uly

Consumator de peste 10 A cu motorul oprit

9 posts in this topic

Salutare! Dețin un S60 2003, 163 cp. Am schimbat în 2 luni 2 baterii noi consumate până la 1- 3 A. După verificarea tutror siguranțelor, electricianul a descoperit că problema ar fi releul bujiilor, a cărui clapetă rămăsese cuplată. Releul a fost înlocuit cu unul GM avut la îndemână, iar bateria indica un consulm normal de 0.12. Problema este că a doua zi dimineața mașina a pornit la cheie, s-au parcurs cca 30 km, iar după 2 ore am încercat să descui mașina din telecomandă, dar fără succes. Electricianul presupune că e vorba de bujii sau, în cel mai rău caz, calculatorul. Dacă puteți să mă ajutați cu orice sugestie ...

Mulțumesc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Din ce descrii imi rezulta ca as face o diagnoza,sau as gasi un electrician mai dibaci.Am avut asa ceva in trecut la masina neFestei,electricianul mi-a cerut suma forfetara de 100 lei,si apoi a stat 4 ore pina a gasit defectiunea,era cititorul dvd al navigatiei,raminea conectat,avea discul in el si isi facea treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o masina foarte veche si mai ales diesel  iar aceasta platforma este foarte pricinoasa pe electrica,una alta . . Bujiile incandescente se verifica dar  mai bine le schimbi fara rezerve insa fiindca nu ai DPF probabil ca nici gind sa fi fost schimbate vreodata.Oricum ajuta  pentru pornirile usoare pe timp de iarna.

Asa ca nici nu ma pronunt ce ai putea face  fiindca iti "papa" multi bani daca tot insisti sa o rezolvi pe undeva unde nu exista personal calificat pe model..Ai nevoie de tester dedicat sa usurezi situatia.La situatii hilare si aleatorii este bine sa ai ceva repere de imprumut de la prieteni ,vinzatori sh ca sa nu te apuci sa cumperi piese aiurea .Acum ca poti asa ceva sau nu ,nu stiu.Eu ti-am dat un sfat.

Sau cel mai simplu daca te "primesc" la dealerul din Constanta fa-i update-uri si ce o mai fi pe soft si iti spun cei de acolo (sper) ca merita sa o repari sau sa o dai la programul Rabla.:)Model ca al tau face in afara  un pic mai sus decit costul unui auto de ex. din NL  pe platforma de 8 in Ro.

Gindesc si iti vorbesc pragmatic fara sa am ceva cu acest model de auto sau cu tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am pornit-o cu cabluri, dar doar după ce am scos releul. Am schimbat bujiile, am pus Beru. Releul pus de electrician (GM) avea și el clapeta blocată pe pornit. Am mers fără releu, iar dimineața am montat releul, a pornit la cheie, după care am scos releul. Aștept releul sh comandat și sper să rezolv problema. Dacă se blochează și acesta ...

Mulțumesc pentru păreri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! am primit releul bujii comandat, dar însoţit de fiesa din foto. nu ştiam că funcţionează în pereche. îmi puteţi spune unde este localizat pentru a-l înlocui?

20220121_141642.jpg

20220121_141646.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea este electricianul acela exista sau nu?Nu ar fi mai decent sa te exprimi gen-Imi prind mainile acolo,ma poate ajuta careva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

K: Mă poate ajuta careva?

Electricianul există, dar n.a văzut așa ceva și n.a găsit ceva similar în spațiul dintre filtrul aer și far stănga, unde a spus furnizorul că ar exista.

A montat releul bujii care rămânea conectat, deși pe tester apărea oprit, dar apoi și-a revenit. Dimineață a pornit ușor, și se decupleaza la cca 1 min de la pornire.

Nu vreau să pierd tiimpul nimănui sau să fiu indecent, doar că nepriceput fiind și înconjurat de ,,meseriași,,, apelez la cunoscători dispuși să ajute. Despre asta este forumul, nu?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici esti ajutat daca te-ai bagat singur sa iti rezolvi masina ,ai ramas fara idei si acest ajutor este dat  daca se poate.Un forum nu inseamna sa ajutam pe unii in necunostinta de informatie.Intra pe FB grup Volvo si intreaba-i pe Paun , Gutu  si poate multi altii si vezi ce iti zic..:D

Sigur ti-a dat un releu,vinzatorul  care este pentru generatia de dupa 2005 care vine montat  sub filtru de aer.  si nu ai ce face cu el.

Ma intreb totusi , daca acel electrician de care zici ca schimbat releul , de ce ,pana mea ,nu ti-a  si aratat unde ce si cum.. Nu cumva este pe undeva in cutia de sigurante la motor hammer:hammer:

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulțumesc! rezolvat! schimbat doar releul din cutia de sigurante de sub capotă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now