Sign in to follow this  
Followers 0
razvangeo21

Spalaree motor!!??

10 posts in this topic

Buna baieti!!Am si eu o intrebare:am un volvo 440 benzina 1.8i cod B18U si nu tiu dak sa-l spal la motor sau nu???eu p cine am intrebat am gasit pareri diferite;cum ar fi bine k nu are ce se intampla ,ori rau k se pot defecta ceva sensori de p acolo k am auzit la voi k sunt vreo cativa!!!si toate astea se pot intampla in timp si nu imediat!!

Ce sfaturi imi dati??Ast un rasp!!

bafta la toti!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai frate, eu inebunesc!!!! Invatati ma sa scrieti corect romaneste! AICI NU E NICI MIRC NICI YAHOO MSG. La urmatorul post de genul asta ai "time out"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa te trezesti cu ceva erori spala-l  :D . Apa poate ajunge pe unde nu te astepti  ;) si ai sa te intrebi ce are motorul . In alta ordine de idei , aceeasi recomandare ca si @parola - nu suntem pe MIRC , YAHOO sau altele de genul . E adevarat ca se mai folosesc unele prescurtari internautice dar nimeni nu abuzeaza de ele , cel putin nu in acelasi post .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se spala foarte bine cand motorul e cald,linistit poti sa pui furtunul cu apa pe motor...nu se intampla absolut nimic cu conditia sa-l stergi cu o carpa uscat si sa lasi capota ridicata 15-20 min. Eu  fac aceasta operatie lunar, la fel procedam si cand am avut dacie , la fel procedez la volvo si bmw. Motoarele mele au aratat tot timpul ca noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se spala foarte bine cand motorul e cald,linistit poti sa pui furtunul cu apa pe motor...nu se intampla absolut nimic cu conditia sa-l stergi cu o carpa uscat si sa lasi capota ridicata 15-20 min. Eu  fac aceasta operatie lunar, la fel procedam si cand am avut dacie , la fel procedez la volvo si bmw. Motoarele mele au aratat tot timpul ca noi.

;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am eliminat cauzele care provoaca murdarirea motorului (garnituri vechi, intarite) si la cateva saptamani folosesc cu incredere o periuta de dinti, carpe si spray-uri de curatat (Nigrin) si dau praful jos si ce mai gasesc pe acolo. Unu la mana imi place sa vad totul curat cand ridic capota, si doi la mana, urasc cand trebuie sa misc un fir sau sa verific ceva si sa ma manjesc pe maini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spal motorul numai in perioada aprilie-actombrie cam odata la 1,5-2 luni.

Acopar cu o punga calculatorul de abs si altceva nu are ce sa se strice.

Ultima oara am folosit o solutie de curatat aragaze (in lipsa de altceva) si de atunci nu mai adera praful si mizeria... si a ramas f lucios blocul motor. Nu stiu cum afecteaza respectiva solutie, componentele de cauciuc dar cum la mine, oricum sunt varza, nu am avut nimic de pierdut si mai rau nu s-a facut. Chiar parca s-au redus din scurgeri... probabil s-au umflat simeringurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La diesel nu e asa problema. Dar la benzina e cam cu cantec. Eu l/am spalat, dar al meu nu e plin de senzori. Avantajul masinii vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intradevar nu este recomandata spalrea motorului.eu totusi am fost nevoit sa il spal pe al meu dupa ce am uitat sa pun busonul la ulei  ::) si nu mi-am dat seama abia cand a inceput sa iasa fum de la uleiul care curgea pe galerie.nu va imaginati cum arata motorul meu.asa ca l-am spalat si a fost ok.app de diesel clasic,ala daca-i scoti admisia de aer undeva sus poti sa-l bagi pe tot in apa ca tot merge ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu  ;)l am spalat de cateva ori cu un furtun de pompieri si nu a patit nimik!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0