Posted 24 Aug 2008 · Report post Salut. Vreau si eu sa pun xenoane pe faza scurta, ca mi se pare cam slaba. Nu sunt interesat de culoarea aia albastra de fitze, vreau doar sa vad bine. Ma poate ajuta cineva, ca sunt cam pe dinafara la subiectul asta. Multam! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post Culoarea aia albastra e specifica becurilor si blocurilor optice cu xenon. Trebuie sa te gandesti ca pentru trecerea pe xenon iti trebuie si releu, faruri si in plus daca masina ta din fabrica nu a avut decat halogene, te trezesti ocazional cu o minunata eroare care iti spune ca ai ars vreun bec de faza scurta...fiindca asa am patit eu. Costurile nu sunt foarte mari daca te gandesti la efectul obtinut. Daca ai ceva intrebari mai specifice, baga... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post Nu sunt si xenoane de 55W? sunt numai de 35W? Daca iti pui de 55 atunci teoretic computerul nu-ti mai da eroarea aia. Si eu ma gandec serios la xenoane caci e prea slaba faza scurta, mai ales cand vin alti dobitoci din fata. Daca ai lupa la faza scurta e mai ok caci atunci nu o sa-ti bata in toate directiile. Dar inca nu-s sunt sigur daca sa-mi pun sau nu si de care si pana am banii....mai dureaza si strang si eu ceva informatii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post O sa verific sa vad de cat sunt xenoanele si am sa revin cu info...da cum pot afla....ma uit pe bec sau cum ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post Xenoanele de 55W sunt FOARTE puternice si iti vor incalzi foarte tare farul, iar dupa cateva luni poti sa te trezesti ca ti se cojeste oglinda interioara. Vorbeste cu BogdanG de pe forum, el se ocupa cu xenoane aftermarket, mi-a pus si mie si altor colegi de-aici de pe forum si toti suntem multumiti ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post Baieti, nu va mai contrariati ;D.Becurile cu xenon sunt de mai multe temperaturi si intensitati luminoase. Cele de fabrica au 4300 K si le recomand cu caldura.http://www.superstreet.ro/stiri/promotii_tuning/Kit-uri_Xenon.htmlCat despre eroarea de bec ars iata cum se rezolva :http://xenonvalot.com/xenonfixvolvo.htmlEste cea mai eleganta metoda si singura, de altfel.Am incercat numeroase alte metode de la cheatere pana la becuri legate in paralel cu ballasturile. Nici una nu a mers!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post @kaduduTocmai asta va intrebam eu, H7 stiu ca am, dar culoarea ma ajuta in vreun fel? Intreb pt ca un prieten si-a pus unele albastre, frumoase ce-i drept, doar ca noaptea faceau intuneric, Am vb cu Bogdan G, si spune ca nu-i asa de simplu. Cu eroarea de bec ars. Cert e ca trebuie sa pun cu orice risc, pt ca nu vad deloc bine cu faza scurta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post Pune-ti de 4300 sau 5000 k. Vor lumina extraordinar si vei fi multumit, crede-ma. In ceea ce priveste eroarea de bec ars ar fi bine sa urmezi ce spun cei de la xenonvalot.com. Tot respectul pentru Bogdan G dar scepticismul lui nu-si are temei. Eu am incercat metoda lor si a functionat pe amblele S60- uri pe care le detin.Singurul minus la tipul de far pe care il avem noi e ca lumina e putin orbitoare pentru cei care vin din sens opus si s-ar putea sa te trezesti cu flash-uri, dar asta e, clar nu poate fi ca cel de fabrica. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2008 · Report post Faza cu flash-urile n-ar fi o problema, pt ca oricum am parte de asa ceva. Fiind chioare farurile, le-am ridicat pt a putea vedea cat de cat. Asa ca sunt obisnuit cu frigiderul plin. Voi incerca maine aici in c-ta sa vad ce preturi practica baietii. Multumesc mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Sa ma tii la curent ce iti iei si cum e, poate ma hatarasc si eu pana la urma. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Sa va spun ce am facut: azi am sunat la Blue xenon, mi-au dat un nr de contact din C-ta. Il sun pe nenea si incepe sa injure, ca el se mai ocupa si cu adus masini de afara, ca n-are timp, dar totusi sa-l sun joi seara. Cost 450 ron+50 manopera. Buuuun... Dupa asta, fiind foarte ocupat, adica ma plictiseam, merg la unu cu service electric (alarme, sonorizare, etc), pe care-l stiam ca bun meserias si il intreb de xenoane. Zice: VOLVO??? Nu ma bag. Am pus la un S40 ieri si in 2 ore a venit ca nu i se mai opreau stergatoarele. Am scos borna si am pus-o la loc si nu mai merg deloc (stergatoarele). In fine, mi-e sa nu ma manance undeva. Cred ca-l astept pe nenea cu "importul" de masini SH. Oricum la asta costa 650 cu totul. Cica becurile sunt Philips. Va tin la curent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Mda, iar pe mine m-a sunat nenea caruia nu-i mai mergeau stergatoarele sa ma intrebe de un motorash nou de stergatoare N-am aflat nici pana in ziua de azi cum au rezolvat... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Calumea Sa ma mai risc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Ar trebui sa luati in calcul mai mult efectul de orbire a celorlalti participanti la trafic.Una e sa ai probleme cu faruri care nu vad si alta e sa exagerezi.Eu chiar nu inteleg de ce unii vor mai mult decat le trebuie si ma enerveaza la culme cand ma trezesc cu "xenoanele" in ochi. Pe o autostrada unde toate masinile merg in acelasi sens poate mai merg dar ganditi-va la drumurile din Romania. Era sa ies odata de pe sosea din cauza baietilor cu xenon... daca ar fi dupa mine as interzice vinderea becurilor de far, ce depasesc o anumita putere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Eu nu vreau s-o fac OZN. Vreau sa am vizibilitate noaptea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Din cate stiu eu, daca farurile au lupa, atunci raza nu se imprastie , sa creeze efectul de orbire; dar bineinteles ca trebuie si reglate, sa nu bata in sus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Eu nu vreau s-o fac OZN. Vreau sa am vizibilitate noaptea.Nu ma refeream la cineva anume cand am facut afirmatia de mai inainte.Imi displace sa vad faruri cu lumina galbuie, de parca ar fi niste felinare sau masini care au faruri atat de slabe ca le vezi in ultimul momentVa stii fiecare daca are faruri orbitoare, prin cea mai simpla metoda... flash-urile primite.Ar trebui sa tinem fiecare dintre noi cont de efectul de orbire. In afara de faptul ca este fizic deranjant, este de prost gust si mai spune cate ceva despre despre caracterul celui care le foloseste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2008 · Report post Cu regret, dar de prost gust e infrastrucura ruriera din Romanica. Xenonul aftermarket e doar o modalitate de adaptare la ceea ce avem. Din pacate atunci cand achizitionezi o masina second nu poti sa le ai pe toate (la fel a fost si cazul meu si atunci am cautat solutii).Ce pot sa-ti spun Ozzy e sa nu te astepti sa fie ca cele originale (poate cu becuri de 4300K vor semana la culoare, dar atat). Lumina mai buna vei avea in mod cert si daca asta te intereseaza atunci go for it. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2008 · Report post Ar trebui sa tinem fiecare dintre noi cont de efectul de orbire. In afara de faptul ca este fizic deranjant, este de prost gust si mai spune cate ceva despre despre caracterul celui care le foloseste.Dar cred in primul rand trebuie sa tnem cont de siguranta. Iar cand ai faza scurta proasta si vine cineva pe contrasens cu o lumina mai puternica (nu vb neaparat de aceeia care te si orbesc) si franezi ca nu mai vezi nimic si poate mai si tragi de volan.... La mine noroc ca am memorie vizuala destul de buna (daca despre asta e vb.), zic eu, si doar franez un pic. Dupa un drum facut noaptea, am niste nervi...!!!! Si atunci cand vine unul cu lumina puternica, mai ales orbitoare, mergsi eu cu faza lunga, caci oricum de obicei la el nu e nici o diferenta intre faza lunga si cea scurta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2008 · Report post Am incercat acu vreo 2 luni sa fac ceva care sa nu necesite musai trecerea pe xenoane, niste becuri chipurile cu lumina +40%. Dupa ce am dat 100 lei, rezultatul acelasi. Concluzia ar fi ca nu e vb de moft, ci de necesitate. Va spun vineri dupa amiaza ce am facut, ca joi seara vine nenea ala. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2008 · Report post 2 probleme:1. am pus azi xenoane, am fost la un baiat de monteaza cica de vreo 3 ani, intr-adevar se perindau multe masini pe acolo. Instalatia ar fi Siemens(?), 35 w, 4700K, culoare galbena, pret 500 ron toti banii. N-a dat eroare de bec ars...decat dupa ce am plecat de acolo. L-am sunat si a ramas sa merg luni la el. Zice ca n-ar trebui sa dea eroarea, ca a mai pus pe S60. Atunci cand pornesc motorul, cel din stanga se aprinde un pic mai greu, nu stiu de ce.2. ce solutie gasesc sa fac farurile, atunci cand dau pe pozitia 0, sa stea stinse? Ori ca sunt pe 0, ori ca le dau pe "aprins", faza scurta tot se aprinde la pornire. Am vreo sansa??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2008 · Report post Problema 1. Rezolvarea o gasesti la www.xenonvalot.com, asa cum ,de altfel, am mai zis. Nici o alta rezolvare nu o sa mearga. Treaba cu "am mai pus pe S60 si n-a dat eroare" e o poveste frumoasa, am luat si eu plasa exact cu aceeasi instalatie zisa Siemens (ca de fapt pe cutie scrie SiemensHid si nu are nici o legatura cu firma Siemens, dar sunt bune).Problema 2. Ti se aprindea faza lunga tot timpul si inainte?. Daca da atunci o sa rezolvi treaba din soft, la Volvo. Daca nu oricum va trebui sa faci o vizita la reprezentanta sa vezi ce-i pe acolo sau sa il pui pe om sa se uite la instalatie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2008 · Report post Nu, de faza scurta e vb. Deci: fie ca e comutatorul pe pozitia 0 sau faruri, dupa ce pornesc, faza scurta e aprinsa. Doar daca-l pun pe pozitii nu se aprinde, dar nu-mi convine, pt ca daca uit pe pozitii, dupa ce incui, nu se sting. Iar e ciudat ca unul din xenoane se aprinde mai repede(trece de la culoarea albastru la galben mai repede). Nu stiu cat de normal e, dar ma dispera triunghiul ala galben din bord, mai ales dupa faza cu portbagajul, daca va amintiti. Iar de modificarea in soft, nu stiu ce pot face astia de la Kamsas din C-ta, unu la mana nu se pricep si doi, eu am facut si resoftare. Nu stiu cat de bine va coopera testerul lor cu calculatorul meu. Cert e ca la xenoane mi-au dat garantie 1 an si e bine, ca la anu as cam marita-o. Nu de alta, da-mi place S80-ul ala nou, pe care l-am votat automat @ Kadudu: imi poti spune mai in amanunt faza cu gauritul sigurantei, ca-mi cam tremura tastele pe motivul asta...pls!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Sep 2008 · Report post Eu ti-am spus la telefon ca S60 (cu senzor de bec ars) este dificil de facut. Daca nu ai experienta Volvo este greu. De aceia ti-am spus ca nu pot recomanda pe nimeni. @Kadudu depinde de unde sunt cumparate acele balasturi pe care scrie SiemensHID . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2008 · Report post stiti ca nu-s tocmai legale nu ? Share this post Link to post Share on other sites