

Mai era o sansa daca nu aveai chipul ala si imobilizatorul era comandat din telecomanda; mai puteai gasi telecomenzi sau le puteai softa la un pret mai mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now