• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Ovidiu789

Sfat achizie Volvo S40 motor sub 2L

8 posts in this topic

Salutare tuturor,

As vrea sa achizitionez un autoturism volvo, masina o voi folosi in principiu in afara orasului ...mers la munte, la mare si conferinte/cursuri. Problema e ca va fi prima masina, am 28 de ani, am tot condus sporadic, stiu sa conduc, dar nu am mare experienta. Ideea e ca am facut o mica obsesie cu masinile volvo de mult timp, e un producator in care am incredere, eu asta imi doresc, dar sunt deschis sugestiilor si vizavi de alte marci(m-am gandit si la un opel astra g/ford focus)

Am tot incercat sa obtin informatii online/offline, sunt intre urmatoarele motorizari:

Volvo s40(2000-2004) motor 1.6 benzina facut de VOLVO 109 cai

Volvo s40 (2004-2007) 1.6 benzina cu motor Ford, aspirat natural.

Volvo s40(2004-2007) 2.0 benzina cu motor Mazda, aspirat natural (exista si cutie automata, nu as zice nu unei cutii automate) problema aici e consumul

Volvo s40(2007) D3/D4 2.0D motor VOLVO aspirat turbo 150 cai/177 cai (putin cam puternica avand in vedere ca sunt incepator, dar in principiu sunt rational, nu am experienta si nu voi merge foarte tare/riscat depasiri la limita)

Volvo C30 2006 1.6 benzina motor 1.6 benzina Ford, aspirat natural

Fiind prima masina nu stiu daca sa iau ceva pe la 2000-2500 de euro si sa tin 2500 pentru eventuale reparatii ale motorului(nu pun aici ca poate fac accident aia e alta discutie) sau sa cumpar direct ceva pe la 5000 euro cu toate ca e prima masina, am facut comparatii si piesele de pe s40 1.6 benzina cu motor Ford sunt asemanatoare cu cele de pe un ford focus 2007-2008. Mi-e putin frica de diesel datorita costurilor ridicate de intretinere/piese mai scumpe, pe de alta parte din cate am inteles un diesel pe la 200.000km va rezista in timp probabil mai mult in timp decat un motor de 150.000km benzina (vorbim de varianta in care gasesc o masina intretinuta ok).

Exista persone care au un Volvo (2004-2007) S40 2.0D D3/D4 motor facut de VOLVO? As avea intrebari vizavi de costurile de intretinere/ eventuale probleme...

Va multumesc

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

O masina pe la 200.000km incepe sa aibe probleme...Si o sa inceapa sa pice...pe rand...fie ca e diesel,fie ca e benzina...Ce-i drept la motorul pe benzina,o sa ai mai putine chestii de schimbat....

Motoarele cele mai des intalnite pe S40 II , sunt: BENZINARELE 1.6 sau 1.8(fugi de el) , sau DIESEL :  1.6D(cu variante de 109 sau 115 cai) sau... 2.0D cu 136cai... Astea ultime 3 variante sunt motoare PSA ce le gasesti pe CITROEN/PEUGEOT/FORD/MAZDA...Deci piese garla (noi sau din dezmembrari)

2.0 D3 sau D4(5 cilindri facut de VOLVO) o sa gasesti cam rar pe S40. Daca vrei motorul asta neaparat,ridica stacheta si uitate la S60/V60 sau S80/V70/XC70/XC60 ... Piese mai rarut la asta...

Daca te uiti la costuri, parerea mea, renunta la D3 sau D4,sau DIESEL in general....Daca benzinarul 1.6 nu sufera de aceeasi boala cu paputul uleiului ca si 1.8,atunci mergi pe 1.6 benzina...

Totusi poate mai primesti vreo parere ,doua de la oamenii care repara mai mult VOLVO pe aici.....

De fapt daca te uiti la costuri intretinere, recomand LOGAN benzina...

Spor la achizitii!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspuns blueazimut

Logan nu imi iau pentru ca efectiv... poate par snob... dar nu am incredere in siguranta oferita(cu cele 3 stele scoase de logan dar cu ocupant protection POOR-rosu-highload fix pe torace in cazul unui impact lateral, nu multumesc) 

Imi asum un cost de intretinere/reparatii 3000-5000 ron/an....e prima masina, daca totul merge bine o folosesc 2-3 ani si cand apare un copil in ecuatie o vand si iau un xc90 sau ceva de genul

Sper ca nu sunt deplasat, as vrea sa te intreb cam care a fost costul mediu anual de intretinere si reparatii in ultimii 2-3 ani pentru masina ta?

Eu nu prea stiu sa estimez cam la ce costuri anuale ajung cu un ford focus vs un volvo s40 daca gasesc niste masini intretinute ok si nu am vreun ghinion fantastic sa ma trezesc cu o reparatie care costa 2000-3000 euro(fara eventuale accidente) avand in vedere ca masina valoareaza 3000-4000 euro

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

5000 ron pe an ar fi ok sa ii ai deoparte...Poti sa scapi doar cu o revizie de 400 lei pe an,sau poate niste discuri+placute vreo 1000 lei,sau poate niste amortizoare tot vreo 1000 lei sa zic....Sau poate sa iti pice pompa de inalta care la 2.0D e(sau era) vreo 4500lei noua! Sau un ambreiaj estimativ vreo 3000lei....

In ultimii 3 ani e irelevant,pentru ca dupa ce am schimbat aproape toata masina,apoi s-a potolit cu tocatul banilor :D : masina cu care umblu eu (2.0D) e din 2004,eu o am din 2009, iar in 2010-2013(in intervalul aproximativ 190.000 km-240.000km) am bagat o groaza de bani in ea(in ordine aprox cronologica:electromotor,alternator,kit ambreiaj,reconditionat turbo,pompa inalta,amortizoare fata+spate,discuri fata+spate,egr,parbriz,iar anul asta: iar un alternator(primul a fost unul sh caci ma lasase in drum la Budapesta),iar un kit de ambreiaj,desi mai avea viata,dar daca tot am desfacut sa schimb simeringul de acolo...) Pana aici vorbesc cred de vreo 5000 de euro...Au mai ramas injectoarele care au inceput sa clantane,deci mai devreme sau mai tarziu o sa le duc la doctor si pe ele,si compresorul AC care face putina galagie din cauza rulmentului....

La cealalta (1.6D) e din 2005,am luat-o de noua,acum are vreo aprox 220.000km si in afara de filtre,ulei,un alternator,bucsi,suporti motor si 2 furtune turbo nu am schimbat altceva...Dar se simte ca va fi nevoie in viitor de un ambreiaj, amortizoare,discuri...

Costurile la Focus vor fi aceleasi cu S40,fiind vorba de sasiu(amortizoare,rulmenti,discuri,bucsi) si motoare (filtre, turbo, injectoare, alternatoare, electromotoare, ambreiaje) comune... 

2000-3000 de euro deodata,mai greu sa ai asa ghinion...De fapt nu imi trece prin cap ce ar putea sa te coste atat....Dar adunate se poate ajunge si acolo....

 

PS:am 3 VOLVO in familie,suntem dispusi sa renuntam la una din ele:

-fie S40 2.0D 2004 aprox 320.000km, dar nu o dau ieftin ,caci bani de alta noua nu sunt,si tot la un SH ajung (mai nou ce-i drept)

-fie S40 1.6D 2005 aprox 220.000km

-fie V60 1.6D 2011 aprox 160.000km

 

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am tot 2.0d de 7 luni....0 lei bagati in motor

An 2007 234.000km

Am schimbat niste elemente de suspensie,articulatii,tampoane motor.

Tot ce e pe motor e original si merge foarte bine,nu am scurgeri sau pete de ulei,ambreiajul/volanta sunt originale si in stare foarte buna.

Mai tine si de noroc,de istoricul masinii,intretinere

Edited by IulianE

Share this post


Link to post
Share on other sites

E și chestie de noroc... 

Întreținerea... Ce să zic... Mașina (cea cu 2.0D) a avut garanție extinsă până în 2007, deci servisată în reprezentanță ,iar în 2009 a ajuns la mine... Deci cred că a fost destul de întreținută... 

Ce-i drept, ambreiajul și turbina au fost schimbate la recomandarea mecanicului de atunci, care cică ambreiajul patina și turbo suiera pe revenire, deși nici eu nici taică-miu nu am sesizat fenomenele... Dar cum ne pregăteam de un tur al Europei cu ea, am zis să nu riscăm și am schimbat... Dar alternatorul, pompa de înaltă, electromotorul și-au dat duhul până la urmă... 

Eu sper să te țină 1.000.000 km fără reparații, dar ți-aș recomanda totuși să îți pui niște bani deoparte.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc mult pentru ajutor,

Caut in continuare, m-am hotarat pe benzina totusi... motorul de 1.6 facut de Ford, 1.8(problema cu uleiul totusi) sau 2.0 facute de Mazda ca ani 2005-2007

SAU 

https://www.olx.ro/oferta/volvo-s40-IDaKOsL.html#4ce5c8e8be

Motorul este benzina 5 cilindri facut de volvo  2.4i B5244S4, 100.000km(ramane de vazut)...intrebarea mea e...merita sa montez GPL? Consumul va fi mare. Impozitul ar fi 936 ron/an.... Are cineva o masina cu acest motor? Sau 1.6 1.8. 2.0... Voiam sa stiu cam la ce sa ma astept

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te orientezi prost la motoare gurmande si slabe de putere.Cu 2.4 nu am mers,dar stiu 1.6 si 1.8.Ca fost posesor numai de benzina in ultimii 16 ani de la 1.4 reno,1.8t skoda, 3.6 V8 audi acest s40 2.0d e primul meu diesel si consider ca e un motor foarte bun,intruneste multe conditii  de la consumul bun in oras,cuplu si putere satisfacatoare,confortabil si capabil la drum lung.In mom asta scriu de pe o plaja din Grecia,Lefkada la 1.100 km departare de casa.Masina m-a adus in conditii de confort optim,am mers intre 120-140 constant la un consum decent de 6.6% calculat la pompa.

Nu discut de costurile de intretinere,nu prea ma intereseaza,lucrez in domeniul auto,piese am la indemana noi,originale,dezmembrari...etc.Fara costuri de manopera.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now