adamantium

norma de poluare

23 posts in this topic

salutare tuturor si bine vam gasit

am si eu o mica intrebare...

am un volvo 460 gle 1.9td din 1995 si vreau sal inmatriculez dar nu am reusit inca sa imi dau seama ce tip de norma euro ar fi...

hmmm

am incercat prin diverse programe de VIN decoder, dar mi-au dat eroare, nerecunoscand numarul...

banuiesc ca mai sunt postate si alte subiecte pe teme asta dar sincer ma cam invart de o ora pe site si nu am reusit sa le gasesc, deci imi cer scuze daca cumva va fac sa va repetati..

multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Euro1, MAXIM Euro 2 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi .. din pacate doar atat am putut si eu afla pana acum ..ma gandeam ca poate este vreun vin checker specializat pt volvo..

oricum din cate am vazut eu pe VIn-ul volvo nu apare norma de poluare ca la alte marci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai ultimele 6 cifre din VIN iti pot spune daca e EURO2.

De fapt, pune mai bine tot VIN-ul.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu e EURO2.

Cel mai sigur fa intai un test de noxe, ca sa nu ai surprize la RAR.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norma de poluare nu se poate determina static, doar dinamic si intr-un ciclu bine stabilit, asa ca un test static de poluare(noxe) nu are relevanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci? si asta ce ar insemna mai exact?

vrei sa spui ca doar prin datele tehnice nu se poate afla unde se incadreaza o masina?

scuze dar chiar indreb pt. a ma lamuri si daca imi poti spune mai multe tias fi recunoscator...

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate afla din datele tehnice, cand am spus static, m-am referit la un test obisnuit de poluare pe care il faci la inspectia tehnica periodica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina care te intereseaza e cumva albastru metalizat, cu numere de Italia?

Am vazut ieri una cu caracteristicile astea si cei numai ~60k km de pe bord sunt cam putintei... chiar daca masina arata f bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu... masina e pe numele meu si e cu numere de spania (am fost plecat pe acolo vreo cativa ani) doar ca mio expirat asigurarea si ITP..car amandoua mar costa vreo 600 euro (300 asigurarea si inca tot pe atat ITP facut la ¨negru¨)

si de aceea m-am gandit ca mai bine o inmatriculez aici..

am facut deja cu ea eu vreo 70.000 iar cand am cumparat-o avea 80000 si e visiniu metalizat

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde ce ai trecut in talon de ex germania are D iar austria are O romania E prescurtarea de la ce euro este.la spania nu stiu.vezi in talon !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Imi poate spune cineva ce euro este masina 460 GLE 1.8 injection din anul 1990?

unii spun ca e non-euro altii ca e euro 1. masina este adusa din italia. unde sa verific in acte? oricum taxa auto este enorma:

  non-euro undeva la 5000euro;

  E1 - 2400euro;

  E2 - 1200euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, au fost unele exemplare din seria 300 dotate cu virgula catalizator. La o adica, nu merge adaptat unul?

De exemplu la mine, fara catalizator si noooon-euro, daca fac miscarea asta si ma duc la RAR impreuna cu o documentatie din care sa reiasa ca pe un model asemanator cu al meu a fost montat din fabrica un sistem anti-poluare ma pot trece la heuro 1 sa zic? Sau mai bine lasa ca traim in Romania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norma de poluare va conta si la noi mult mai mult in viitorul f apropiat.

Sa interzica circulatia unor masini care nu indeplinesc un anumit standard, e mai greu... in schimb, te pot face sa renunti tu, de buna voie la ea.  ;D

Eu am in plan sa le fac o vizita la astia de la RAR, ca dupa ce ca mi-au gresit cauciucurile, mi-au facut-o si NONEURO... cand de fapt e EURO2.

Nu cred ca e atat de simplu sa montezi un catalizator si sa te duci la ei sa o reclasifice. Cel putin, nu la noi. In Germania e o intreaga industrie care se ocupa de asta si statul incurajeaza asa ceva.

La noi se uita la ce sistem de management al alimentarii ai si... cam asta, in mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now