Guest boomer

New kid in town

21 posts in this topic

Salutari la toata lumea!

Sunt posesor de Renault R19 si sunt pe cale sa intru in randul VOLVO-istilor. Am ocazia sa cumpar de la firma unde lucrez un S70 (5252) din 98. Pana acum nu stiam mare lucru despre Volvo dar simt ca ma "indragostesc". Ma puteti ajuta cu un sfat "parintesc"? Masina are cam 280.000 km iar fostul sofer mi-a sugerat sa o cumpar doar pentru acte si sa gasesc afara una mai sanatoasa; mi-a insirat el o groaza de probleme dar masina porneste "la sfert" si e tare fasneata. E adevarat ca scoate ceva fum dar mi-a spus un mester ca asta se poate rezolva cu o segmentare.

Ce sfaturi i-mi dati?

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A scris mai sus, B5252FS... e motor ca al lui Vadim, de 2.5, 140 de ponei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ne-ai gasit ! Dupa ce o sa fie a ta o sa te indragostesti LIFETIME de Volvo.

Nu exista masina SH fara probleme, mai mici sau mai mari-dar remediabile. Momentan, nu ne-ai spus pretul cu care o poti lua, e destul de important.

Bafta multa si stai pe aproape  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1000 de euro, eu nu as mai sta pe ganduri. :)

Cu inca un maxim 3000 pe repartii, o sa ai o bijuterie de masina.

Pe mine motorul ma ingrijoreaza... cred ca trebuie refacut... dar se rezolva, nu f greu.

Succes!  ;)

P.S. Daca nu o iei tu. Vin eu dupa ea.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici nu mai sta pe ganduri~~!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate reusesc sa marit Renaultu' si cu banii de pe el fac 70-ul. Mai tine si de astre ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este f important sa fii constient de costuri.

Daca cel care a condus-o ti-a recomandat sa te orientezi catre altceva, inseamna ca e nevoie de reparatii serioase la ea.

Banuiesc suspensiile (fata/spate), directia...

Aceste reparatii trebuie sa le faci pe cat posibil, cat mai multe odata. Altfel risti sa iti pice piesele in cascada si nu o vei mai scoate niciodata la capat. Cand vei termina cu ultimele reparatii de pe lista, va trebui sa te apuci din nou, de primele reparatii facute.

Eu iti vorbesc din experienta. Masina mea am cumparat-o tot de la firma... tot cu suma modica de ~1000EU. Acum am scos-o la vanzare cu 850EU... asta dupa ce am bagat bani in ea de le-am pierdut sirul.

Cel mai bine e sa iti faci o lista cat mai exacta cu piesele de care ai nevoie la ea, ceri niste preturi si abia dupa aceea "sa te bagi".

Mai verifica caseta de directie, aerul conditionat, ABS-ul... acolo sunt niste costuri maricele, chiar daca apelezi la piese SH.

Succes! Iti tin pumnii.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

isi cam merita banii.caroseria e ok interiorul la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu cred ca vei gasi un S70 INSCRIS mai jos de 1000 de euro. Insa iti trebuie rabdare si pasiune. Asa cum ti-a spus si Adi, cu inca vreo 3-4000 bagati in ea poti sa te bazezi pe urma pe masinutza. Poate si mai ieftin, cine stie ? Tu hotarasti, insa decit sa dai pe un 4-5000 care si aia are probleme (toate sh au, mai mult sau mai putin) vizibile sau nu intr-un viitor apropiat mai bine o faci pe-asta. E decizia ta, noi nu facem decit sa ne dam cu parerea, nu se pune nimeni in locul tau. Gindeste-te, citeste pareri, cauta-ti un mecanic BUN in care sa ai incredere, etc.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai pe scurt... daca ai minim 4000 la dispozitie, da fuguta si lasa 1000 din ei pe masina.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari la toata lumea!

Vreau sa le multumesc tuturor celor care s-au obosit sa citeasca post-ul meu si sa emita si ceva pareri. Incet, incet incep sa-mi schimb parerea despre frumoasa noastra tara si, mai ales, despre locuitorii ei (cu atat mai mult cu cat am avut onoarea si placerea sa parcurg cateva din posturile acestui forum, din diverse categorii). Sper sa apuc vremea in care atitudinea acestui forum se va regasi si pe strazie Romaniei.

Revenind la subiect, tocmai am facut o "citire" a codurilor cu metoda indicata de MATRIXXX (cea cu LED).

Rezultatul: 1-1-1

Nu stiu daca sa ma bucur sau nu, pentru ca unul din "binevoitorii" nostri soferi a si inceput cu fitilele: ca nu are sonda Lambda, ca nu are catalizator, ca caseta de directie, ca aia, ca aia... Adevarul e ca nu as avea curaj sa ies cu ea pe strada in conditiile date (nu stii daca si cand te lasa). Oricum, daca reusesc sa o iau la un pret bun (zic eu sub 1000 euro) si in rate, atunci o iau. Daca reusesc sa fac rost de bani pentru reparatii sau sa gasesc afara una buna, bine. Daca nu, vad ca sunt destui iubitori de VOLVO care s-o cumpere.

Numai bine si, vorba lui MATRIXXX, "cat mai putine coduri citite".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si inca ceva, in afara subiectului dar ma cam grabesc si poate uit.

Pe undeva pe Barbu Vacarescu, intre CITROEN si hotel CARO, pe sensul de mers catre CARO, pe totuar este tras un 440 (cred) devastat. Pana acum cateva luni masina era intreag dar in ultima vreme "baietii" si-au gasit o noua distractie. Din ce am vazut, are stopurile inca intregi (posibil si farurile).

Aviz amatorilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sonda Lambda lipsa si catalizatorul se rezolva relativ repede si ieftin. Partea cu caseta de directie e discutabila, momentan, trebuie sa vezi ce probleme are directia, concret.

1-1-1 este codul care te face fericit atunci cind il vezi.  :D

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune mana pe ea.Daca-ti place putin "surubareala" o scoti la capat.Cu banii astia nu-ti iei nici o DACIE buna daramite un VOLVO ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt sigur. Incerc sa fac niste poze cu tel in seara asta si-ti trimit MMS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai ceva banuti, nu mai sta pe ginduri. La motor problemele pot fi de la unele foarte simple, pina la unele mai complicate. Pot fi simeringurile de supape si fumega, dar poate fi si uzura la cilindri. Asta numai cu o diagnoza amanuntita poti afla (teste de compresie, teste de turbo, etc). Daca motorul este terminat (segmenti, cilindri, linie) parerea mea este sa cauti un motor bun SH cu garantie si sa-l schimbi. Este mai ieftin si este sigur. Eu am reparat mai multe motoare mai demult si nu am avut nici unul perfect. Logic: repari motorul dar pui aceeasi pompa de injectie care are 300.000 km, chiulasa, pompa ulei, biele, volanta, etc. Cel mai bine, cauti baieti care aduc pe comanda de afara motoare cu acte si garantie si rezolvi problema. Caseta si altele, sigur le gasesti la SH bune (pe-afara). In rest, bucsi, amortizoare, etc sunt lucruri rezolvabile. Asa cum a spus si Adi 2727 important e sa o faci toata o data si nu pe bucati. Tabla e f importanta (daca are rugina, poti sa o uiti). Masina are km facuti numai in Ro sau e adusa de afara. Bafta si tine-ne la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now