Guest Jhonny B.

Volvo C30 sau Volvo S40 ?

47 posts in this topic

Ce imi recomandati Volvo C30 sau Volvo S40 ,, imi place si C30 este sportiv si mic pentru mine ca sunt tanar merge zic eu sau multi zic ca este o masina pentru femei inca la Rm Valcea era un singur C30 care numai exista acum deloc. S40 ca este mai matur si mai spatios motoarele sunt cam aceleasi , interiorul la fel,sunt dezorientat nu stiu ce sa fac si la ce sa ma orientez .vreau ceva care sa ma scoata din anonimat altceva nu am ce sa aleg dintre toate marcile astea de sunt pe la noi in Romania decat un Volvo eu sunt nou membru acum si ma bucur ca sunt alaturi de voi si sustineti aceasta marca,oricum nu vreau alta masina decat ceva de la Volvo.motorizarile sunt am vazut minim 100 de cai putere si maxim pana la 240 de cai acum si pretul se mareste.Am intrat pe site la volvocars.ro si am vazut cam ce motorizari au dar nu stiu ce sa zic sa iau C30 sau S40 care credeti ca miar sta mai bine ,acum si S40 este sportiv ii pun un spoiler si jenti cu garda joasa o fac sport imediat.Oricum va astept cu pareri multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine ia c30 cu kit tuning,pt.ca sa faci ceeace ai zis cu s40 te costa o gramada de bani(jante 18 x8,5 cu cauciucuri 215/40/18  94zr; 1buc.650€,total2600€,mai tre sa pui in calc.buloanele si daca talonul nu suporta dimensiunea care vrei tre sa o omologhezi)(kit tuning exterior 1500€ +montajul si vopsitul)in plus ramai si fara masina o gramada de timp

Share this post


Link to post
Share on other sites

fa tu bine si da un telefon lu' : " godfather",de aici pe site si programeaza-te la un drive test!

decat sa astepti parerile noastre mai bine alegi singur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

c30 este fara indoiala o masina deosebita.Acesta a fost si motivul pentru care am ales c30.Depinde foarte mult de ce iti doresti.  Spatiul este mai mult decat generos. Eu am 1.87 m si am loc lejer in spate. Accesul insa e dificil ca la orice masina cu 2 usi.Daca nu ai de gand sa urci frecvent toti prietenii si rudele in ea c30 e clar alegerea potrivita. Plus ca e putin mai ieftina ca s40. Este o masina destul de scumpa si daca nu ai planuri de casatorie curand iti recomand c30 cu caldura. E o masina cu personalitate, destul de rara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toata lumea spune c30, eu am sa spun S40 cu motorizare de cel putin 2.0 de preferat motorina

De ce?... e mai mare, e mai spatios, e mai stabil, e mai elegant, e unique dar cum spunea si smarautz costa daca vrei sa-i pui jante pe 18. Eu am vrut sa-i pun dar ma ajungea 94 mil cu tot cu cauciucuri si am zis no thanks.

Pe de alta parte daca esti din bucuresti un c30 e mult mai usefull.

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

  In primul rand vreau sa fac spun ca Volvo S40 cu motorizare de 136 CP diesel nu este nici pe departe o masina sport pe cat pare! Sunt convins ca si C30 intra in acelasi cadru. Cred ca singura varianta de motorizare care poate fi considerata sportiva este S40/C30 cu 230 CP. Daca preferi sportivitatea la Volvo din experienta iti spun ca la motorizarile sub 200 CP nu gasesti asa ceva, exclus! Un concurent foarte puternic si bine dotat al lui Volvo C30 il reprezinta VW Scirocco cu motorizari foarte variate si interesante. M-am urcat intr-un Scirocco si vreau sa spun ca mi-a placut mult mai mult decat C30. Am observat o mai multa atentie la detalii, calitatea asamblarii si dotarilor de exceptie pe care le poti comanda pe Scirocco. Nu mai are rost sa iti spun de cutia automata cu dublu ambreiaj DSG care impreuna cu motorizarea 2.0 TFSI (200 CP) rupe gatul celui mai tare C30 T5 (220 CP)!

Un sfat prietenesc daca vrei sa asculti:

1. daca vrei masina pentru performanta, distractie si iesit in evidenta Scirocco DSG este alegerea ideala

2. daca vrei o masina cuminte din toate pctele de vedere alege C30!

3. mare grija la service-ul Volvo care este in perioada de garantie obligatoriu si este de 2 ori mai scump decat orice marca fara pretentie premium. Asta inseamna ca un C30 te va costa de 2 ori mai mult decat un Scirocco cu aceeasi motorizare!

4. daca vrei sa vinzi Volvo in 2-3 ani vei avea multe deceptii deoarece masinile Volvo se depreciaza foarte mult in primii 3 ani cu aproximativ 50%!

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

 1. daca vrei masina pentru performanta, distractie si iesit in evidenta Scirocco DSG este alegerea ideala

2. daca vrei o masina cuminte din toate pctele de vedere alege C30!

3. mare grija la service-ul Volvo care este in perioada de garantie obligatoriu si este de 2 ori mai scump decat orice marca fara pretentie premium. Asta inseamna ca un C30 te va costa de 2 ori mai mult decat un Scirocco cu aceeasi motorizare!

4. daca vrei sa vinzi Volvo in 2-3 ani vei avea multe deceptii deoarece masinile Volvo se depreciaza foarte mult in primii 3 ani cu aproximativ 50%!

   

Scirocco dsg este de fapt un golf tunat. Cum e si cupra de la Seat. Depinde de ce "fel de iesit in evidenta" doresti acum. Daca doresti iesitul ala pe care il cred eu lasa vw si du-te direct la un bmw "treiar" eventual. E drept ca e probabil mai vitezist decat c30. Volvo niciodata nu a fost o masina extrem de sportiva insa iti pot spune ca nu la caii putere trebuie sa te uiti ci la cuplu. Motorul de 1.6 de pe c30 si s40 are cuplul unui motor de bmw de 2.0 de exemplu chiar daca are cu 20-30 cai mai putin.M-am suit in multe vw si cred ca nici in versiunile de top nu sant ce materiale are volvo standard.

Oricum omul a zis ca vrea doar volvo si cred ca are motivele lui.Daca insa doreste o masina pe care sa o alerge si care o se vanda bine probabil vw e alegerea potrivita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La calitatea interiorului dintre VW Scirocco si Volvo C30 te contrazic. M-am urcat in ambele masini si diferentele de calitate sunt evidente in favoarea lui Scirocco (incomparabil mai de calitate!). Volvo C30 are acelasi interior ca si S40 care este unul dintre cele mai proaste interioare care le are vreun model Volvo. Este un interior care nu reflecta absolut deloc apartenenta la zona premium fiind mai degraba un interior tipic zonei medii! Volvo prin interioarele lui S40/C30 a scazut extrem de mult stacheta daca noi am ajuns sa le comparam cu VW care prin definitie nu are pretentii de marca premium cum are Volvo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

merçi roskat,

pt.cristi81,atunci si a mea este cu interior prost(daca c30 este asa,),iti multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cristi81: lucrezi cumva la una din celelalte marci de masini pe care le-ai laudat? vrei sa le faci campanie,cred ca nu ti-ai gasit locul potrivit! mai acu' vreo luna ne sfatuia cineva sa ajutam industria auto cumparand niste jafuri la preturi premium... esti mana in mana cu ei?

cel mai mult la o masina este sa ii placa de ea posesorului,asta ca sa nu revenim la ideea comunista ca cea mai buna masina este cea pe care o ai, exemplu eu am avut 2 IFA M 25 si nu le consideram bune... deci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La calitatea interiorului dintre VW Scirocco si Volvo C30 te contrazic. M-am urcat in ambele masini si diferentele de calitate sunt evidente in favoarea lui Scirocco (incomparabil mai de calitate!). Volvo C30 are acelasi interior ca si S40 care este unul dintre cele mai proaste interioare care le are vreun model Volvo. Este un interior care nu reflecta absolut deloc apartenenta la zona premium fiind mai degraba un interior tipic zonei medii! Volvo prin interioarele lui S40/C30 a scazut extrem de mult stacheta daca noi am ajuns sa le comparam cu VW care prin definitie nu are pretentii de marca premium cum are Volvo!

Nu stiu cum de ti se pare ca interiorul lui C30 e slab. Esti prima persoana pe care o aud asta. Materialele sunt mai bune, ca sa nu mai vorbin de design, care este deosebit si in acelasi timp de foarte mult bun gust. Si apropo, de mult timp Volvo este etalonul ergonomiei planselor de bord ;). Faptul ca Volvo a scazut extrem de mult stacheta este parerea ta, daca crezi ca e bine sa compari Volvo cu VW.

Si eu m-am urcat in Scirocco si pe la langa faptul ca m-am simtit ca in Golf nu s-a parut nimic deosebit. Nici macar designul. Nu are acel "ceva" care sa te atraga, sa te simti bine in masina, ceva care sa te faca deosebit. Personal prefer C30 fara niciun fel de retinere.

Este adevarat ca sportivitatea nu este (si nici nu se doreste a fi) punctul forte al oricarui Volvo, insa asta nu inseamna ca sunt masini submotorizate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interiorul lui C30/S40 II nu mi se pare ca este slab calitativ ci sunt convins de acest lucru. In primul rand eu am un S40 II si pot sa-mi dau cu parerea despre cum s-a comportat interiorul masinii in acesti ani.

Daca la inceput bordul era moale placut la atingere dupa 4 ani s-a plastifiat aproape datorita trecerilor de la cald-frig mai ales iarna iar spatiile airbagurilor sunt in acest moment conturate perfect pe bord (chiar si pe volan) chiar daca la inceput nu iti dadeai seama unde se afla airbagurile. O alta problema o reprezinta faptul ca bordul s-a decolorat in anumite zone.

Vrei si alte detalii?

- geamurile atunci cand le ridici si le cobori scartaie si marea problema este ca am problema asta de cand masina era noua! Ti se pare normal ca la o masina noua sa-ti scartaie geamurile? Mie nu! Poate ca tie ti se pare normal dar asta este treaba ta! Eu sunt de parere ca atunci cand Volvo are pretentii sa ceara preturi premium are si obligatia sa ofere calitate premium si nu sa abureasca clientii cu materiale de doi bani!

- te-ai uitat vreodata la capitonajele usilor sa vezi ce calitate "premium" iti ofera Volvo? Ai vazut de margine de plastic are? Zici ca este taiata cu drujba.

- te-ai uitat la chederele de la S40 II sa observi si tu ca nici macar nu sunt imbracate in tesatura si sunt lasate asa negre sa se vada cauciucul? Arata-mi mie un BMW care lasa chederele fara sa le imbrace? Volvo in schimb le lasa ca vorba aia posesorii inghit toate mizeriile!

- ai observat  pe stalpii laterali interiori la usi ce superbe sunt mastile de plastic? In momentul in care dai drumul la centura de siguranta iti pocneste fix in cap. Era greu sa imbrace acel plastic cu tesatura? Arata-mi un model premium care lasa acele plastice la vedere?

  - eu am scaune din piele iar dupa 4 ani sunt ridate si scorojite in anumite parti! Este normal asa ceva in conditiile in care am hidratat pielea cu solutii agreate? Eu spun ca nu!

  Eu sunt un posesor care nu incearca sa ascunda sub pres defectele si problemele acestui model cum fac altii.

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interiorul lui C30/S40 II nu mi se pare ca este slab calitativ ci sunt convins de acest lucru. In primul rand eu am un S40 II si pot sa-mi dau cu parerea despre cum s-a comportat interiorul masinii in acesti ani.

Daca la inceput bordul era moale placut la atingere dupa 4 ani s-a plastifiat aproape datorita trecerilor de la cald-frig mai ales iarna iar spatiile airbagurilor sunt in acest moment conturate perfect pe bord (chiar si pe volan) chiar daca la inceput nu iti dadeai seama unde se afla airbagurile. O alta problema o reprezinta faptul ca bordul s-a decolorat in anumite zone.

Vrei si alte detalii?

- geamurile atunci cand le ridici si le cobori scartaie si marea problema este ca am problema asta de cand masina era noua! Ti se pare normal ca la o masina noua sa-ti scartaie geamurile? Mie nu! Poate ca tie ti se pare normal dar asta este treaba ta! Eu sunt de parere ca atunci cand Volvo are pretentii sa ceara preturi premium are si obligatia sa ofere calitate premium si nu sa abureasca clientii cu materiale de doi bani!

- te-ai uitat vreodata la capitonajele usilor sa vezi ce calitate "premium" iti ofera Volvo? Ai vazut de margine de plastic are? Zici ca este taiata cu drujba.

- te-ai uitat la chederele de la S40 II sa observi si tu ca nici macar nu sunt imbracate in tesatura si sunt lasate asa negre sa se vada cauciucul? Arata-mi mie un BMW care lasa chederele fara sa le imbrace? Volvo in schimb le lasa ca vorba aia posesorii inghit toate mizeriile!

- ai observat  pe stalpii laterali interiori la usi ce superbe sunt mastile de plastic? In momentul in care dai drumul la centura de siguranta iti pocneste fix in cap. Era greu sa imbrace acel plastic cu tesatura? Arata-mi un model premium care lasa acele plastice la vedere?

  - eu am scaune din piele iar dupa 4 ani sunt ridate si scorojite in anumite parti! Este normal asa ceva in conditiile in care am hidratat pielea cu solutii agreate? Eu spun ca nu!

  Eu sunt un posesor care nu incearca sa ascunda sub pres defectele si problemele acestui model cum fac altii.

   

Vinde-o atunci, si eu am tot un S40 si are aproape 5 ani si peste 150k km si nu imi scartie geamurile, nu mi s-a deteriorat tapiseria cu exceptia unei taieturi cauzata de un nene cu blugi cu capse si zorzoane, daca tie nu iti place asta e, afirmatiile tale cu privire la calitate pt mine nu sunt valabile, si nu vb din auzite ci am amici cu diferite marci si pot sa fac comparatie real-time.

Ai cam deviat de la subiect, cam in toate subiectele critici Volvo, initiatorul topicului a cerut pareri pentru a se hotari intre S40 si C30, nu a intrebat "O masina la pretul unui S40" ci e hotarat pe marca si modele si tot ce mai trebuie e sa aleaga unul din ele.

Parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi, asa cum a zis si Roberto, daca nu esti multumit de ea atunci vinde-o! Daca zici ca ai patit toatea astea sunt curios de ce nu ai dat-o, pentru ca "se depreciaza foarte mult in primii 3 ani cu aproximativ 50%!"  :P

Niciodata nu poti sa-i impaci pe toti clientii, oricat de mult ai vrea. Asa cum tu nu esti multumit de masina ta, cunosc si eu posesori de masini nemtesti mai scupe decat S40 si care sunt nemultumiti.

Poate ca daca pe masina ta scria BMW, Mercedes sau Audi alta parere aveai acum :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cerut o parere despre ce o sa iau si cred ca mam gandit la S40 pentru ca vreau o masina mai mare si mai spatioasa , pana la urma nu stiu cat sport as vrea la 220 de cai, cred ca sunt de ajuns si sa optez pentru tractiunea integrala AWD,in plus pentru tovarasu care a zis  despre calitatea volvo ca ii scartaie geamurile , ca sa plasticit bordu si eu stiu mai ce, eu nu cred ca constructorul scandinav face lucru de mantuiala sa nu uitam ca volvo se vinde foarte bine pe piata americana si in europa unde calitatea trebuie sa fie pe primu loc. Poate sunt alte marci care nu ofera calitate,dar eu despre volvo am o parere buna , asta mai tine de faptul si cum o ingrijesti daca te apuci so faci , dupa ce ai lasato sa cada in ultimul moment, scuza-ma calitate nu vei avea la nici o masina poti sa ai si bmw si alte marci, dar daca nu o ti din scurt cu toate la tip, masina se rablageste usor , numai sa te urci sa dai cheie si talpa aia nu se numeste nici soferie , nici masina inseamna ca ti-ai batut joc de ea , fara supare nu stiu ce S40 ai nimerit tu , dar eu mai am un tovaras si are un S40 II din 2006 si nu are efectiv nici o defectiune si merge perfect , de aceea vreau si eu sa-mi iau , pe cand altii tot asa in stilul tau au si bmw si audi si sunt mai stifturi decat Dacia Logan,depinde cum tii la ea, fara suparare , eu nu vreau nici Scirocco sau eu stiu ce masina, m-am urcat in Scirocco., da e ok are calitate, dar un singur lucru desing-ul fata de Volvo nu se compara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  @Jhonny B: Nici nu se pune problema ca eu sa nu fi avut grija de masina mea. Chiar am avut grija de ea! Cred ca daca ai vedea cum arata mi-ai da dreptate, este impecabila chiar dupa 4 ani! Tot ce a tinut de mine am schimbat, am facut revizii la timp si vorba aia am 155.000 km cu ea, stiu exact cat poate si cat nu poate acest Volvo, stiu ce inseamna sa mergi 1000 de km intr-o zi, etc! Eu, masina asta am luat-o nu sa ma uit la ea si sa ma rup in figuri in fata prietenilor mei ci pentru a putea alerga de colo pana colo. Daca ar fi fost sa-mi iau o masina de fita, Volvo nu era oricum pe lista mea si probabil as fi inceput de la Audi A5 in sus.

Probabil ca eu am prins un Volvo mai de slaba calitate si mi s-au intamplat mie toate aceste lucruri dar asta nu este o scuza pentru Volvo. Uite iti mai spun un lucru si chiar as dori ca dupa ce iti cumperi S40/C30 sa-mi spui daca ti se intampla si tie: la clantele interioare dupa aproximativ 3 ani crapa plasticul din spatele lor si esti obligat sa le schimbi, asta din cauza ca aceste clante din aluminiu sunt prea mici si pun o presiune mare pe forma de plastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa mai zic, e si cum zici tu , nu te contrazic, daca dau banii pe volvo S40 deci sa inteleg ca peste 3 ani incepe sa se duca dracu, alt model volvo nu imi permit,alta masina de clasa mai mare ca volvo nu pot sa iau , ce sa iau impotriva lui volvo , nici eu nu vreau o masina de fite mi se pare si normal ca volvo sa nu fie masina de fite , pentru mine ar mai putea fi pe lista dupa Volvo , Saab 9-3 Vector sau Ford Focus ST,, din cele 3 as vrea unu , acum nu stiu, intelegi eu vreau o masina in care sa nul mai vad si pe ala in fata mea ca are aceeasi ca a mea , astea nu prea leam vazut la noi asa in mare cum sunt masinile nemtesti. Saab e masina?? Ford e masina?? Volvo stim deja sfatuitima fratilor si ziceti ce sa imi iau , la test drive am fost si imi place cum merge volvo este o bijuterie de masina , te cucereste imediat, Ford nu am incerca dar cam stiu cum merge , si Saab la fel ala nu am mers deloc cu el. Eu saptamana viitoare ma pregatesc sa caut masina, va mai astept cu pareri si ultima parere aparuta pe pagina asta o sa ma gandesc mai bine  sa vad ce iau.Eu te cred ca ai probleme la ea , dar acum sa vedem, acum nu stiu nici de unde vin modelele astea volvo la noi in romania , ca se mai fabrica undeva in Europa , daca vin din Suedia sigur nu cred ca volvo isi face o imagine de rahat in fata posesorilor si a faniilor volvo. Chestia cert e de ce crapa plasticile asa , ce la alte masini nu crapa , ca crapa, din cauza intemperiilor  crapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si tot la Volvo cred ca as ramane pentru ca din cele mentionate , Saab de exemplu rupe la consum mai rau ca Volvo din cate am auzit, poate ar fi Focus , dar are aceeas calitate nu difera nimic , are acelasi motor ca si S40 numai interioru ce difera si Focus la banii de dau pe el nu ofera tractiunea integrala AWD care o ofera Volvo , nu stiu o sa incerc Volvo, daca mi se intampla si mie ce ti se intampla tie , o vand si nu-mi mai iau Volvo, dar mai sunt si alti posesori care  nu au avut probleme cu ele , si sunt mandrii ca au volvo si au ce se lauda ca nu sa stricat sau calitatea la ele este aproape minim. O sa mai astept sugestii si de la alti tovarasi sa vedem ce zic si ei si dupa aceea mai vedem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jhonny B: Modelul S40 II este fabricat in Belgia in orasul Gent in fabrica lui Ford pe aceeasi banda de montaj pe care se fabrica si Ford Focus! Furnizorii de la Volvo sunt aceeasi cu cei de la Ford restul cu exclusivitatea Volvo sunt povesti de adormit copii... Te sfatuiesc sa fii foarte atent cand te decizi la un Volvo deoarece pierzi enorm la revanzare in comparatie cu concurenta din simplu motiv ca Volvo nu este cautata in Romania si pot sa spun pe buna dreptate... Inca o data mare atentie in service-urile agreate Volvo in care esti obligat sa te duci in perioada de garantie!!! Au preturi.... si nu glumesc! S-ar putea sa te simti inselat atunci cand va trebuie sa cheltuiesti la Volvo in 20.000 km aproximativ 2500 lei pe revizii iar la un BMW 3 doar 1000 lei/revizie la 20.000 km. Doamne fereste sa pice altceva  ca e vai si amar... Mare, mare, mare grija.

 Ai multe variante mult mai bune si mult mai de calitate decat S40 II si aici priveste noul Golf VI care la pretul unui S40 il iei full option cu motorizare Euro 5 (nu platesti taxe!) iar calitatea masinii este peste S40. Golf VI punctaj la EuroNcap 37 puncte deci este mai tare la siguranta decat Volvo S40 (34 puncte).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ai dreptate , in felul tau , dar acum tu te referi la modelel C30,S40,V50,C70, care au acelasi interior , acelasi motor, defapt sunt la fel numai caroseria difera la fiecare,dar crezi ca celelalte masini sunt de calitate , de exemplu sati spun o chestie , daca intru in gama BMW mie nu-mi place sincer BMW seria 3 de e acum actualmente , e urat cu dungile alea ,patratos, Vw Golf 6 singuru lucru ce nu-mi place la el , e fata, in rest arata bine, si cu taxa auto e si la volvo euro 5 nu, numai la Vw , am gasit pe forum la volvo. Niciodata sa nu crezi ca Volvo pana la urma va ramane in urma, asta e un inceput , a poi fiecare marca nu e perfecta , pana nu are un defect al ei , nu e masina, in plus daca tot zici de gama Seriei 40 II, S60 cum sunt ? S80? astea nu prea mai cred ca sunt proaste la pretul de il au , si cum sa zic Volvo e cum e si Ford Focus, S60 cu Ford Mondeo , am un var care are Mondeo si e destul de bun, iar daca nu impac cu S40, s-ar putea sa iau un S60, si volvo tot iau. Dar ma mai orientez si vad cu ce raman. Si S60 merita sa iau , si nu-mi trebuie sal iau nou pana la urma, il iau si la mana doua ,  mai ieftin si sal dau , daca nu-mi convine, . Cristi : sa-ti mai zic o chestie : Vw ce crezi ca dupa 3 ani nu se depreciaaza cum zici tu ca si volvo e la fel, evident ca da , pentru ca daca eu dau sa zic vreo 20.000 pe o versiune de putere , in 3 ani am pierdut 3000 euro o dau cu 17.000

sau 18.000

poate

acum nu stiu , uite prietenul meu o are de 3 ani S40 si nu avut , neplaceri cu el , nici la calitate ,nici la service, poate ai nimerit tu versiunea aia sau modelul ala , mai ales ca e din Belgia. Pai bine ca mi-ai zis ca nu-mi iau din Romania. Volvo ala de il stim noi e de la mama lui din Suedia unde sa facut el intodeauna , nu in Belgia, ce sati zic ,stiu belgienii sa faca masini, si Ford e la fel , dute in America sa vezi se compara , Ford din Belgia cu Ford din America , evident ca nu. La fel sunt si marcile din Japonia , Franta , uitete la Renault , Peugeot care vin din Turcia , cat de proaste sunt si un 407 il egaleaza la pret pe Volvo S40 si Peugeot sunt duse, deci de aia ai tu o parere mai buna despre brandul nemtesc , pentru ca Masinile din Germania vin de la mama lor , nu vine din Turcia , Belgia.  Si tovarasu asta al meu a luato la second-hand din Suedia Goteborg , poate si daia nu avut probleme cu el. Si la modelele volvo belgiene sa nu fie si tablaria cam moarta fata de un Volvo Suedez. Eu am vazut un accident real in fata mea , un Volvo S40 2000 si un Vw Passat 2007 , care la Passat ce sati zic ia zburat fata , si S40 era putin avariat faru si coltu barii. Ala a venit la vremea lui din Suedia , astea vin din Belgia , de aia sunt si proaste asa, in Suedia conditiile climatice nu permit plasticului sa crape, daca ar crapa si ce ar mai face, clientii din Suedia lar da dracu de volvo. Acum cum ai descris tu, se compara cu Logan si marcile frantuzesti.Asta e, imi pare rau despre masina ta ca e asa cum e, poate vei nimeni una mai buna ,sau alta care sa te multumeasca , dar cred ca tiai facut treaba cu ea, si poate numai vrei so ti, la 155.000 ce pretentii . Si mers zilnic , pe drumurile de rahat ale Romaniei . orice marca zgaltaie.Iar ca siguranta , treaba asta cu punctele , e o chestie care nici nu ma intereseaza , ca in unele cazuri ,la accidente airbag-rile nici nu au sarit, deci daca e sa mori sau sa faci accident doamne fereste tot mori. Pe mine ma intereseaza ia asa ca marca ce cu 2 puncte minus aia e nimic, sa fie ca logan 3 stele , ala ce mai e , oricum multumesc pentru sfat si inca odata imi pare rau pentru tine si pentru masina , ca volvo nu tea multumit asa cum poate teai fi asteptat.Dar fi mandru totus ca detii volvo , pe straziile Romaniei Vw pute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny, nici un Volvo din seria C30, S40, S60 nu se face in Suedia. Toate se fac la Gent in Belgia. De asemenea acolo se produce NUMAI Volvo, nicidecum Ford. Spun asta in cunostiinta de cauza (am fost acolo si am vazut).

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ma gandesc bine si mai vedem , si daca iau poate un S40 o sa vad cum se comporta si daca nus multumit de el il vand imediat , dar sper sa nu ma dezamageasca , sper sa fiu mandru de el , ca nu pot fi mandru de alta masina cum as fi de volvo.  multumesc de sfaturi esti super de treaba,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa stii ca orice masina noua dupa inmatriculare se depreciaza,chiar daca o vinzi a2a zi pierzi intre 20 si 25%din cit costa noua(ex.o cumperi cu 30000€,a2a zi valoreaza25000€,daca nu mai putin)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iau masina noua, si daca ziceti voi ca totus S40 e destul de prost la calitatea interioara eu o sa iau la 25.000 Mitsubishi Lancer Evo 8 ceva mai bun decat volvo si cred ca si merita .second-hand .nu nou ca numai sunt de vanzare la reprezentanta.,Acum miati facut o parere mai proasta despre volvo, nu stiu faza cu calitatea ca se duce dracu atat de repede sincer nu trebuie sa fie atatia bani. atata calitate atatia bani.eu mas duce la producatorul ala tampit din belgia si ias da cu ea cap , sa mai faca masini de 30.000 volvo ma refer si calitatea lasa de dorit, si consumu nu se compara cu al lui Lancer eu am testat Lancer pe autostrada de 300 cp , si consumu extra a iesit la 7,5 . in oras papa mai mult , 15%, dar totos fata de ale nemtiilor consuma de putin.Un S40 cu motoarele alea minim 1.6 , trebuia dracu sa fie 10.000 euro nou, si ala de 220 cp la 17.000 ce dracu , daca dau 30.000 pe el , la 30.000 iau Lancer de... zbor pe langa el si pe langa vw si altele,S40 saracul de el.ce au facut si americanii astia , un rahat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now