Guest cristi81

Prezon rupt la S40!

60 posts in this topic

  Astazi mi s-a rupt prezonul spate la masina. Am sunat la Primus s-a intreb de pret iar raspunsul a fost urmatorul:

- Volvo nu schimba prezonul ci toata flansa spate care cuprinde toate cele 5 prezoane iar pretul este de doar 1200 lei cu TVA plus manopera 200 lei, deci un total de 1400 lei! Astept acum raspuns de la Bosch Car Service care au zis ca ma rezolva mult mai ieftin decat Primus si culmea cu piese originale!

  Bosch Car Service au spus ca este un defect de fabricatie si au ramas si ei surprinsi de cat de proaste sunt anumite componente la masinile Volvo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, nu exista prezoane separat pentru S40/V50 dupa 2005, ci se schimba toata flansa cu rulment cu tot.

Daca vrei sa mai sapi, codul de fuzeta este 31262571, pretul meu este 1020RON, cu TVA inclus. Cei 1200RON de la Primus erau fara TVA ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200 cu TVA inclus. Aici nu am pus piulita de prezon care presupun ca va costa ceva. La ce preturi are Volvo ma astept ca o piulita sa ajunga la cel putin 100 lei. Oricum sunt foarte dezamagit de calitatea subansamblelor de la Volvo si de faptul ca pentru orice mica defectiune trebuie sa comanzi un intreg ansamblu care te ajunge de 10 ori mai mult. Sunt extrem de hotarat sa renunt la masina in 2009 in conditiile in care piese foarte importante cedeaza. Volvo face rabat de la calitate exact unde nu trebuie adica la prezoane! Este inacceptabil sa ti sa rupa prezonul de la masina. Sunt extrem de hotarat sa renunt definitiv la aceasta marca si sa trec mai mult ca sigur la o masina VW/Audi sau BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal nu am rupt niciun prezon la V40-ul meu, si masina are 9 ani deja... Mai bine decat sa renunti la masina, renunta la nea Gigel de la vulcanizare care potriveste pistolul de strangere pe cuplu de strans roti de camion, si revino-ti in simtiri ca nu materialul e de vina pentru niste idioti care strang suruburile pana plesnesc...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Problema este ca mi s-a intamplat atunci am vrut sa-mi montez anvelopele de iarna, adica ieri si de 4 ani imi montez anvelopele la aceeasi firma care foloseste este adevarat pistoale pneumatice de strans/desfacut suruburi dar niciodata nu mi s-a intamplat asa ceva! Dar nu te gandi ca este o vulcanizare la colt de strada unde iti schimba roata la marginea bordurii ci este chiar o firma adevarata de montat roti,verificat unghi de fuga, inspectii RAR, cu hala proprie pentru 3 masini si dotata exact ca la Volvo de exemplu fara nici o diferenta de echipamente. Baietii pe care ii cunosc destul de bine stiu ce inseamna sa stranga o roata de autoturism mai ales ca in hala intra numai autoturisme si nu camioane. Singurele masini la care au cedat prezoanele au fost Daciile mi-au spus baietii dar la alte masini nu li s-a mai intamplat asa ceva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

    AutoSoft cumva ?! Prezoanele se rup la strangere peste cuplul specificat IN CARTEA MASINII (nu au cum omeneste posibil sa le stie chiar pe toate) + gropile din mirifica tara in care traim... Se slabeste materialul si POC...

    Intr-adevar mi se pare ciudat ca la S40/V50 de dupa 2005 nu se mai vand prezoane separat, pt. ca la S40/V40 se vand, si nu sunt o avere deloc, dar probabil e o chestiune de siguranta... Nu stiu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cristi, am in bloc un prieten care in noiembrie un baiat de la Autosoft (Dudesti-firma care se vrea profi) i-a rupt un prezon pe spate la A6 la desurubare ! Si are masina de un an, iti dai seama ca surubul ala nu era ruginit sau avea vreun defect de proiectare - ci a fost STRANS de un ageamiu.  A vrut sa bata tot service-ul...si a plecat pe platforma. Cool, nu ?

Asa ca nu e de vina Volvo , cum spunea si Midnight - traim in Ro si toate tampeniile se intimpla pe-aici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Firma de anvelope este din Calarasi si nu din Bucuresti. Eu nu sunt din Bucuresti ci din Calarasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la treaba cu prezoanele rupte, de vina sunt VULCANIZARILE!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

La un V50 am patit acelasi lucru,intradevar cred ca cel de vina a fost cel de la vulcanizare.Apoi am inteles ca(daca ai jenti de aliaj0 piulitele se strang cu cheie dinamometrica.Daca nu ti-ai cumparat pana acum acel prezon,te pot ajuta eu cu unul.Eu a trebuit sa schimb rulmentul care este cu tot cu prezoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am patit-o la al meu 244 sa-mi stranga niste gorobeti piulitele de abia le-am mai desfacut!

cand am pus cauciucuri de iarna la masina actuala i-am zis tipului sa ma lase sa le strang eu la mana dar tipul le-a strans tot manual cu cheia dinamometrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e ca Volvo tau e din Belgia =))) , al meu frate sa dea dracii , daca are ceva , daca ma dau la el ma baga in scaun si sa-ti zic o chetie am mers pe drum de tara cu pietris pe el cu 60-70 si al reaqu daca mi s-a dus ceva , cred ca daca tu te duci cu al tau pe drum de tara iti cad rotile =)))) , eu am un prieten care are tot un S40 la fel ca al meu , si are aproape 200.000 km la bord si nu are efectiv nici o problema , acuma as vrea sa-mi spui in mod serios , asta de ce nu i-a mai picat nimic , interioru de ce nu s-a dus ??? astept parerea ta aici , in plus amandoi le avem din Suedia la second-hand , le-am luat cu 70.000 atunci , si tu ai luat-o noua si deja ti-a cazut multe la  ea , interioru e dus , ti se rup prezoanele , intr-o buna zis o sa-ti cada reaqu si motoru :))) ,. Nu stiu frate cred ca ai luat o mare teapa cu S40-u asta de la Dealeru de unde l-ai luat :)) ,eu pot sa zic si altii pot zice ca nu au probleme cu S40-urile lor , nu stiu te trimit in Suedia daca vrei sa-l schimbi , da-l, vinde-l si ia-ti un S40 sau S60 din Suedia si ai sa vezi tu diferentza , ca nu se compara nici la degetul mic cu al tau , la orice aspect , si nici cu cele nemtesti. Cred ca nici tabla dupa a ta nu e ca al meu , intr-o zis o sa te  aud ca au aparut niste pete de rugina :)) , si iar Volvo e prost , nu stiu de unde esti , dar ti-as da S40-u meu sa vezi cum unge pe strada , pe drum forestier , si sa vezi ce interior am , e full si mai e si R , la plansa mea de bord o pot schimba in 3 culori de iluminare , rosu , portocaliu , albastru si verde , deci se vede super noaptea , nu stiu daca al tau are asa , dar al meu e seria cand a intrat pachetul ala R-desing si are , dar sunt supermultumit de el , si Volvo pentru mine va ramane o marca destul de tare , calitativa ,premium , si de putere .. Sa-mi zici si mie ce mai ai de spus , eu sunt contra ta pentru ca al meu nu face ce face al tau si imi poti zice si mie ce aspect mai e acum, iti zic eu alea sunt belgiene si n-a facute ca in orice tara :)) , si nemtii daia le au bune pentru ca se fac la ei:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa-ti zic, sa o stapanesti sanatos si ma bucur ca esti multumit de masina. Modelul meu este ca si al tau fabricat in Belgia (stai linistit ca ai aceeasi calitate ca si mine) dar in anul 2005. Bineinteles ca Volvo pe parcursul productiei a mai venit cu imbunatatiri si probabil ca ai prins modelul imbunatatit. Eu nu am interiorul facut praf si nici masina nu arata rau. Ti-am vazut poza ta cu masina si pot spune ca la exterior masina mea arata la fel de bine ca a ta. Poate chiar mai bine: eu am spoiler Heico tu parca nu ai. Eu am in interior accesorii Heico tu parca nu ai. Deci intr-un cuvant diferente prea mari intre ele nu sunt.

In schimb masina mea a fost cumparata de noua din Romania de la EIT in 2005 iar pana acum am atins 160.000 km rulati numai in Romania! Poate ca dupa ce vei face si tu atatia km in Romania cu al tau Volvo iti vei putea forma o opinie in ceea ce priveste fiabilitatea masinii.

Probleme la masina am avut este adevarat dar le-am rezolvat pe toate. Acum in primavara imi voi schimba pivoti, bucse, etc pentru ca sunt facute praf (chiar daca am jante de 16").

Inteleg ca tu ai S40 T5 (220 CP). Cred ca esti constient ca te asculta cu urechea un Golf GTI DSG sau un BMW 325i nu? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea este ca se face o mare greseala daca se compara masinile trimise de fabricant  in europa centrala si de vest,cu cele trimise in est,special in romania.no sa se compare niciodata >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , o sa vad , o sa fac si km astia si o sa vad si eu cum va face la km aia , si o vand daca imi face asta, dar nu cred ca va face asa , iar treaba cu belgia , o sa-ti fac  o poza la acte cu zoom si o sa-ti arat ca e fabricatie in Suedia , iar Golf si 325i la ce sa ma asculte , ca ma fac aia cumva ? , frate m-am dat de curand cu un Golf 5 GTI si l-am afumat , cu BMW n-am avut ocazia , dar Golf pe langa mine pute , dar sincer nu's adeptu intrecerilor , ca masina lu' ala e mai tare ca a mea , eu am luat-o sa ma plimb cu ea si sa am si eu masina , asta am gasit-o si mi-a placut la pretul ala , e full mai putin trapa , iar al meu e original nu stiu de unde ai tu heico pe ea ! :( , interioru e R , si am avut si eu probleme cu franele la inceput , dar le-am schimbat si s-a schimbat situatia . Cristi ce sa zic imi pare rau ca tie iti face asa , si eu iti multumesc pentru atentie oricum o sa tin cont de ce mi-ai zis si inainte sa o iau si sincer as vrea sa vad cand o sa ajung la km aia 160.000 , sa vedem ce imi spune masina , si daca face asa de urat ca al tau  , eu frate o dau ,si ma lipsesc , ca decat sa o stiu ca am probleme mai mereu cu ea , mai bine o dau , incerc alta varianta . Oricum sa-ti zic sincer , cea mai reusita serie e S40/V40 cel mai bun Volvo , asta e facut impreuna cu cei de la Ford ce sa zic , dar oricum e masina . aaa si o mai am si un pic zgariata  pe undeva ca mi-au zgariat-o niste ghiolbani , prosti soferi in ziua de azi . Sa-ti mai zic un aspect - eu mai am o Dacia Solenza  si am 210.000 km cu ea , e Dacie normal e 1.4 75 cp , cat am mers eu cu masina aia , nu s-a dus nimic la ea  , nici motor , nici interior , nimic , aaa cand venea inspectia tehnica schimbam si eu , pivoti , planetare , bucsi , cand am facut prima inspectie in 2007 de atunci si pana acum n-am schimbat nimic la ea , iar eu Dacia am cumparat-o in 2004 si de cand am luat-o in 2007 am schimbat ce am mentionat mai sus. Iar acum am 210.000 si n-are nimic la interior , nu ca e vreun interior , dar la alti , crapa , se exfoliaza , si e o dacie , unii zic  , o carutza , as putea sa zic ca S40-urile noastre  daca se deterioreaza la 160.000 :)) ce reaqu e premium frate Cristi , si tarsu ala cat am forjat la el si n-are nici pe dracu , oricum n-are ce are un Volvo normal , nici nu o compar , dar sa zic ca la km aia nu am avut probleme , mai ales cu  motoru care e stas si acum , ce ma deranjeaza pe mine , ca pentru o dacie , ma costa  o gramada de bani sa o fac daca se strica  ceva la motor , dar deocamdata nu s-a dus nimic. Eu sper sa nu faca Volvo meu asa la km aia , si frate ce sa zic , daca o sa-ti mai faca probleme cu timpu , dao , ca eu o dau daca face asa  ;)

Oricum multumesc , tu esti primu pe forumu asta care te cunosc bine ca ai probleme , si o sa tin si eu cont de ele , dar sper sa nu ma astept , apropo sa pun o poza aici si am sa-ti arat ca masina e din Suedia , data in care s-a facut , si ansamblul unde a fost facuta ea . Poate motoarele sa fie facute in Belgia si si ceva componente ma gandesc  ??? , dar in rest nu stiu ce sa cred . Mai vorbim:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jhonny B,  de ce esti tata asa "suparat" ?  :D

Uite ca si mie mi s-a rupt un prezon - gratie excesului de zel al unui dobitoc cind mi-am schimbat in decembrie gumele de iarna. Cind sa-l desfac, trosc si gata.

Inseamna ca si masinutza mea e cam...varza, nu ?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tata , nu am zis asta , ma rog , poate sunt mai slabe , dar mi se pare absurd , sa-mi zica doar un posesor ca are probleme la a lui ca va scartai si se va deteriora interioru la 160.000 km , pentru ca mai sunt si altii care au S40 nu sunt numai eu singuru sau el , si alti poate au 200.000 km , de exemplu cand am fost in Suedia dupa al meu , avea unu un Volvo cu 320.000 km si ala n-avea nici pe reaqu , bineinteles , acuma si drumurile conteaza , nu se compara ale lor cu ale noastre , ok am inteles , poate o sa se intample si la mine sa se rupa un prezon , dar mai multa atentie  :D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am vazut si A8 cu prezon rupt, era inaintea mea la vulcanizare, proprietarul chiar facea haz de necaz. De la un prezon rupt, bucse, pivoti, planetare sa faci varza toata marca mi se pare mult. Exact cum ziceau si cei dinaintea mea, nu-ti trebuie multa minte sa strangi un surub cu cheia pneumatica pana crapa, eu am rupt un prezon la mercedes cu o teava de 1 metru jumate dupa ce mi l-au strans niste baieti de la vulcanizare, acum ce sa zic, piese proaste nu? Belgia zic ca nu-i cea mai proasta tara in domeniul constructiilor de masini, n-ati avut probabil renault megane fabricat in turcia  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma cum sa rezolvat cu prezonu?????? Ca is in aceeasi situatie  :(

Sau care a mai avut probleme cu prezoanele pe S40 II cum ati rezolvat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma cum sa rezolvat cu prezonu?????? Ca is in aceeasi situatie  :(

Sau care a mai avut probleme cu prezoanele pe S40 II cum ati rezolvat??

Sefu!!

Da-mi un telefon si-ti dau eu un prezon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu 2-3 disponibile

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-au dat..la metalARN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc lui Roskat si thor4ever extraordinar de mult pt. ajutorul acordat cu prezoanele..

Raman dator baieti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina din 2008 si ai reusit sa le rupi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now