rechi

s40 r-design

24 posts in this topic

sunt foarte bucuros ca m-am alaturat voua posesorilor de volvo. in continuare va voi prezenta micutul meu rechi de care sunt foarte mandru. este un s40 2,0d electric powershift electric silver metalic varianta summum cu trapa. postez mai jos cateva fotografii cu bijuteria mea, foto realizate cu putin timp inainte sa am cheia in mana.

post-1403-12877860298627_thumb.jpg

post-1403-12877860301522_thumb.jpg

post-1403-12877860304314_thumb.jpg

post-1403-12877860307914_thumb.jpg

post-1403-1287786031076_thumb.jpg

post-1403-12877860313236_thumb.jpg

post-1403-12877860315532_thumb.jpg

post-1403-12877860317551_thumb.jpg

post-1403-12877860319539_thumb.jpg

post-1403-12877860354294_thumb.jpg

post-1403-12877860358621_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beton !  ;D ;D

S-o stapanesti sanatos si la cati mai multi km !

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc

acelesi urari de bine si voua

mi-am cumparat masinuata asta pt ca am dorit sa nu intru in clubul smecherilor de cartier care au audi bmw sau mercedes, si vreau sa spun ca sunt mandru de alegerea facuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

frumoasa jucaria, s-o stapanesti sanatos.

ce-mi place la ea e ca are cutie automata...bravo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru alegere :)

P.s. O folie neagra pe geamurile din spate si arata ca "R"ul nostru :D

Ai grija cu bordurile. Este mai joasa putin decat un S40 normal si noi vedem multe cum vin cu spoilerele sparte. Mai subtire cu urcatu pe borduri sau cu botu peste bordura (intrii cu botu peste bordura, dar cand iesi cu spatele atinge pe dedesupt)

Sa te bucuri de masina ca e foarte smechera :)

Ps roskat : Nu e automata, e powershift :) 2x ambreiaj si merge de nu se poate  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios sa vad noul spoiler, ca am inteles ca pe asta l-ai lovit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sunt acelea de pe discuri ? Capace ? Acele "chestii" de culoare alba pe discuri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoilerul lam lovit datorita unei pisici care a iesit dintr-o data in strada de dupa o masina. mi-a parut rau dar nu am avut ce face, pisica s-a ridicat si aplecat, iar spoilerul s-a crapat -- buza din partea stanga --. nu e cine stie ce dar ma roade pe suflet. se vede in soare o linie de aproximativ 3-4 cm iar in plus imi este frica sa nu inceapa sa se exfolieze vopseaua ca urmare a baitei la care e supus rechi in fiecare saptamana.

din discutii am inteles ca e mai bine sa il repar pe casco dar cand acesta e aproape de finalul perioadei de asigurare,astfel incat sa nu mai platesc ceva suplimentar la asigurare. Polita am incheiato in prima zi cand am cumparat masina respectiv 22.11.08.

borduri nu am luat pana acum pt ca am fost foarte atent, iar in acest sens pot sa spun ca nu ma deranjeaza faptul ca uneori ma mai dau jos si ma uit daca mai este loc sau nu. am facut prea multe sacrificii pt cei 35.000 euro cat a costat masina, iar prin urmare pot sa pierd la o parcare sa zicem 10 secunde pt a ma asigura ca totul este ok. recomand acelasi lucru tuturor.

in ceea ce priveste placutele acelea albe de pe discurile de frana, sunt niste protectii ale discurilor si etrierelor ce se pun din fabrica cand  prepara masina pt transport. imi aduc aminte ca era un avertisment lipit pe parbriz in interior prin care se spunea ca nu ai voie sa circuli cu o viteza mai mare de 20 km/ora atunci cand ai aceste protectii montate.

ps. va multumesc tuturor pt parerile voastre si va urez km multi fara incidente.

    florin

Share this post


Link to post
Share on other sites

in ceea ce priveste noul spoiler am vb deja cu cei de la hieco si mi-au trimis o lista de preturi. astfel pt noua generatie de s40 un spoiler costa 360 euro, si vine nevopsit pt ca nu pot garanta ca acesta ajunge in bune conditii la destinatar -- ma refer la zgaraieturi, etc --

in acelasi timp un upgrade pt motor costa 1450 euro -- 160cp, 380Nm -- numai ca am fost instiintat ca fara acordul reprezentantei volvo de unde am cumparat masina, nu imi garanteaza ca voi mai beneficia de garantia oferita de volvo.

anexez mai jos cateva foto cu noul spoiler ce poate fi montat pe masina fara a fi mecanic, pt ca acesta(spoilerul) vine cu instructiunile de montare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

superba masinuta.iti doresc multi km fara probleme si asfalt uscat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... fain noul sopiler, dar imi pare la lat decat cel vechi... Mi-e teama sa nu iasa din linia masinii (in sensul sa coboare mai mult decat pragurile)

Ma insel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps roskat : Nu e automata, e powershift :) 2x ambreiaj si merge de nu se poate  ;D

huh? ??? ???

Rechi te asteptam la intalnirea nationala din septembrie la Vatra Dornei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh? ??? ???

Rechi te asteptam la intalnirea nationala din septembrie la Vatra Dornei...

Dau cu copy si paste c-am spus-o de atatea ori...  ;D

...este de fapt o cutie manuala cu dublu ambreiaj, care opereaza si in mod complet automat. Powershift-ul dispune de 6 trepte de viteza si doua discuri de ambreiaj care functioneaza in baie de ulei. Unul din discuri raspunde de cuplarea treptelor 1,3 si 5, iar cel de-al doilea se ocupa de treptele 2, 4 si 6. Avantajul este ca, dupa ce este cuplata prima treapta, celalalt disc de ambreiaj preselecteaza a doua trepta, astfel incat, la trecerea in treapta a doua, acesta poate fi cuplata foarte repede.

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dau cu copy si paste c-am spus-o de atatea ori...  ;D

...este de fapt o cutie manuala cu dublu ambreiaj, care opereaza si in mod complet automat. Powershift-ul dispune de 6 trepte de viteza si doua discuri de ambreiaj care functioneaza in baie de ulei. Unul din discuri raspunde de cuplarea treptelor 1,3 si 5, iar cel de-al doilea se ocupa de treptele 2, 4 si 6. Avantajul este ca, dupa ce este cuplata prima treapta, celalalt disc de ambreiaj preselecteaza a doua trepta, astfel incat, la trecerea in treapta a doua, acesta poate fi cuplata foarte repede.

Best,

H

interesant... si vitezele le schimbi tu sau dai pe D(rive) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punct de vedere al soferului este un geartronic clasic

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

intr-adevar este ca o cutie automata clasica numai ca prezinta imbunatatiri majore. practic este cutia automata de la volkswagen imbunatatita rezultand astfel cutia powershift cu dublu ambreiaj. cutia powershift cu dublu ambreiaj pt motoarele 2,0d a fost lansata prima data pe piata auto de catre grupul volvo in luna februarie 2008 asa ca am fost un norocos, deoarece pt a avea cutie automata pe masina trebuia sa ai motoare mai mari ex d5, t5, 2.4i.

cutia se potriveste ca o manusa pt acest motor, iar senzatiile cele mai tari le-am trait pe drumul ce leaga vatra dornei de manastirea putna, un drum cu viraje foarte stranse si scurte pe o distanta de aproximativ 10-15 km ( transfagarasanul este o minciuna in comparatie cu acest drum ). a fost demential. poti conduce si manual daca vrei un stil mai sportiv, dar automat devii foarte relaxat pt ca powershift-ul isi face datoria ai tot timpul selectata o treapta iar cealalta e deja preselectata, gata pt a intra in actiune. pur si simplu ii presezi pe cei din fata uneori chiar enervandui. :D

drumul la care fac referire este acela cand vii dinspre vatra dornei si faci la stanga pe langa un peco petromv aflat pe partea stanga. Daca nu ma insel e primul peco pe care il intalnesti la cativa km de intrarea in campul lung sau gura humorului nu mai imi aduc aminte exact iar acum nu am o harta in fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

referitor la intalnirea de la vatra dornei as fi foarte bucuros sa particip, numai ca nu prea stiu cum, cand si ce conditii trebuie sa indeplinesc pt a fi prezent. in momentul de fata sunt in tratative legate de semnarea unui contract pe o perioada de 3-4 luni in strainatate, iar daca se va materializa nu stiu daca voi fi in tara. oricum astept  informatii legate de aceasta intalnire. chiar as vrea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde cum vrei sa conduci.

daca vrei mai sportiv treci pe manual M si ai parte de senzatii super pe distante scurte. schimburile practic le impui tu si sunt foarte rapide. nu mai e necesar sa astepti 2000 sau 2200 de ture depinde pe ce portiune de drum circuli -- in panta, la vale sau pe drept -- poti schimba pe la 1750 lejer.

daca nu mergi pe D si conduci relaxat pt ca powershift-ul schimba la intre 2000 si 2200 de ture asa ca nu trebuie sa te fortezi prea tare. in plus cuplu de 320Nm te ajuto foarte mult. e o placere la condus. pt aglomeratia din oras este exact ce iti trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superba bestiutza.

S-o stapanesti sanatos si sa ai parte numai de evenimente placute cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut rechi,

Sunt gelos! Mi-am luat r-designul meu in Mai anul trecut. Abia se daduse veste ca powershiftul pentru S40 este gata... ma tenta sa mai astept dar deja asteptasem 4 luni sa-mi vina "Inga" (asa a numit-o nevasta-mea). N-am mai rabdata , mai ales ca Primus nu stia decit cu aproximatie (3-4 luni in plus dupa spusele lor) ca sa pot sa-mi iau powershift...

Oricum, sunt tare multumit de Inga. Si mai ales de faptul ca nu e BMW sau Audi. Urmariti Top Gear de la BBC? M-am distrat copios cind Jeremy Clarkson a declarat BMW M3 din now o masina cool! Cocalarii lor au inceput sa-si ia Audi.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now