Grillo

Volvo s40

10 posts in this topic

Salut băieți! 

Am cumpărat un volvo s40  1.6 din 2007 acum 2 zile și azi s-a stricat 

În timp de mergeam prin oraș la un moment dat s-a auzit ca și cum ar avea pana(trepida mașina și se auzea cumva un suflat foarte tare) . După ce am ridicat capota am văzut ca dădea fum albastru undeva în spatele injectoarelor și motorul trepida foarte rău. Ma poate ajuta cineva cu o idee despre ce ar putea fi? 

După toate astea nu am pornit-o decât sa o sui pe platforma și nu are nici forta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil a sarit vreun injector iar acum ai lipsa compresie. 

Vezi daca injectoarele sunt la locul lor . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele par la locul lor. Dimineața am dus-o la mecanic și aștept sa îmi facă constatarea. Revin când aflu exact ce e

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul asta exista varianta sa fi sarit o bujie . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am vorbit acum cu mecanicul și exact cum ai spus tu a sărit o bujie.... Care ar fi motivul pentru care a sărit bujia???se poate sa se fi rupt sau s-a stricat filetul? Care sunt cazurile cele mai frecvente? E prima oara când aud asa ceva..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Grillo said:

Salut. Am vorbit acum cu mecanicul și exact cum ai spus tu a sărit o bujie.... Care ar fi motivul pentru care a sărit bujia???se poate sa se fi rupt sau s-a stricat filetul? Care sunt cazurile cele mai frecvente? E prima oara când aud asa ceva..... 

Și o alta întrebare....din câte am mai citit pe forum una din ele se scoate foarte greu(cea de la egr). Sa le schimb pe toate 4 sau doar cea care a sărit? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei se rup atunci cand le scoti. In acest caz ti bujia in masina si astepti sa sara/se defaca filetul din chiulasa ceea ce s-a intamplat la tine. Cand se intampla pui bujia noua. Daca nu singura sansa este sa defaci chiulasa, dar implica alte costuri.

Daca vrei sa le schimbi pe toate sau nu este alegerea ta, macar verifica sa functioneze.

Metoda empirica: desfaci cablajul din capatul bujiilor pui un fir pe filetul ramas si tatonezi pe borna + a bateriei, daca apare scanteie bujia nu este arsa, cat de eficienta este nu poti afla.

Daca ai un multimetru verifici rezistenta unei bujii noi si o compari cu rezultatul obtinut de pe cele montate.

Foloseste o vaselina pe baza de ceramica sau cupru la montaj, pentru filetul bujiei, pentru a o putea deface mai usor data viitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa înțeleg ca trebuie sa ma aștept sa sară iar? Care ar fi soluția definitiva...?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am inteles niciodata de ce vrea lumea sa inlocuiasca toate bujiile cind schimba una arsa.Bujiile ori merg ori nu merg,apoi difera doar fabricantul.Apoi vazind ce phutere e sa le desfaci......Solutia cea mai ortodoxa dupa mine e scula profi de desfacut,chiar daca se risca ruperea bujiei oricum.La service mama se folosesc din ce am vazut pasta aceea dar sculele profi sunt KLANN.Initiator,daca insisti sa faci singur,pot ajuta doar cu acea vaselina deosebita.Plec miine in capitala,si stau vreo saptamina....spui pina miine si o iau dupa mine...Dar judecand dupa intrebarile ce pui,in locul tau as apela la careva ce face asta mai des....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mașina e dusa la service... Mecanicul mi-a confirmat ce a zis Bogdan.. Dar ma gândesc ca poate exista riscul sa sară iar, și întrebam care este soluția definitiva. Sa nu cumva sa îmi zică mecanicul ca îmi montează bujia și merge și peste o săptămână să sară iar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now