CristiAlexa

Intrebari despre turbosuflanta?

23 posts in this topic

Am si eu o intrebare pentru cei mai vechi posesori de Volvo. Am un volvo v40 1.9 diesel 116cai motor D4192T3. Nu-mi dau seama daca se duce turbosuflanta sau ii altceva si nu imi dau seama.

Cand ajung cu ea pe la 2000 de turantii si vreau sa o tin acolo parca se ineaca si mai sacadeaza din cand in cand, dar daca o calc merge linistit fara sa mai sacadeze. Si mai scoate si un fum negru si gros in urma dupa ce o calc, dar cred ca ii destul de normal avand in vedere ca ii diesel. Scuze limbajul de parca acuma m-am dat jos din caruta dar nu stiu cum sa explic mai bine.

Astept unele sfaturi, ajutor sau ceva din partea voastra. Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi suna perfect cunoscut ce descrii tu.

Am patit exact la fel si turbina a fost de bai.

Se va agrava.

Eu am schimbat-o.  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce o facut un mecanic la care am fost la un service nou acuma deschis care se ocupa numa de turbosuflante, injectoare si pompe de injectiei si mi-o scos cablu de la un senzor din toba si acuma mere perfect. Cred ca ala era de vina ca am mai facut deja vreo 300 km si a mers perfect. Dar totusi a zis sa merg sa se uite si la turbosuflanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

si nu ti s-a aprins nici un LED in bord (Lambda) dupa ce ti-a scos (anulat) senzorul din toba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer  chiar nu mi s-a aprins nimic in bord, cred ca e ceva masina extraterestra ;D sau poate mecanicu o fi facut vreo vraja  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi tu nu ai acelasi motor deci degeaba nu ai tu nustiu ce in toba .

@Cristi vezi ca nu exista la diesel senzori in toba, dieselul nu are sonda lambda, mecanicul nu ti-a facut altceva decat sa scoata mufa de la debitmetru, deci trebuie sa te pregatesti de un debitmetru .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de umblat a umblat in spatele motoruui prin zona turbosuflantei dar la turbosuflanta nu a umblat ca intra in actiue cand o calci

Share this post


Link to post
Share on other sites

mecanicul ala ti-a scos mufa de la egr,adica acum o sa-ti consume un pic mai mult,si ai noxele mai mari,adica euro 2 probabil,dar masina o sa-ti mearga mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu este mai simplu sa curete EGRul daca este de la asta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate imi pot da seama EGR nu se curata ci se schimba cu totul. La mine acum pierde ulei si din cauza asta cred ca imi face ceva figuri motorul in sensul ca parca incepe sa traga mai bine parca trage un pic mai rau, stau sa prind un pic la bani si sa schimb EGR-ul caci de reparat nu se repara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu nu te lua dupa mine .eu nu am de unde sa stiu exact ce ti-a facut mecanicul ala,doar am presupus,pt.ca am avut si eu o situatie similara,mai exact ,cand ere foarte cald afara masina parca se gatuia,in schimb cand erau temp mai joase18-23grade masina fugea de rupea.am fost la prietenii mei de la primus,si un mecanic m-ia scos mufa de la egr,si mia spus sa merg cu ia asa sa vad ce se-ntampla.a mers mai bine masina,nu sa aprins becu de motor,si s-antamplat sa vina frigul, am bagat mufa la loc, si nu am mai simtit acele oscilatii .

dute la mecanic si vorbeste cu el ,innainte sa cumperi ceva :pain:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de raspuns, dar acuma dupa ce o scos mufa de la EGR numai are oscilatii si merge bine acuma, dar ma intreb cat o mai duce asa sau se beleste altceva :). Dar EGr se poate curata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca se poate curata, la grupul VAG se pot curata si nu vad de ce la Volvo nu s-ar putea curata. Oricum doar cand este colmatat EGRul face probleme, cel mai bine este sa mergi la mecanicul tau si sa-l pui sa desfaca EGRul si sa-l curete .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate curata, lucru confirmat si de reprezentanta din Szeghed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut eu am avut un opel vectra benzinar si era pus aiurea rau egr la ea si mi l acuratat la un service dar era curat !!!!EGR se curata lejer cu sparay WD40 se gaseste in comert pe la 10 leieu nu am stiut ca la actuala am egr am avut impresia ca doar la benzinar este dar m am inselat si egr imbacsit este de la prezenta uleiului in galeria de admisie trece de epurator pe acolo da prima data urme de ulei asa a fost la mine si asta denota de filtru de aer neschimbat la timp!!!! sper sa l gasesc la actuala masina si sa l curat !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare ?

Lucrarea asta cu sprayu nu se poate face si de catre mine si cum s-ar putea face ?

Trebuie dat ceva jos sau desfacut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal se poate face de oricine dar chestia este sa gasesti egr,azi l am cautat si nu la m gasit depinde acum de la masina la masina are niste pozitii de obcei aiurea si te ca patimesti  sa l dai jos! cred ca la masina mea trebuie lucrat  pe undeva pe sub ea sa ajung la el?!! acum nu stiu va anunt cand il gasesc si daca il pot da jos sa l curat am sa fac poze!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In VADIS spune ca din '95 s-a scos EGR-ul la seria 400 cu motor 1.9td...

Mai cauta, surprize pot aparea. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stiut stiu unde este ca l-am gasit da are 2 suruburi si cu sprayu unde dau ?

asta e prea tare =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now