lik1999

Power Box s 40 / v 40 1.9 Td

24 posts in this topic

Salutare! Foloseste cineva un Power box ??Aici ma refer la s 40 / v 40.Daca da ce model si de cat timp??Ceva efecte??Ma bantuie un gand sa imi cumpar si eu am vazut ceva pe ebay..pe la 100 e dar astept si alte informatii poate imi vor fi de ajutor..sper.Multumesc mult. ;)

Aici este un link cu ceea ce as vrea..

http://cgi.ebay.de/Volvo-S40-V40-75kW-102PS-Powerbox-Chiptuning_W0QQitemZ110398919902QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item19b449d4de&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1229|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa stai calm cu power box-ul ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e recomandat,de preferat e sa ramai cu c.p. din fabrica.poti sa o faci mai nervoasa ,dc ai un sistem bun de evacuare,poti sa-i cureti galeria,defapt sa fie un sistem bun de evacuare.cu un power box merge cat merge dar cu cati mecanici am vorbit au zis ca nu face bine.acuma fiecare face dupa cum vrea si dupa cum ii place,dar pe riscul lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca voi ramane la c.p. din fabrica banuiesc ca asa i cel mai bine.Sunt curios daca dupa ce schimb filtru' de motorina de ulei si uleiul trage mai bine cotetu...pentru ca acuma abia reusesc sa depasesc un Bmw  :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbi filtre, ulei eventual, mai cureti pe acolo x si y si de banii aia mai bine un sistem de evacuare.

Mai bine o pui la punct sa scoti din ea ce poate zic eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretic dupa ce ii faci simburile si o aduci la zi cu service-ul ar trebui sa mearga mai bine,cu electrovalva de la pompa cum stai?vezi ca e un topic alimentare incorecta si acolo am mai vb de faptul ca masina nu trage,eu am 90cp si merge ca avionu, 160 ii dau in gura si mai ar merge,da nu prea am unde in germania i-am dat 180 si nu o comentat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc ccelor care m au raspuns.

Pai masina merge ddar greu.Am avut ininte un golf 3 tdi in 97,probabil sunt obisnuit cu un Tdi ma gandesc,dar totusi am vazut s 40 uri care plecau mult mai repede ca mine...acuma nu stiu ce sa zik ori o fi ceva de la electrovalva ori are eva turbina..la mine abia la 2500 rpm se aude acel fasait cum ar trage..pana atunci nimik :-X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca voi ramane la c.p. din fabrica banuiesc ca asa i cel mai bine.Sunt curios daca dupa ce schimb filtru' de motorina de ulei si uleiul trage mai bine cotetu...pentru ca acuma abia reusesc sa depasesc un Bmw  :hello2:

abia reusesti sa depasesti un obosit de 316, ca de restul gamei nu te apropii deloc, stai linistit, cu 90 de cai.

daca vrei putere de ce nu ti-ai luat de la inceput un motor mare,si eventual pe benzina ?

ai luat 90 de cai si vrei sa mearga ca un t4 ?? nu prea se poate.  lasa-l  sa mearga asa batraneste, ca pentru asta a fost facut , la 90 de cai.  daca vrei forta.....ia si tu cai multi din fabrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca si a dat drumu' acuma merge mult mai bine..probabil fosta mergea prea babeste ;) am mers aprox 50 km cu 170..deci se poate oricum voi incerca sa nu depasesc 3500 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca la v 40 din 99 trebuie modeul de ala can-bus??As vrea sa incerc un kit xenon...adica imi da eroare de bec ars? ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CAnd ma gandeam sa zic si eu ca v40 ul ii o masina buna..si incep problemele..

Imi agata in R in rest toate merg fara probleme..se poate face ceva../ am nevoie de o cutie noua??Astept pareri..Multumesc mult ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai nevoie de o bucsha de la timonerie, de pana in 50RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai nevoie de o bucsha de la timonerie, de pana in 50RON.

Te rog mult de tot spune-mi si mie care din bucse face probleme pentru ca am aceeasi problema.... da-mi o pzoa ceva te implor ca numai suport sa caraie.... Mersi mult de tot...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am zis ca ai nevoie de o bucsa, nu si ca stiu DE CARE ai nevoie :) Acelasi raspuns si pentru lik... Mergeti la mecanic, vedeti ce trebuie, si dupa aia reveniti cu un semn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci eu am fost la un mecanic..si dpa un timp ar trebui sa schimb cutia.stie cineva la ce pret se gaseste???Iar in legatura cu acele drumuri mai putin bune de la noi..am nevooie de niste bucsi la bara stabilizatorare numai pe spate..dar eu m am gandit ca ar fi bine sa le schimb pe toate..fata-spate :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am vb cu un mecanic care vinde de astea si mi-a spus ca principiul e sa pacaleasca anumiti senzori de la motor....lucru care nu mi se pare ok, fapt pt ca nici nu am mai vrut sa o iau pt test, ca mi-o dadea o saptamana sa vad daca imi place si daca vreau sa o iau.

deci ramane ca alternativa doar o resoftare... si de la 116 cp cica urca cam la 140 - 150 cp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca se poate modifica / regla turbina sa lucreze mai repede??La mine abia la 2500 rpm se aude acel sunet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din  nou deranjez..stie cineva daca se poate "regla turina" sa intre mai jos? La mine abia la 2400 2500 rpm se aude acel sunet specific..tin sa mentioneaz ca la mine a fost blocal acel vaccum ,acea tija.. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turina nu cred ca se poate regla .....taurina ,....sigur se regleaza dar, doar la nationala daca apari  ;D, turbina in schimb ....e posibil sa se poata regla .  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai as fi aparut daca eram acasa,doar daca se mai face vreo intalnire acuma..as veni cu cea mai mare placere,c a dupa aia iar nu sunt prin zona ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam ca se poate regla din valva aia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare , din nou cu ceva intrebari.Daca imi cumpar o turbina de 85 kw trage mai bine masina / nu prea conteaza??Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca se poate modifica / regla turbina sa lucreze mai repede??La mine abia la 2500 rpm se aude acel sunet..

se poate regla de la tija daca sa fie mai brutala intrarea sau mai lenta.

brusc inseamna sa fie pentru o durata mai mica de timp intrarea turbinei si sa schimbi mai rpd treptele.

cred ca se poate regla si la ce turatie sa intre...dar nu stiu cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now