St3faN80

Cat prinde max?

77 posts in this topic

Buna ziua

Am un volvo s60 2.0T din '02 si as vrea sa stiu cat prinde max.Cartea ii da 225 dar am vazut niste filmulete in care prindea 240 stock.Carei adevarul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mate, al meu are 163 CP si prinde 235 (la 220 am poza). 'Geaba te miri, ia in calcul si diferenta de generatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te tine.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iam dat o data 200 si o data 210......si mia fost cam asa(cas si incepator).Da 240 numa pe o autostrada....si nu la noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mere si la noi, tre sa ai adrenalina crescuta ca sa nu te gandesti la consecinte..., daar pe de alta parte (asta ca sa ma disculp) conduci un Volvo, nu un BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las-o frate in pace... Ce daca prinde 200 sau 300??? Daca nu esti pregatit, mergi cu cit te simti in siguranta. Crezi ca ai multe drumuri in Ro unde sa mergi cu 240? E limitata oricum... Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa merg cu 240 pe autostrada soarelui intre cele doua brate ale dunarii.

Si pot spune ca nu era nici galagioasa nici sufocata..... cred ca mergea spre 250. Nu mi s-a parut deloc limitata

E adevarat ca asta e viteza aratata pe bord. Din ce stiu viteza reala e undeva la 230 - 235

Pot spune insa ca riscul e imens.

Masina e controlabila sta bine la viteza asta insa......  totul tine de noroc

Deja diferenta intre tine si cei de pe prima banda este de 120 -140 km/ h insa sa nu uitam ca si aia merg cu 100-120 de km deci le ia foarte putin timp sa ajunga in fata ta si sa te faci praf si tu si el. Si multi sunt nebuni in romania....

Nu recomand.

Daca esti curios poti incerca insa nu face un hobby din asta. Sigur mori la viteza aia.

Cred ca o viteza sigura pentru S60 pe autostrada este 140 -160.

Masina sta f bine e controlabila f bine. Asta e si viteza cu care merg pe autostrada..... restul a fost o nebunie a mea si cred ca a multora.....Toti suntem curiosi sa vedem ce poate masina

Ca incepator eu iti recomand sa stai potolit. Nu ai suficienta experienta oricat de grozav si stapan pe tine te crezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord cu tine Valiu....am incercat doar sa vad cum merge da nu pot merge asa tot timpu la viteze din alea.A fost doar o incercare pe o portiune dreapta de drum.240 nici nu ma gandesc sa incerc....si asa a fost f mult 210

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 240 km/h faci 65 m/sec.

un foarte bun sofer vede, ziua, in conditii optime pina la 700-750 metri. la aceasta distanta soferul poate intui traficul si-l poate judeca in asa fel incit reactiile lui sa fie cele bune.

asta inseamna ca ai timp 11.5 sec pina sa IA EFECT actiunile tale.

sa incepem sa scadem : 1.5 sec pentru a judeca situatia (asta daca esti intr-adevar foarte bun sofer, cu experienta)

1.0 sec sa actionezi frina

8 sec sa frinezi pina la oprire

TOTAL = 1.5+1.0+8.0 = 10.5 SECUNDE

deci iti ramine UNA SECUNDA in care poti clipi.

si nu mai zic de faptul ca poti judeca gresit.....si nici n-ati vrea sa stiti cum e sa opresti o masina de la peste 200 km/h

rapid, eficient....

Share this post


Link to post
Share on other sites

e gresit. sa zicem ca nu trebe sa frinezi pina la zero....(asta daca ai noroc)

probabil sint 18.(maxim g = 0.5-1.2)

deci nici sa clipim n-avem timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Valiu - 240 pe bord la masina ta inseamna 208-209 real. Masina are 4500 ture(acul e pe rosu) la viteza asta in treapta 5. La 3000 de turatii si treapta 5 ai fix 135km/h si pe bord 143km/h. Din fabrica nu prinde mai mult D5-ul de 163cp. A lui Iulrix merge mai mult ca are putere mai mare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei, cat are in talon masina atat prinde, asta in conditii ideale, vant 0, panta 0, motor in mintile lui, fara portbagaj pe plafon, sofer si un pasager, rezervorul jumatate, etc. Cum am spus si pe alt topic, aveam 255 pe bord, 240 pe gps, care gps este unul profesional (trimble), in talon am 235. Asfalt nemtesc, panta usoara in coborare, 2 oameni in masina, rezervor aproape plin, portbagaj gol. S-ar fi dus si mai mult fiindca era usoara panta, eu zic maxim 245 pe gps.

Buna ziua

Am un volvo s60 2.0T din '02 si as vrea sa stiu cat prinde max.Cartea ii da 225 dar am vazut niste filmulete in care prindea 240 stock.Carei adevarul?

Daca arata 240 pe bord, probabil avea fix 225, mai mult decat rezonabil pe o autostrada din germania, sinucidere pentru romania. Cum zice iulirx, problema nu-i acceleratia/viteza maxima ci franarea, la 220 daca ai un disc de frana putin ovalizat sau iti tin franele putin inegal, doamne fereste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da eu nu inteleg de ce arata mai putin decat e real?Nu tre sa masoare viteza exact?Daca te opreste politaiu si zice ca aveai 230 si tu ii zici 250 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

255 pe bord si 240 real...Eu nu cred asa ceva. Eroarea este cu atat mai mare cu cat viteza creste. Si sub nici o forma nu cred ca un T4 merge cu 245. Pana acum esti singurul care are o eroare asa de mica....ceea ce e greu de crezut.

Iar GPS-ul este cu atat mai bun cu cat receptioneaza mai multi sateliti simultan. Pe mio 660 ai 11-12 in mod constant...deci nu minte..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@St3faN80: Cand te opreste politia... desigur ca ai avut atat cat era pe ceas.  :P

Ce imi pare mie de neconceput este cum poate sa opresca o masina de la 200km/h sa zicem, in mai mult de 8 secunde si aici nu vorbesc consultand fisele tehnice. Daca opreste in 10 secunde...e deja o eternitate: ai timp ca sa iti vezi toata viata in fata ochilor. Numarati in gand dupa un ceas cu secundar, ca sa vedeti ce inseamna 10 secunde, nu zic de mai mult!!!   :-\

Spre satisfactia mea, nu am avut nicodata ocazia sa pun o frana brusca la 200km/h (din aia pana la 0) dar la 120-140km/h am pus frana si cel putin in momentul ala, mi s-a parut ca nu a durat mai mult de 5 secunde.  ???

Nici nu vreau sa imi imaginez ce se poate intampla la viteza aia (200km/h sau peste) in cazul unui obstacol in fata... asta tinand cont si de reducerea campului vizual, care la viteza aia, nu cred ca e mai mare de 25%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa GPS am vazut ca indica cu 6 km mai mult la o viteza de 100 km /h

Am presupus ca la o viteza de 250 km/h eroarea are creste si real as avea poate 230-235

La 240 ai mei am sperat si eu ca am 230..... poate chiar mai putin

Masina are 6 trepte si 185cp nu era in campul rosu. Recunosc ca nu m-am uitat si la turometru.

Cu viteza asta am mers maxim 1 km.........

Nu stiu daca merita sa mai incerc nebunia asta inca o data si sa si filmez......

mai vad....

totusi sunt constient ca daca imi apare ceva in fata........  va scriu din rai..... sau iad.....

Nu sunt chiar asa nebun.....  am trecut de varsta teribilismului ..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am crezut ca ai varianta de 163cp. Cea de 185cp merge un pic mai repede....

  \poate o pasare sa-ti sara in parbriz la viteza aia si in mod sigur te sperii...daca mai si tragi de volan ...nu mai ai timp sa spui o propozitie intreaga... Sau poate agati un cui cu o roata...cum o redresezi in 3 roti?

  Vitezele astea sunt pentru piste speciale si interior cusca, nu pentru o masina stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Sunt f constient.

Am ceva experienta in condus.

Am facut peste 200 000 km

poate 250 000

Pot spune ca cea mai urata senzatie pe care am avut-o a fost atunci cand intr-o curba, noaptea, am gasit o sosea plina de faruri.......

doua tiruri se depaseau...... Solutia...... o triplare super reusita sau f norocoasa cu doua roti prin sant si doua pe acostament......

Poate nu sunt multi km insa am invatat f multe.......

......

Dar mai bine sa stam potoliti :) E senzatie frumoasa insa poate fi si ultima......

Share this post


Link to post
Share on other sites

220 pe A1. Mai avea pedala, dar era cam aglomerat pentru viteza aia !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

230 km/h pe A2 si-mi auzeam inima cum bate. Masina mai putea, cred ca pana la 240-250, dar sincer nu mai sunt curoasa. La viteza aia si curbele alea laaargi de pe autostrada se simt foarte nasol

Share this post


Link to post
Share on other sites

255 pe bord si 240 real...Eu nu cred asa ceva. Eroarea este cu atat mai mare cu cat viteza creste. Si sub nici o forma nu cred ca un T4 merge cu 245. Pana acum esti singurul care are o eroare asa de mica....ceea ce e greu de crezut.

Iar GPS-ul este cu atat mai bun cu cat receptioneaza mai multi sateliti simultan. Pe mio 660 ai 11-12 in mod constant...deci nu minte..

Nu trebuie sa crezi tu, n-am spus ca sa ma laud, era o chestie tehnica pe care am observat-o la masina mea. Esti liber sa crezi ca mio este cel mai performant gps fiindca are semnal de la 12 sateliti simultan. Daca esti curios, cauta dupa trimble proxh ca sa vezi cu ce am masurat viteza. Daca 15 kilometri ti se pare eroare mica... Totusi din cate stiu eu, kilometrajul e electronic, nu mecanic, asa ca ar fi o posibilitate ca eroarea sa fie constanta, nu sa creasca proportional cu viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now