Roberto

Ajutor - Pierd Ulei ( Ansamblu Cutie - Ambreiaj ) !!!

6 posts in this topic

Salut, vin suparat acasa astazi, am fost pana la Carrefour si tot manevrand masina pt loc de parcare am observat dare si pete pe jos, dupa ce am parcat ma dau jos si constat cu stupoare ca de la mine curge, curge in picaturi dar lasa destul de multe dare, si sunt 99% sigur ca e de la ansamblul cutie-ambreiaj pt ca va spuneam in topicul "Am intrat oficial in rand cu voi" din categoria "Hai sa ne cunoastem" ca masinii i-a fost pus ambreiaj nou si ca am acel huruit de cand am adus-o, care am inteles ca e de la rulment, de la ambreiaj si ca nu e grav, dar uite ca la mine s-a cam agravat, ceva nu e bine pe acolo, posibil sa se fi slabit prinderile ? suruburi sau ce sistem de prindere are ambreiajul ? Sa fie asta cauza pentru scurgerile de ulei ? Picura din partea dreapta fata, nu pot vedea exact unde deorece e joasa rau masina si mai are si scutul, deci mai mult ca sigur se prelinge pe scut si curge pe unde apuca.

So...ajutati-ma !! E grav ?? Ce sa fac, finumeu are canal acasa, sa merg oare pana la el si sa ma uit sub masina ? Dar prevad ca nu voi vedea nimic din cauza scutului si nu stiu cat de complicat e sa il dau jos ! Ce sa fac ? Service-uri prin Arad nu prea stiu care sunt de calitate, voi apela la amici cu masini sa vad.

Aveam in vedere sa merg in Ungaria la Szeged pt toate cele inclusiv sa rezolv problema cu huruitul, dar uite ca m-a luat prin surprindere.

Mentionez ca comportamentul masinii nu s-a schimbat deloc, si ca 99% sigur de astazi a inceput sa picure pt ca observam pe ciment in curte daca picura mai de demult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da scuturile jos(sunt prinse in butoniere+suruburi) pe rampa,cauta un mecanic bun si succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine in partea dreapta asa cum descrii tu, am avut odata scurgeri de ulei din caseta de directie. Ai verificat nivelul la servo? E nasol daca ramai fara ulei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar dupa ce te bagi sub masina sa vezi de unde curge poti sa cauti cauza.

Sunt multe cauze..ca idee,uleiul de transmisie are un miros specific,poti verifica usor ;daca nu e de la cutie mai mai ramane de la servodirectie sau de la uleiul de motor... Verifica nivelul la astea doua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa verific maine, daca mai picura o sa am maine ce sa miros sub masina  ;D, in parcare acolo am luat cu degetul si am mirosit dar nu avea un miros deosebit, abia daca mirosea a ulei, dar clar e ulei ca e un lichid uleios, :D, o sa verific maine toate zemurile sa vad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca nu e nimic, nu a mai curs, ori a fost de la AC ( cred ) ori am inteles ca din cauza presiunii sau spumelor, exista o supapa prin care se elimina pt a normaliza presiunea, dar tind sa cred ca era de la AC dar prelingadu-se pe dedesubt lichidul a primit o culoare si o consistenta ca uleiul, ceea ce m-a derutat pe mine, in plus uleiul lasa urme pe ciment, iar avand in vedere ce pata mare era sub masina ar fi trebuit sa ramana macar o urma dar in schimb e curat ca lacrima, deci a fost apa de la AC.

Oricum voi merge la un service sa rezolv problema cu rulmentul de la ambreiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now