Levi60

V60 D3 rămas fără motorină

20 posts in this topic

Vă salut, am un V60 motor D3, automata, ieri am rămas fără motorină, am pus 10 litri dar nu mai vrea să pornească. Puteți să-mi dați un sfat cum aș putea porni mașina? 

Edited by Levi60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie amorsată instalația sau daca te simți norocos poți încerca cu spray de pornire în cantități mici sa nu trosneasca

Share this post


Link to post
Share on other sites

In conditii normale ar trebui sa ai si pompa de combustibil in rezervor ...doar trebuie sa pui contactul de citeva ori cu rabdare ,pina ce iti va sosi motorina in pompa urmatoare (inalta presiune).Este motor Volvo si nu psa sa faci amorsare.

Cind se schimba filtrul de motorina ce faci  ,amorsezi instalatia?! :)Prin amorsare ma refer acea procedura cu pompa ca la psa etc si nu altceva.

Aici vorbeam de( auto) amorsare  facuta de sistemul de aductiune combustibil al masinii.

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspunsuri. Metoda cu auto amorsare a mașinii (apăsând lung butonul de pornire fără pedala) am încercat ieri, deocamdată fără rezultat. 

Voi insista și astăzi poate reușesc s-o pornesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi trebuit sa se auto amorseze.Ai ajuns in situatia sa consumi pina si ultima picatura de motorina din rezervor!?:)

 Sa nu cumva sa se fi ars pompa de alimentare din rezervor (trebuie sa stea in umed ,totdeauna)sau sa ai firele din conectica pompei  cumva oxidate ,prajite. Au mai fost cazuri.

 

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu știu că fordurile de 1.6 și 2.0 nu au pompa in rezervor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am constatat că siguranța 13 care 'răspunde' de pompa de combustibil, s-a ars.. L-am schimbat și s-a ars iarăși la prima încercare.

Am văzut un desen postat pe un alt topic pe care apărea această siguranță 13 (F13) și un releu, K8, iar după aceea vine pompa. 

Știți cumva unde se află acest releu, respectiv pompa de combustibil? 

Posibil să fie ceva la releu sau pompa de combustibil blocată sau arsă?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă e pompa de vina și trebuie dat jos rezervorul puteți să-mi spuneți cum se dă jos acesta? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

m-am uitat prin programele pe care le am si pentru volvo nu prea gasesc nimic pe electrica.

 

Ar fi bine sa vezi daca scoti mufa de la pompa de combustibil daca se mai arde siguranta, asa izolezi problema in sensul ca determini daca ai scurtcircuit pe traseu sau daca ai pompa blocata.

 

Am amplasarea sigurantelor si releelor la v60 dar nici un releu nu este notat ca ar fi pentru pompa de combustibil desi m-am uitat in toata lista aceea  care apare deasupra liniei rosii.

 

Eventual (daca ai timp) .pune un link spre topicul unde ai vazut ca ar fi un releu sa ma uit si eu. Mersi.

 

Screenshot_9.png

Edited by gabimilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

În acest topic am găsit atașat o schemă cu recomandarea să fie verificată siguranță F13 menționat de tine și releul K8. Încă n-am găsit releul, încerc să îndepărtez scaunul spate să văd ce are dedesubt. De sub scaunul spate pot desface pompa de pe rezervor? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea ca acel releu sa fie construit din piese electronice DIRECT pe placa electronica in care se infig sigurantele (de exemplu) si atunci degeaba il cauti ca el nu exista sub forma aceea de cutiuta mica cu niste pini.

 

Am mai vazut asa la alte marci, cred ca asa e si aici caci nu se vede pe schema notatia picioarelor releului .

Ti -am zis ca nu l-am vazut nici in acel  program pe care il am ( e cam saracut pe Volvo, la alte marci ofera mai multe detalii) deci inclin sa cred ca e asa cum ti-am zis.

Din pacate cu pompa nu te pot ajuta - am opel, nu stiu cum e pozitionata la tine, poate intervine altcineva.

Urmaresc topicul, daca te pot ajuta (parte electrica) o sa postez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gindeam ca este posibil ca acel releu, fiind construit din piese electronice, sa fie el insusi scurtcircuitat si de fapt sa cauti degeaba sa dai jos pompa cind problema o ai in alta parte.

 

ar fi bine sa ajungi cumva la firele care merg la pompa, sa le desprinzi din capatul dinspre releu si sa o alimentezi separat de pe baterie.

 

daca asa merge atunci trebuie inlocuita acea placa electreonica (la opel spre exemplu ii zice multitimer), nu stiu la volvo.

 

asa poate scapi de cautat relee sau metode de a scoate pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in tabloul acela care are sig 13 ar trebui sa gasesti un fir galben cu portocaliu, in pinul 76 (poate sint notati undeva pe placa sau pe mufa), acela ar trebui sa fie plusul care merge la pompa

1.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc, încerc sa găsesc acest fir galben portocaliu, poate reușesc să avansez în rezolvarea problemei. 

Revin cum am noutăți. 

Mulțumesc 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă masina e 2010 2011 sigur ai firele pompei topite . 

Trebuie dat jos rezervorul si verificate firele si pompa . 

Fiind un Ford la baza nu merge prin masina . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă mufă de sub rezervor ar fi problema ar trebui să ardă siguranta sau nu este obligatoriu sa o ardă. La mine am 3 mule sub bancheta din spate, se aude și releu dar pompele nu, asta sa întâmplat după ce am spălat exteriorul, un răspuns va rog, se poate sa ajungă apa la mufa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ajunge apa in mufa, se topeste mufa de la un design gresit al acesteia . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc, mâine ma pun sa ii dau jos rezervorul și sa vad dacă am o posibilitate sa prelungesc firele la mufa sa le aduc sub bancheta din spate sa am acces dacă mai apare problema sa nu fiu obligat de fiecare data sa dau jos rezervorul 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai problema e la pompa de motorina, mufa ce intra in pompa, degeaba prelungesti firele, nu ajuta cu nimic . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now