Sabau Raul

Bucsi brate volvo 440

28 posts in this topic

Revin cu o intrebare, a schimbat careva pana acuma bucsile de la brate care stie cate sunt ajutati-ma si pe mine sa le gasesc se pot schimba si separat sau numa cu brat cu tot?????? Vreau sa le schimb si mi-ar trebui sa stiu un pret si daca se pot schimba si cate sunt la numar bucsile???!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In jur de 60ron/buc si sunt 4 buc. Am mai scris mai demult cum am rezolvat problema ieftin si bun ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar am si eu bratele cu tot cu bucsi...pe masina de piese...tot la fel ...paote fi o varianta ieftina si buna... :D

Cu toate ca ne-ar interesa macar un linck cu ce ai scris tu mai demult...ca sincer nu am gasit pe forum...sau poate nu am cautat cat trebuie...o mana de ajutor la cautari?se poate?

Nu de alta ...fierul nu prea se strica pe cand cauciucul...da....

Share this post


Link to post
Share on other sites

La seria 400 se folosesc 4 bucsi la brate, in felul urmator:

- pentru modelele pe benzina si cutie manuala, bucsile sunt identice si se gasesc la pretul de 50-60 de lei bucata;

- pentru modelele diesel si benzina cu cutie automata, bucsa din dreapta fata este diferita, este mai mare si mai scumpa putin. Deci rezulta 3 bucsi + 1 mai mare. :)

Incearca sa gasesti bucsi poliuretanice. Probabil sunt mai scumpe un pic dar am auzit vorbindu-se numai de bine despre ele.

Daca nu gasesti bucsi poliuretanice, pentru cele mai bune rezultate, schimba bratele cu totul, nu numai bucsile. Ia brate noi care vin cu tot cu bucsi; e cu totul altceva.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat si eu bucsile de la bascule, dar am avut o sg problema...am cutie automata, si sunt 3 de'un fel una diferita...m'au costat 390 lei plus 155 lei pentru bieletele antiruliu!Atentie ca si bieletele antiruliu sunt pentru stanga, respectiv dreapta...mult succes! le-am procurat de la Alex, de pe www.piese-volvo.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceao ... 8)  Si eu am aceeasi problema cu bucsele de brate  de volvo (singurele care au mai ramas de schimbat :D).

Am intrebat la cateva magazine de piese auto si nu imi gasesc, imi zic k se aduc doar cu tot cu brat  ;D dar e cam scump putin :D  300 lei pe brat sau au incercat sa ,,comande" si nu au adus ce trebuie(nu se gasesc imi ziceau)  :-\

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D  mi se pare buna ideea cu bucsele de ford mondeo dar ???.... mai e o intrebare 

Pe partea de brat e sudat un inel metalic ? sau  ::)   

poate comand si eo dealea deaia in treb .. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sudat la strung  un inel metalic si eu am vazut adaptarea aia da nu prea is deacord,o sa vad pana la urma cum rezolv acuma, am vb cu Adi sa ma ajute el sa gasesc si se pare ca ma si ajutat doar ca trebe sa iau legatura sa vad cu ce aduc de la el un brat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu inteleg de ce nu dati o intrebare si la mine mai fratilor... Sunt 60RON/bucata bucsile, cu 240RON ti-ai facut masina... A zis si khaterr de unde le-a luat, este si anuntul pe prima pagina, incep sa cred ca mi-a facut cineva reclama proasta si nu gasesc unde ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu inteleg de ce nu dati o intrebare si la mine mai fratilor... Sunt 60RON/bucata bucsile, cu 240RON ti-ai facut masina... A zis si khaterr de unde le-a luat, este si anuntul pe prima pagina, incep sa cred ca mi-a facut cineva reclama proasta si nu gasesc unde ;D

Eu nu  :( . Traiasca nenea @MC si  http://www.piese-volvo.ro/catalog/index.php . He is THE BEST  :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am gasit pe un nenea care face garnituri si de toate din cauciuc crud la cald...mi-a facut un calcul la a mea si as iesi undeva la 150 lei ... ma bate gandul sa incerc...dar...acum am altele pe cap...momentan preferr sa merg mai usor cu ea si sa evit pe cat posibil gropile...

Recunosc ca nu au cum sa se apropie de calitatea celor originale...dar daca nu ne permitem...merge si o carpeala...(scuzati-mi mentalitatea non-volvistica...cu totii incercam sa ne incadram in bugetul familial)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat 150 lei carpeala, mult mai bine 60ron de la MC, eu le-am facut pe ale mele pentru ca la momentul respectiv nu am gasit deloc. Si ale mele nu sunt deloc "carpeli" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

acu e atunci  pe spate am probleme partea stanga se aude un troncanit la gropi !!! azi am vrut sa schimb placutele de fran spate si nu am putut fratilor ce cheie imi trebuie inbus de 7??? care nu exista din cate am auzit sau torx de 7  care se gaseste in truse? in fine astept sa mi ziceti si am facur cateva poze la bucsele mele umflate!!!! trebuie schimbate urgent! o sa atasez pozele din cate am vazut am pe spate 5 bucse pe o parte in total 10 bucse fara bucsele  de la telescoape sa mi zica cineva daca am dreptate sa nu ?!!!relativ am vazut ca se schimba usor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

acu e atunci  pe spate am probleme partea stanga se aude un troncanit la gropi !!! azi am vrut sa schimb placutele de fran spate si nu am putut fratilor ce cheie imi trebuie inbus de 7??? care nu exista din cate am auzit sau torx de 7  care se gaseste in truse? in fine astept sa mi ziceti si am facur cateva poze la bucsele mele umflate!!!! trebuie schimbate urgent! o sa atasez pozele din cate am vazut am pe spate 5 bucse pe o parte in total 10 bucse fara bucsele  de la telescoape sa mi zica cineva daca am dreptate sa nu ?!!!relativ am vazut ca se schimba usor .

   

e cam astea sunt bucsele>

post-1756-12877859543285_thumb.jpg

post-1756-12877859545714_thumb.jpg

post-1756-12877859548052_thumb.jpg

post-1756-12877859551339_thumb.jpg

post-1756-12877859553565_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat bratul bascula pe dreapta si m-am uitat si la cel de pe stanga.

Se pare ca cine a avut masina inainte a pus pe stanga un brat de benzinar... m-am uitat f atent si chiar l-am comparat cu un brat de stanga de la un benzinar.

In mod normal, o bucsa de pe stanga trebuia sa fie mai mare dar sunt toate la fel.

Oare de aici se trag toate problemele cu uzura prematura a bucsilor, ca imi mananca cauciucurile pe interior... uzura in general? Eu asa zic...  :-\ ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil,am vazut masini noi nu volvo'' care au cauciucurile uzate excesiv pe interior!cauza de la unghiul de fuga posibil' eu saptamana viitoare merg cu ea la doctor ( telescoape cu rulmenti )si toate placutele 10mil. ;) pe spate m-ar interesa in viitor toate bucsile sunt umflate dar nu au joc asa mi au zis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna baieti!!am si eu un 440-1.8 benzina de 90 de CP!!Care dintre voi imi puteti da cat mai multe detalii genreale despre acest tip!!!????din toate punctele de vedere!!

app...... cu bucsile si eu le am schimbat si la fel: sunt 4 (2 pe o parte si 2 p alta) pret 60 de ron pt fiekre!!ce am gsit eu cik sunt din teflon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun venit, te asteptam cu o prezentare mai pe larg care sa includa si poze cu bijuteria de masina. Rubrica "Hai sa ne cunoastem!" iti sta la dispozitie. Si completeaza profilul, te rog.  ;)

Intr-adevar, bucsile au marginea cu clipsurile alea, din teflon si miezul e ceva cauciuc.

Ferice de voi cu benzina manuala, ca aveti toate bucsile la fel si va tin mult si bine. La benzina-automat si la diesel e una care nu mai are teflonul (pe fata stanga, nu pe fata dreapta cum am spus intr-un post anterior  ;D ), ci un exterior de metal... si din pacate asta cedeaza prima, ducand la deteriorarea bucsii-fata si de pe partea cealata... Cele din spatele bratului, nu apuca sa se strice niciodata. Problema a fost rezolvata la s/v 40 dar pe noi, asta nu ne incalzeste cu nimic... 

De ce au pus ei altfel de bucsa acolo... inca nu am reusit sa imi dau seama.  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce au pus ei altfel de bucsa acolo... inca nu am reusit sa imi dau seama.  ???

poate din cauza cuplului?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu in prima faza. Dar la benzina automat parca nu se modifica cuplul fata de unul manual... e chiar mai putina solicitare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal fericiti posesori de volvo!!!am o intrbarre?

dak schimb pivotii, bieletele antiruliu,bucsele la bara stabilizatoare e necesar sa fac si directia masinii??e posibil k in timp sa mi se toceasca cauciucurile fata???

Ast un raspuns!!multa bafta si DRUMURI BUNE cu cele mai bune masini 440 460 si 480!!! ::):P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cam orice ai schimba la puntea fata (si spate), trebuie sa faci unghiurile. Desigur, mai putin cauciucuri/jante ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,dupa inlocuirea telescoapelor anul trecut prin aprilie,nu am reglat ungiul de fuga iar ieri dupa ce am schimbat rotile masina fiind suspendata am observat roata dreapta fata intrata mai mult sub masina decat roata stanga,azi am aruncat o privire la rotile de iarna si sunt uzate mai mult pe exterior decat cele care se aflau pe

partea stanga,tragea putin dreapta dar ma gandeam ca este din inclinatia asfaltului??? in concluzie va trebui reglat unghiul de cadere?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In concluzie va trebui reglata directia cu totul adika unchiul de inclinare a roti si unghiul de fuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now