CristianOlli

Sfat achizitie XC60

89 posts in this topic

E cam cheala, pe langa faptul ca e T5 nu vad nici un rationament pentru care te-ai uita la ea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, raduv8 said:

nu e chiar cheala

Nu e chiar cheala, dar n-are par. :))) Nu stiu cine configureaza un XC60 T5 AWD in 2017 fara TFT si cu display de 5" la media, dar pare ca dialogul a fost ceva de genul:

- Optiuni?

- Nu, multumesc!

Spre directa comparatie a doua masina, care are majoritatea butoanelor, sistem audio, bord in piele si toate lucrurile care ar trebui sa fie standard pe platforma asta si lipseau de pe cealalta (TFT, display cat se poate de mare pentru media, scaune electrice, camera marsarier etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Nu stiu cine configureaza un XC60 T5 AWD in 2017 fara TFT si cu display de 5" la media"

Nu stii cine? Ze germans, of course :))

A fost tare mini dialogul tau, chiar am ras... intr-un birou gol, e ok sa rad singur :))

Cat despre ultimul XC postat, Geartronic este cutia cu 8 rapoarte sau 6? Si de ce este asa important sa mentioneze Geartronic-ul in anunt?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul cred ca este B4204T23 iar cutia AW TG-81SC, deci 8 rapoarte.

Powershift nu cred ca s-a mai pus in era VEA, mentiunea Geartronic este... ca sa fie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ne intalnim odata sa ma inveti chestii :)

Spre exemplu, T5-ul de 2015,2016 sau chiar 2017 este 2 litri turbo , iar T6 este 3 litri turbo, corect? Tot gasesc mentiuni de T6 de 2 litri si 300 de cai...gen wtf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brandingul motorului difera functie de arhitectura. Pentru exemplificare (pe masinile care te intereseaza pe tine)

  • T5 poate fi in 5 cilindri B5254T12 (pe arhitectura veche, volvo modular) sau B4204T11 in 4 cilindiri (arhitectura VEA);
  • pentru T6 nu mai caut codurile, dar intr-un mod similar, poate fi vorba de motorul pe arhitectura veche, 3 litri, 6 in linie sau motorul VEA, 2 litri, 4 in linie.

Codurile si motoarele sunt destul de zapacite, tot ca exemplu, masina mea are ceva similar T6-ului de 2l, si anume B4204T43, din care au scos 367 cai. Ca regula generala, motoarele VEA sunt imperecheate cu cutii TG81SC (8 rapoarte), pe cand cele cu mai mult de 4 cilindri sunt imperecheate cu TF80SC (6 rapoarte).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru informatii, acum lucrurile sunt in sfarsit clare. Superb motorul tau, dar ma gandesc pe viitor, la un T6 intretinerea, costuri, provenienta piese....pe de alta parte, T5 este perfect pentru mine, e tot ce am nevoie :)

Cand mai aveti intalniri, da-mi o strigare te rog, vreau sa invat cat mai multe. Eventual daca ai tangente cu BG Motors, holla at me, stau prin zona. 

Cheers!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

De ce unele modele de XC60 nu au motorizarea trecuta pe hayon (sau orice alte litere)? Au fost revopsite sau pur si simplu nu a vrut proprietarul aceasta optiune de noua?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mai bine de 5 ani, inscripționarea/ neinscripționarea modelului și a motorizării e opțională pentru toate mașinile Volvo.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Va rog, pentru ce este butonul semnalizat din poza? Am vazut ca sunt prezente la ambele scaune din fata, la unele modele. 

Multumesc!

623c8a95-1170-4c13-9422-fbbd4bfe259c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, raduv8 said:

Salutare,

Va rog, pentru ce este butonul semnalizat din poza? Am vazut ca sunt prezente la ambele scaune din fata, la unele modele. 

Multumesc!

623c8a95-1170-4c13-9422-fbbd4bfe259c.jpg

De acolo se mareste sau se reduce suportul lombar.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mentiunea ca scaunele pot avea suport lombar cu actionare 'manuala', rotita clasica pe partea dinspre consola centrala, pe exteriorul spatarului.

Lipsa butonului respectiv indica doar lipsa unui mecanism de actionare electric pentru acesta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata!

Dupa ce am epuizat subiectul cu T5-ul, am dat peste un T6 tot de 2 litri, care sincer este wow...

Curiozitatea mea este legata de intretinere, cum e fata de T5? Din ce am citit, este turbo charged si supercharged... E pretentios la exploatare?

Se merita sa-mi iau unul atat daily driver cat si weekend getaways? Nu vorbesc de consum

Mi se pare genial motorul! 

Daca stiti pe cineva sau aveti asa ceva, feel free to comment!

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now