Baban_San

un 245 sper eu mai special

16 posts in this topic

Salut ma numesc Stefan, lumea imi spune babanu,sunt din Bucuresti de aproximativ 3, 4 luni am achizitionat un 245 GLE D6, diesel 2,4 l, 6 linie motorul de pe vw lt 28. 4 trepte plus overdrive

Urmeaza prin ianuarie sa bag masina sa i fac partea de tinichigerie, si vopsitorie

Am curatat injectoarele, schimbat distributia filtrele de ulei si de motorina, singura problema pe care o am cu ea este ca in ultimul timp a facut ceva probleme la pornire banuesc ca are probleme cu compresia desii nu scoate fum alb de ulei. Daca stie cineva unde sa ma duc sa se uite vreun mester la ea as fii foarte multumit.

Acum cateva zile s-a stricat aeroterma asa ca sunt in cautare de aeroterma, deci daca dezmembreaza cineva un 240 astept.... mai caut si o luneta pt ca cea pe care o am este crapata si as dorii sa o inlocuiesc.

Am reusit sa i gasesccovorase originale, si scaune retapitate din piele cafenie desii la mine interiorul este albastru.

Voi revenii cu ceva poze in curand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun venit!

Astept cu nerabdare poze.

La pornirea greoaie, incearca sa ii verifici bujiile de preincalzire, daca ai.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult de tot, am verificat bujiile sunt ok, asa mi sa spus tocmai de asta as fii vrut sa mai merg pe la niste mesteri care au mai lucrat pe acest motor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit!

Cum ai verificat bujiile? Le-ai scos din bloc?Doar asa le poti verifica corect.

Mai exact ce probleme ai la pornire?

Daca esti sigur ca nu e de la sistemul de alimentare,nu e de la bujii atunci ...

Spui ca ai schimbat distributia.

Inainte de a o schimba,cum pornea? Daca ai verificat etanseitatea la motorina,si e ok atunci pot fi alte probleme.

Sa sti ca daca ai pus distributia cu cativa mm in plus sau in minus iti va face probleme.

Poti verifica asta.Te uiti in fanta de la cutia de viteze si invarti motorul pana semnul de pe volanta e exact la mijloc.

Apoi te uiti la pompa de injectie si vezi daca semnul de pe roata cu cureaua din spate, e la nivel cu cea de pe suportul de pe motor.E posibil sa dai 2 ture la volanta.

Daca semnul de pe pompa e mai sus decat cel de pe motor ,ai avansul mai mare si invers.

E bine sa ai un pic marit avansul pentru o pornire f usoara.Eu am un Lt cu motor de volvo  ;D si l-am fiert de vreo 3 ori ,dar porneste la "sfert" de cheie!

De obicei cand se pune cureaua din fata ,deoarece roata dintata e pe con,cand se intinde cureaua,daca nu esti atent,si nu ai blocat bine axul cu came si volanta,"garantat" ai miscat usor distributia.Am patit la fel,am facut distributia cu motorul scos,si nu am reusit sa-l pornesc.Am verificat si era cu aproape un dinte miscat... ;D

Sfat: daca nu te pricepi du-te la un mecanic.Daca consideri ca te pricepi cat de cat,fa lucrarea impreuna cu mecanicul,a 2-a oara o sa reusesti singur ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut este un lucru foarte bien ca am gasit acest forum pt a ma sfatui cu lumea pe aici, azi am dus masina sa iau o compresie, rezultatul este ca la 2 pistoare am compresie 13, la inca 2 am undeva intre 7 si 7, iar 2 dintre pistoane nu au compresie deloc, deci este clar ca este de la motor

am verificat bujiile scoase din motor, si sunt ok doua erau cu probleme si le-am inlocuit.

acum problema este ca reparatia capitala duce undeva pe la mia de euro, si vreau sa stiu daca gasesc un motor de 2,4 td sa il pun pe a mea sau sa refac motorul meu de pe masina macar stiu ca dau un ban dar sunt toate piesele noi.

ps: se simte destul de tare diferenta intre diesel si motorul td de pe volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat sa dai 1000 de euro pe alt motor,care poate e mai rau ca al tau,te sfatuiesc sa-l faci pe al tau;daca il faci bine o sa te "plictisesti" cat de rar ai de "lucrat" la el.

Compresia poate fi slaba nu neaparat de la segmenti ci si de la supape.

Si daca faci motorul sa pui filtre noi,in special cel de aer,ca de asta multa lume uita sa-l schimbe.

Se simte diferenta intre diesel normal si td,dar daca turbina nu e noua ,sau ma rog,buna, o sa fi dezamagit.

Lasa motorul clasic asa cum e, ca e foarte robust!Si mai ales, f usor de intretinut!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da filtre de aer am luat 3 de la inceput acum sunt la al doilea, si deja am facut din vara pana acum vreo 10 mii de km, nu stiu la cat sa ii fac schimbul de filtru de ulei si motorina, si evident si uleiul? distributia la cati km se schimba?

va voi urma sfatul si voi incerca sa il refac pe acesta pt ca tragea si asa, si din cate am inteles este praf, deci cand va avea compresie calumea banuesc ca va trage si mai ok.

cat ar trebui sa fie compresia la acest motor? per cilintru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija la ce mecanici mergi. La diesel, rata de succes la refacut motorul e considerabila mai mica decat la benzinare.

Uleiul si filtrele se schimba toate odata cam la 10k km. Distributia la 80k km.

Compresia nu o stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici un link cu informatii despre lt in general.O sa gasesti informatii tehnice clare...doar ca sunt in germana,dar poti traduce pagina:

http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=de&u=http://www.mkmueller.de/ltdat.htm&sa=X&oi=translate&resnum=4&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dvw%2Blt%2B45%26hl%3Dro%26lr%3Dlang_de%26rlz%3D1G1GGLQ_RORO252%26sa%3DG%26as_qdr%3Dall

Dupa cum o sa vezi compresia trebuie sa fie la motorul nou de 34 bar si limita e de 28 bar!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

daca ii difrenta de 1-2 bari intre cilindrii is supapele la al meu prima data l-am segmentat  rectificat supape schimbat simeringur i

m-am dus inca 2 ani

lipsa de bani sa fac capitala

acum de 3 ani

am luat un motor de 760 din 1987

d24 tic

l-am desfacut alezat homuit

chiuloasa  supape rectificate  am sshimbat baia nu intra de la traversa

am modificat golirea de la turbo suportii am lasat de dieselul normal

am pus un intercooler de 240 bezina diesei nu am gasit (luat de la un coleg de pe forum, ii multumesc inca o data) am si un sirocol pe apa montat pe el dar efectiv nu am avut traba cu el acum ii fac distributia la 60000

turbina e in starea in care l-am luat joaca ca dracu de bagat baga ulei nu minca

DAR is foarte multumit de performantele lui

si inainta mergea dar era tare lenes acum multi baietasi  cu 19 tdi o musca

mai vrau sa reglez un pic debitul la pompa si in viitior daca am bani sa schim b  turbina c nuna de  ;)generatie noua sa pot regla boostul

pe acesta nu se poate eventual sa-i schimb axa cu came daca o sa am cu ce  bani

daca vrei sa schimbi motorul te sfatuiesc sa pui tic merita tati bani

consum amesecat 10  dreum intins ungaria mers 100-150 mediu  5,9

sper ca team ajuta sarbatori fericite si la multi ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now