Midnight Caller

Cati cai am ? (estimativ)

21 posts in this topic

Dragii mei... pentru ca NU am nici timpul nici banutii necesari sa pun masinuta pe Dyno-tester, am si eu o intrebare estimativa la voi : Cam cati mama naibii cai am acu' ?! Dece intreb asta, pentru ca :

S70 2.5T, 2435cmc, stock, are asa : Compresie 9:1, boost 7PSI -> 193HP

S70 T-5, 2319cmc, stock, are asa: Compresie 8.5:1, boost 10PSI -> 239HP

Eu am 2.5T dar merg cu 10PSI boost, deci cu boost de T-5 si am si compresia mai mare. Acu' intrebarea e... am macar 220HP ?! ;D

Singura diferenta e turbina, care la mine e mai mititica TD04-13G, iar la T-5 e un TD04-16T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La care se adauga o marja de eroare de +/- 5 CP  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da scirt??? Atunci ai doar 190 HP. Cind o da scirt, ai muulti tare, fi sigur de asta  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moama da nu are nimeni un Iphone pe forum? Cu programul pocket dyno poti afla puterea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate 200 !

T5-ul are injectoare mai mari ,turbina mult mai buna ,soft mai bun. E diferenta mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-ti spon eu sigur

nici mai multi nici mai putini dacit ai

daca vrei o cifra asta e o alta problema

dar sa fi sigur ca nu ai mai multi deciti ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce-ai povestit tu si pe la alte topicuri cred ca undeva la 190 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai de la 193 la 190 ???;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai de la 193 la 190 ???;D

pai ce are ?  :D  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai... deci ma demoralizatzi... ;D Ce mama ma-sii, plec de la 190HP, 7-8PSI, ridic presiunea la 10PSI si am mai putin ? Ma supar ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai... deci ma demoralizatzi... ;D Ce mama ma-sii, plec de la 190HP, 7-8PSI, ridic presiunea la 10PSI si am mai putin ? Ma supar ! ;D

asa se intampla daca nu pui ulei de la midnight.  :D

esti sigur ca aveai 193 la 7-8 psi?  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Pai asa e stock... ma rog, cati or mai fi trait la momentul respectiv... Dar considerand ca nu a pierdut niciunul (caz ideal), daca luam ce am citit mai peste tot pe forumuri, 1PSI in plus inseamna cam 7%HP in plus... Deci ar rezulta un 215HP acum (190+7% = 203HP - 9PSI si 203+7% = 217HP - 10PSI). Nu o iau dupa regula de 3 simpla (190HP = 8PSI -> pt 10PSI ar fi 237HP). Desi daca ne luam dupa datele tehnice, Tommytza cu motor de 2.3L si 10PSI, are fix... 237HP ;D

    Desigur ma refer la "caii la motor", ca dupa ce se pierd o gramada prin transmisie, daca mai ajung la roata 200 e bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

50E si afli cu siguranta .... partea cu procentajele e f.f.f discutabila. Si cum zicea cineva mai sus ... nu mai compara strict dupa presiune cu motoru de T5 care sigur mai are si alte chestii in plus fata de tine.

Problema se pune in felul urmator: esti multumit de cum merge? Atunci la ce te intereseaza cati cai are ? :)

Revenind la intrebarea pusa de tine, raspunsul este unul singur: SUFICIENTI :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Tocmai asta e, ca motorul de T5 NU ARE nimic deosebit... poate o turbina mai mare, dar pana la 15PSI si a mea e la fel de eficienta :) Comparat cod cu cod din Vadis, chiulasa, bielele, vilbrochenul, cuzinetii, supapele, injectoarele de ulei de sub pistoane, totul e identic ! Doar blocul difera si pistoanele (e normal, e alta capacitate cilindrica). La partea de injectoare intr-adevar T5-ul are altele, cu alt debit, insa peste tot din ce am citit ale mele fac fata pana la 220-230HP (de-aia se si poate chipui motorul asta pana la 230HP si 350Nm, de la 190HP si 270Nm fara schimbari interne). Si din cate am citit, tot ce face chipuirea e sa ridice boost limiter-ul la 10-12PSI, pt. ca toata injectia la Motronic 4.4 (ce am eu) e reglata dupa debitul masurat de MAF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee, b18ft de la seria 4xx are 120cp de serie la 0.5bar, insa cu richmod(o modificare la ecu) care face sa urce presiunea la 0.9-1bar, fara nimic altceva schimbat, masuratorile dyno(mai multe pe diferite masini ale forumistilor de volvo480) au aratat o putere de 165-170cp(la motor). Daca motorul tau este in mintile lui, estimez grosier 210-220cp la motor, minus pierderea pe transmisie...

Scaderea de fiabilitate e alta ciorba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

143 curati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care 143 ? Nu e diesel nenea fifififi ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bag-o pe dyno. Si cind te programezi, sa-mi spui si mie !  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-ati prins, am pus si eu 3 cai in plus si gata,am 103Kw si 104cp,2.5tdi motor D5252t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now