christian1993

Probleme ulei

7 posts in this topic

Buna ziua, acum 2 luni am achizitionat un Volvo XC60 D3, are 196.000 km si am avut surpriza neplacuta sa completez ulei cam la 1000km cu 0,3l - 0,5l...de curand am facut un drum de Bucuresti-Constanta si cand am ajuns acasa nivelul uleiului era sub minim, cu toate ca adaugasem cu cateva zile inainte. 

Am fost cu masina la Volvo in Bucuresti, unde s-a descoperit ca Racitorul EGR era dus cel putin asa mi-au transmis ei, el a fost schimbat. Dupa cateva zile Check-ul de la motor s-a aprins iar, am fost iar cu ea la Volvo s-a descoperit ca galeria de admisie era dusa...ei bine am schimbat si asta si sunt curios daca o sa mai consume ulei, dar el nu este consumat aiurea, este aruncat pe undeva. 

Mi-au transmis cei de la Volvo ca problema s-ar rezolva doar cu o segmentare a motorului..care are un pret imens, si ca problema asta o au toate modelele D4...nu stiu ce sa mai cred.. 

Va atasez si o poza sa vedeti pe unde am gasit urme de ulei.

WhatsApp Image 2022-02-20 at 12.25.21.jpeg

WhatsApp Image 2022-02-20 at 16.02.00.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce te aștepți când cumperi o mașină atât de rulată? Și nu e vorba atât de rulaj, cât de întreținerea care nu a fost făcută corespunzător. Nu e de vină modelul sau marca, ci proprietarul sau proprietarii anteriori. Eu personal, am vândut un S40 după 15 ani și 150.000 de km. și nu consuma niciun gram de ulei. Ai luat țeapă! Dacă te consolează cu ceva, nu ești primul, nici ultimul. Mai mult de 50% din cei care cumpără o mașină second-hand se confruntă cu probleme de acest fel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, mariusdaniel a spus:

La ce te aștepți când cumperi o mașină atât de rulată? Și nu e vorba atât de rulaj, cât de întreținerea care nu a fost făcută corespunzător. Nu e de vină modelul sau marca, ci proprietarul sau proprietarii anteriori. Eu personal, am vândut un S40 după 15 ani și 150.000 de km. și nu consuma niciun gram de ulei. Ai luat țeapă! Dacă te consolează cu ceva, nu ești primul, nici ultimul. Mai mult de 50% din cei care cumpără o mașină second-hand se confruntă cu probleme de acest fel. 

Poate gresesc,cel putin eu asa imi amintesc,era un benzinar S40-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Este D3 sau D4, initaial ai scris D3, apoi D4? Acolo pierde pe la capacul de la motor, dar sigur nu pierde atat de mult cat consuma, capacul culbutori=problema comuna, segmentii de ungere bad design = problema comuna motoare VEA ~ pana in 2017, rezulta consum de ulei pana la 500 ml la 500km.

Racitorul EGR si galeria de admisie colmatate sunt rezultatul consumului excesiv de ulei, urmeaza DPF-ul.

Solutie: segmentare motor cu lucrarile anexe: simeringuri supape, planat chiulasa, garnituri, curatare DPF, supape evacuare.... Sunt 2 ateliere in Bucuresti care iti rezolva problema cu~ 13.000 ron. Cauta-i pe @BogdanG sau Vadim , BGMotors sau Swedetech.

Sau o vinzi si pasezi problema altcuiva.

O zi buna!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am înțeles eu când am dorit să cumpăr Volvo XC60, este faptul că motoarele 2.0/VEA au aceste defecțiuni din fabrică care cresc consumul de ulei. 

Segmentarea este "soluția", însă este scumpă, iar din punctul meu de vedere, nu cred că ar soluționa definitiv problema. Poate sunt pe grup/forum colegi care au reușit să segmenteze motorul și te pot îndruma. 

*tocmai de aceea am luat 2.4 D5. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.02.2022 at 8:26 PM, mario74 a spus:

Poate gresesc,cel putin eu asa imi amintesc,era un benzinar S40-ul?

Da, era benzinar 1,8 aspirat, desigur. Motorul ăla mai duce 10 ani, dacă e întreținut cum scrie la carte.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 @VasilanMihai, daca se face "segmentarea" nu mai sunt probleme. Am pus gilimele deoarece reparatia consta in inlocuirea pistoanelor nu doar a segmentilor. Prin 2017 au schimbat designul pistonului si al segmentilor de ungere, segmentii de ungere pana la retrofit sunt dintr-o singura bucata si sunt mai ingusti, acest lucru coroborat cu schimbul de ulei la 30.000 km duce la infundarea orificiilor segmemtului, asfel uleiul de pe cilindru nu se poate scurge prin segment si este fortat sa intre in camera de ardere si apare consumul de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 28.02.2022 at 4:50 PM, mariusdaniel a spus:

Da, era benzinar 1,8 aspirat, desigur. Motorul ăla mai duce 10 ani, dacă e întreținut cum scrie la carte.

A fost primul meu Volvo,in prezent are aproape de 350.ooo km.In prezent cele mai mari cheltuieli sunt asigurarea si impozitul,de la o revizie la alta nu reusesc sa fac mai mult de 2000-2500 de km.O folosescmai mult la sfarsit de saptamana sau cateodata nevasta,dimineata cand trebuie sa duca copilul la gradinita si e prea frig afara(iarna,bineanteles).O masina la care a fost schimbat un senzor de temperatura apa,senzor de detonatie si variator de faze(incepuse sa caraie la relanti).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now