Guest costyn1974

help!probleme pornire volvo s70!

22 posts in this topic

salutare tuturor! revin si eu cu o problema la micutza mea masina! aztazi cind ma intorceam acasa,pe drum,a inceput sa intrerupa,destul de rar,dar aproape cind sa ajung acasa situatia sa agravat intreruperile fiind din ce in ce mai dese.norocul meu ca am ajuns sa parchez si am incercat sa o mai ambalez de citeva ori .troznea,bubuia, sau nu stiu cum sa spun in esapament,dupa care sa oprit refuzind sa mai proneasca.de fapt are un licar de pornire,dar parca porneste intr-o bujie si se opreste imediat.aveti idee cam ce ar putea fi devina ?mentionez ca aceste interureperi leam mai simtit si anterior zilei de azi dar fiind foarte rare si cu o intensitate mai mica nu leam bagat in seama.va multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa o luam asa :

Verifica aprinderea : bobina , rotor , delco , fise .

Pe urma verifica daca vine benzina in rampa ( vezi ca pe rampa ai un ventil )

Bafta !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt f. curios daca gasesti problema ... seamana un pic cu ce am si eu :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc frumos! asa o sa fac! sper sa fie din aprindere... am pus mina pe bobina si era incinsa,dar acum nu stiu cum este normal sa fie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa care vezi erorile, si daca e de la Camshaft Position Sensor, pregateste ceva banuti ca e scump !

Share this post


Link to post
Share on other sites

am lasato vre-o 2 ore sa se raceasca si totul parca s-a sters cu buretele! porneste la sfert,se accelereaza,ca inainte...dar ceva sigur nu e in regula!  ;) tind sa cred ca bobina ,este sfirsita!voi ce parere aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi lucru l-am patit eu cu masina cand am cumparat-o, si era DE LA BENZINA. Cat era rece mergea perfect... cand era calda, abia mai plecam cu ea de pe loc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai citit mesajul meu sau nu ?  :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce anume e piesa aia asa scumpa, ce rol are si cel mai important lucru..............CAT COST, ca sunt tare curios cat e de scumpa.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

de obicei cînd dă rateuri în Å£eava de eÅŸapament e aprinderea sau supapele mai poate fi ÅŸi cablurile de aprindere sau bujiile  dar cum observ din diacnosticare la cald nu merge ÅŸi la rece e ok poate fi bobina

dacă nu e bobina e zic că sînt supapele  rateurile le da cînd supapa nu închide 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma duc maine sa-i cumpar filtru de benzina ,acel filtru din spate de sub rezervor si o bobina.totul ma duce undeva la 140-150 de euro.poate am noroc si nu e acel sensor camshamft care e mai scump!benzina nu cred ca e de vina ,alimentez de vreun an de la repsol si niciodata nu am avut probleme!multumesc mult pentru sfaturi,acest forum este extraordinar de bun,cel putin pt mine!multa sanatate fondatorilor si tuturor membrilor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi cer mii de scuze midnight caller!am citit mesajele si am incercat sa fac legatura intre ele,adica:benzina proasta sa fi distrus acel sensor camshaft scump!asa leam inteles eu! :D acum inteleg ca sint 2 lucruri distincte acele mesaje!

iarta-ma!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!revin sa va spun ca nu bobina este devina.totul este ca si inainte.cind este rece merge perfect.cind se incalzeste (cind urca apa) toate se dau peste cap,incepe sa intrerupa ajungind pina la a se opri.dupa care foarte greu porneste.am incercat sa pun un tester pe ea dar nu comunica cu motorul sau ceva asa.eu am motorul in 10 valve.mi sa dus si catalizatorul ,cred ca tot de la problema asta. >:(  o fi de la senzorul camshaft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"cind se incalzeste (cind urca apa) toate se dau peste cap"

Sa nu fie ceva legat de senzorul de temperatura al motorului - care-i spune ECU-ului ce sa "faca" in funtie de temperatura. Senzor ECT se numeste, il gasesti sub corpul termostatului, e o mufa cu 2 fire. Poate gasesti unul de schimb - sa faci o proba. Sau mai simplu, il iei in casa si-l scufunzi (doar corpul lui, fara mufa) intr-un ibric cu apa, pus pe foc. Iei un ohmetru si-l conectezi la contactele mufei. Daca-ti da valorile de mai jos (aproximativ, fara prea mari tolerante) e ok. Daca nu, iti trebuie Sigur altul.

Bafta.

post-495-12877868184954_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc matrixxx.o sa il schimb,am vazut ca nu costa o avere,iar ca sa il verific pe cel vechi nu prea am cu ce.sa vedem dupa aceea!te tin la curent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vrei neaparat, iti dau eu un ohmetru citeva zile.

:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult de tot!daca eram acasa toate problemele cred ca erau mult mai usor de rezolvat.beleaua e ca sint la 4000km distanta! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

        Sal!din ce spui tu pare a fi din alimentare,adica un filtru de benzina sau o pompa de alimentare care face figuri dupa un timp de functionare.Cauta un manometru banal de masurat presiunea la roti si folosestel pt.a-ti masura presiunea de alimentare in rampa de injectie atunci cand merge prost,atat cu motorul pornit cat si doar cu contactul pus de 2-3 ori inainte de a masura.Presiunea normala este undeva in jur de 3 bari(dace e mai mare adica 4-5 bari regulatorul de presiune e dus).Ventilul de test il gasesti pe capatul din stanga rampei de injectie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atentie la benzina care o sa sara de acolo, daca-ti da in ochi nu e prea bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!revin sa va spun ca am rezolvat problema.am inlocuit senzorul de temperatura,filtru de benzina,bujiile si am curatat bine bine clapeta de aceleratie(cea care este linga motorasul de relanti).Acum parca este alta masina,nu pot sa cred cita viata ia dat! Dar....pentru ca totdeauna exista un dar am relantiul cam mare,adica 1200-1300 de ture.Matrixxx ,stii cumva cum si de unde pot sa il dau un pic mai mic? Va multumesc tuturor pentru sfaturile date si acestui forum ca exista!Pentru mine este aur curat. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fa-ti timp si vino joi la intilnire, sa ma uit si eu la ea - ca asa, sfaturile nu pot fi utile intotdeaua. Pare sa fie niste aer fals/vacuum tras tras de undeva.

Mai poti (dupa tot ce ai facut/schimbat/curatat  la masina pina acum) sa o faci sa-si "invete" relantiul din nou: scoti borna de minus (notezi daca ai radio/cd CODUL pe o hartie) si o lasi deconectata 1 minut. Apoi, cu borna pusa la loc si strinsa, pornesti masina DAR nu pornesti nici un consumator: plafoniera, becuri faza scurta sau lunga, claxon, aeroterma, radio/cd, geamuri/scaune(incalzite) electrice - deci DOAR motorul sa mearga. Il lasi pornit 10 minute la relanti, dupa care faci o tura de mers normal vreo 15 minute. Cind ajungi din nou in locul de parcare de unde ai plecat, relantiul este deja reinvatat si, cu putin noroc isi va reveni. Daca e o pierdere de vacuum, trage aer fals pe la vreun elbow (cot) de cauciuc sau furtune.  Rabdare, se rezolva, nu te speria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now