lawrika

Remote battery low voltage

49 posts in this topic

Imi tot apare mesajul asta pe bord inainte sa pornesc motorul. Nu tot timpul, dar destul de des.

La ce se refera? La bateria masinii sau bateria din cheie.

A mai avut cineva aceasta problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria telecomenzii.

Dute si cumpara baterie tip CR2032, e cam 2 lei una, si schimb-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate afecta asta faptul ca imi porneste destul de greu motorul? Am fost acum cateva luni la reprezentanta si mi-au zis ca 'poate' e din cauza bateriei, dar nu stiu sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma indoiesc ca ar avea vreo legatura cu bateria telecomenzii, ma indoiesc in proportie de 99.999%, problema motorului e de la altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca bateria masinii nu mai functioneaza la capacitatea maxima mi-ar afisa ceva computerul de bord?

Apropo de bateria din cheie, bate cheia si de la 30-40m :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ca mesajul e de la bateria de la cheie, dar intrebam daca imi spune ceva in caz ca bateria masinii e slaba? sau trebuie sa masor tensiunea la baterie eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand te va lasa bateria masinii vei sti si fara mesaje ;) ;) :D;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti afiseaza in bord LOW BATTERY ca la telefonul mobil, de obicei nici nu mai poti porni masina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi dimineata mi-a pornit la a doua cheie. La prima cheie am reusit sa descifrez mesajul anti-skid temporarily off sau ceva de genu asta pt ca dispare foarte repede. La a doua cheie chiar inainte sa porneasca motorul afiseaza Power Steering service required. Mentionez ca mi s-a mai intamplat acum vreo 2 dimineti la fel. Vad ca incepe sa isi faca un obicei

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Anti skid"...  Skid inseamna derapare, alunecare. Deci, problmeme cu ASR-ul. Iar treaba cu "power steering service requiered" inseamna ceva buba la pompa servo.. oare o mai fi lichid servo p-acolo ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa servo e actionata de cureaua de accesorii, deci... p-acolo  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat dar nu am gasit nici un borcanel care sa imi dea impresia ca e de la servo. O fi mai greu de ajuns la el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitate cum stai in fata masinii cu capota ridicata, exact in partea stanga jos in apropiere de far, dupa un recipient de culoare neagra cu capac negru pe care e desenat un volan.Ca reper exact deasupra lui este recipientul numit vas de expansiune care este destul de mare cu o forma ciudata, de culoare alba din care ies vizibil 2 furtune, nu ai cum sa nu il gasesti.

E S40 modelul dupa 2004 nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit in sfarsit borcanelul dar nu am avut timp sa dau jos farul. Oricum multumesc Roberto de indicatii.

PS: Daca nu as avea lichid servo nu ar trebui sa simt asta la volan, adica nu ar merge mai greu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit in sfarsit borcanelul dar nu am avut timp sa dau jos farul. Oricum multumesc Roberto de indicatii.

PS: Daca nu as avea lichid servo nu ar trebui sa simt asta la volan, adica nu ar merge mai greu?

Nu trebuie sa dai jos farul ! Desfaci doar capacul de la borcanas. Roberto ti-a zis de far ca sa-ti dea un reper.

Ar trebui sa mearga mai greu daca nu mai ai deloc lichid, la tine e posibil doar sa fie nivelul scazut. Iar mesajul "power steering service requiered" nu inseamna musai ca n-ai lichid, era o parere sa-ti verifici lichidul, ca asta e primul pas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu vad altfel cum as putea ajunge la capac. E fix sub far, iar mana nu prea incape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu vad altfel cum as putea ajunge la capac. E fix sub far, iar mana nu prea incape.

Nu are cum sa fie sub far, ala e altceva probabil, o sa revin cu o poza sa vezi cum e la mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-aici poza din vadis. Asta e ? Daca da scrie ca dai farul jos doar daca inlocuiesti rezervorul. Daca nu, desfaci cu manuta si pui lichid.

post-158-12877852623223_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am atasat niste poze, am si scris dar trebuie sa dai un zoom ca le-am facut in graba, si scuze mizeria de pe masina si motor. ;D

post-527-12877852625057_thumb.jpg

post-527-12877852631201_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat. Acolo e, doar ca la mine e mult mai jos bidonashul. Daca nu ai sti unde sa te uiti nu l-ai gasi. Am sa revin cu o poza.

Si da mana nu intra pana la capacel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now