Guest vlad_barosanu

suierat cand accelerez si virez volanul (am lichid la servo), volvo s40`98

14 posts in this topic

La relanti nu se aude mai nimic, dar cand accelerez se aude un suierat iar cand virez mai tare. Precizez k lichidul de servo e intact.Am mai avut o masina care facea la fel dar i s-a scurs lichidul de servo si intrun final de tot.Dar aici e altceva k lichidul e intact. Ce poate fi?? E un Volvo s40 benzina din 98

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica rola intinzatoare!

Cu rotile bracate la max. (stg sau drpt.) e normal sa se auda zgomotul acela...de "macinat"...  :D:D:D

Din cate stiu exista o supapa care actioneaza in momentul care ai rotile bracate la max. pentru a proteja pompa de servodirectie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am verificat din nou, lichid servo am, zgomotul se aude putin cand virez ar cand virez stg drp mai tare, iar cand accelerez si mai tare ca un suierat, e exact zgomotul cand as ramane fara lichid. Dar am lichid.Acum sa fie oare ca am schimbat cureaua de distributie? k la altceva nu mai am la ce sa ma gandesc. Am cumparat-o recent deci sun t posesor nou al unui volvo, iar cel de la care am cumparat-o a zis ca e un zgomot normal la servodirectia de la volvo. Sa fie asa si sa-mi fac griji degeaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oare sa fie asta? am aflat ca cureaua de transmisie nu a fosdt schimbata.Dak e uzata scoate suieratul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa fie si fulia (ambreiajul acesteia) de la alternator...Daca umbli la cureaua de auxiliare, verifica si fulia asta! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred k e de la alternator, poate sa fie ori cureaua de transmisie cu totul sau doar ceva la pompa servo, merg maine sa vad ce e

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la service, voi schimba maine cureaua de transmisie, era putin uzata, sper k de la asta e, dak nu se poate un rulment, cine stie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit, am schimbat cureaua de transmisie, e la fel, se pare k asta e zgomotul normal la modelul asta , asta mi-au spus cei de la service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai mai facut ceva cu fluieratul ala? se pare ca am si eu cam aceeasi problema. la service mi-au spus acelasi lucru (curea de transmisie alternator) ca si tie insa nu as vrea sa dau banii pe curea degeaba. A mea nu e chiar acelasi model cu a ta insa iti pot spune ca nu e normal sa suiere (cel putin la a mea) pentru ca inainte nu imi suiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit-o, auzeam tot un suierat din zona pompei de servo, m-am dus cu ea la service si aia mi-au zis ca e de la rulmentul intinzatorului dar ca nu e nimic grav, o mai duce mult si bine. I-am crezut, am plecat cu masina si dupa 50 de km am simtit miros de ars. Cand am ridicat capota, rola intinzatoare era pe duca cu tot cu intinzator, care e din aluminiu (pe duca in sensul ca rulmentul se blocase si rola deja freca in corpul de aluminiu, niste flacari de toata frumusetea plus ca era sa-mi iau si o bucata de curea in fata). Asa ca am ajuns ascultandu-i pe "mecanici" sa schimb intinzator cu rola si curea, adica vreo 450 ron, fata de rola singura care costa vreo 60. Daca aveti dubii, cureaua se da jos destul de usor de pe role si se poate verifica jocul si zgomotul intinzatorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil rulmentul de la pompa de servo , mai ales ca se aude cand iei viraje .

Eu am patit-o, auzeam tot un suierat din zona pompei de servo, m-am dus cu ea la service si aia mi-au zis ca e de la rulmentul intinzatorului dar ca nu e nimic grav, o mai duce mult si bine. I-am crezut, am plecat cu masina si dupa 50 de km am simtit miros de ars. Cand am ridicat capota, rola intinzatoare era pe duca cu tot cu intinzator, care e din aluminiu (pe duca in sensul ca rulmentul se blocase si rola deja freca in corpul de aluminiu, niste flacari de toata frumusetea plus ca era sa-mi iau si o bucata de curea in fata). Asa ca am ajuns ascultandu-i pe "mecanici" sa schimb intinzator cu rola si curea, adica vreo 450 ron, fata de rola singura care costa vreo 60. Daca aveti dubii, cureaua se da jos destul de usor de pe role si se poate verifica jocul si zgomotul intinzatorului.

La tine se auzea si cand luai viraj ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se auzea ca un suierat usor, se accentua daca luam de volan stanga-dreapta. Dupa ce am schimbat rola si cureaua a disparut si zgomotul. Si eu am crezut la a mea ca rulmentul de la servo face zgomot, mai ales ca avea si un pic de ulei pe langa fulie. De fapt se propaga zgomotul de la intinzator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now