Sign in to follow this  
Followers 0
iulirx

pana prostului

12 posts in this topic

cu nemasurata voiosie va anunt ca am reusit !

m-a lasat , ghici unde?, la 50 de metri de peco !

partea proasta e ca indicatorul de motorina imi arata eronat ca sint la jumatatea rezervorului.....

cind am facut calculul consumului, am iertat-o, nu mai avea de unde sa mai aibe motorina.

conduc din 78 , e prima data....

spor la mers si sa nu patiti ca mine.

p.s. s-a amorsat in 5 secunde. asta e partea buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai esti "mic copil"  ;D

In studentie aveam o Dacie berlina caruia ii stiam asa de bine consumul, incat ajungeam in Peco cu motorul mestecand ultimii vapori... :P Iti dai seama insa ca, pana la a ajunge la performanta asta, au fost destule cazuri in care am ajuns la pompa cu doar un magar putere (ala fiind eu)

Cat despre amorsare, chiar sta bine a ta pentru un diesel. De fapt sta bine (cu 5 secunde) pt. orice masina. Hell, la BMW aveam o problema cu o supapa de pe pompa de combustibil din rezervor; daca tragea aer, gata, se bloca im amblele sensuri, si trebuia sa dau jos pompa si sa o ciocanesc bine. Binenteles, nici indicatorul din bord nu era tocmai exact, si, binenteles, mi s-a intamplat beleaua doar pe ploaie/ninsoare/ger, niciodata pe vreme frumoasa langa vreo terasa cu mici si bere... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai cel mai bine ar fi sa mergeti plin pe plin. atunci cand faci plinul dai km partial la 0 si vezi cat mergi. eu asa fac si dupa ce trec de 500 de km stiu ca trebuie sa bag cam 32 de litri de benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru a nu ajunge in acesta situatie, alimentez cand este la 1/2 rezervorul. Nu risc niciodata sa raman in pana. Pur si simplu consider ca la 1/2 s-a terminat motorina/benzina.

Asta nu se pune la drumuri lungi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru a nu ajunge in acesta situatie, alimentez cand este la 1/2 rezervorul. Nu risc niciodata sa raman in pana. Pur si simplu consider ca la 1/2 s-a terminat motorina/benzina.

Asta nu se pune la drumuri lungi ;)

pai cam ai dreptate, insa mie imi arata ca e jumate....

prostul , tot io am fost, nu m-am gindit ca nu pot face 1800 km cu un rezervor....

cred ca pe la lacul sfinta ana, unde fusesem cu 2 ore inainte, si i-am dat sa zaca pe proba speciala de acolo, i-am blocat plutitorul....

am vrut sa vad daca si io pot scrie dunlup,dunlop,dunlop.... in curbe. da nu merge cu astea de iarna. cu continental a mers.

noroc c-am mers cu oglinzile strinse ca n-o mai aveam p-aia din dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la sfinta ana e un loc unde , din cauza unui timpit (io), nevasta-mea n-a mai rezistat psihic si mi-a pus capul in poala.

a zis ca daca e sa moara,macar sa nu vada.

(n-a murit !)

ps sa nu va puna necuratu' sa va ginditi la prostii. deci n-a murit si gata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut pe toata lumea!Sunt nou in acest forum,asa ca scuzati timiditatea.

In legatura cu subiectul;Acum 2 ani am reusit sa fac plinul de benzina la masina diesel.Dupa nici 200 m a inceput sa tuseasca si sa oprit.Nu imi venea sa cred ca am ramas cu volvo-ul meu in drum,ma simteam tare rusinat dar nu stiam dece nu mai porneste ca doar facusem plinul.Dupa cateva momente am inceput sa transpir abundent si mi-am dat seama ca facusem o mare tampenie.Dupa multe telefoane am reusit sa gasesc o platforma am dus-o la mecanic si problema sa rezolvat in 3 zile.Asa ca fiti foarte atenti la pompe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut pe toata lumea!Sunt nou in acest forum,asa ca scuzati timiditatea.

In legatura cu subiectul;Acum 2 ani am reusit sa fac plinul de benzina la masina diesel.Dupa nici 200 m a inceput sa tuseasca si sa oprit.Nu imi venea sa cred ca am ramas cu volvo-ul meu in drum,ma simteam tare rusinat dar nu stiam dece nu mai porneste ca doar facusem plinul.Dupa cateva momente am inceput sa transpir abundent si mi-am dat seama ca facusem o mare tampenie.Dupa multe telefoane am reusit sa gasesc o platforma am dus-o la mecanic si problema sa rezolvat in 3 zile.Asa ca fiti foarte atenti la pompe.

Eu asa am patit cu symbolul lui tata, acum vreo 2 ani. Cand am plecat din Tm spre Oradea am schimbat benzinaria si din cauza obisnuintei am pus mana pe pompa si nu m-am uitat. Astfel am bagat benzina peste motorina. Am mers pana la Or. si totul a fost ok.A 2-a zi a pornit mai greu si parca sa infunda. Am fost la service renault  si s-a uitat la ea, apus tester-ul si totul e ok.A 3-a zi nu a mai pornit. Am tractat-o la service si am lasat-o acolo. Cand am fost cu ea m-au intrebat baietii daca sunt sigur ca am pus motorina ca cica mirosea mai aiurea gazele. Eu ofensat, cum sa pun benzina ??? Ma suna dupa-masa sa-mi spuna ca am pus benzina  :P  au golit rezervorul, schimbat filtrul si... totul a fost ok (doamne ajuta). Daca se duceau injectoarele ... nu mai eram acum aici  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu functioneaza indicatorul de la combustibil; arata mereu plin. De fapt, cand e full rezervorul, acul se duce inca o linie peste full (daca ar mai avea acea linie ).

In consecinta, pana cand m-am invatat sa ii fac consumul si sa merg dupa kilometrajul partial, am patit-o de multe ori.

Confirm partea cu amorsatul rapid.

Acum, am scos de tot mufa de la sorb si arata ca e gol mereu. E mai bine asa, ca am dat masina la altii de cateva ori si desi i-am avertizat in privinta indicatorului, ei si-au incercat sansele.  ;D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu se intampla nimic daca pui benzina la motorina...pur si simplu motorul nu mai merge fiindca benzina nu se autoaprinde ca motorina, are cifra cetanica foarte mica, undeva la 2, fata de 45-55 cat are motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate am inteles atunci deoarece benzina e mai "uscata" poate duce la stricarea injectoarelor. Cica au patit , nu mai retin masina, care facuze aprox 50 de km, nu ca mine 160.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de cifra cetanica, benzina nu are rolul de ungere al componentelor injectiei si asta poate duce la defectiuni grave: pompa de injectie, injectoare, segmenti motor...

Nu va incercati sansele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0