alin_ux

Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?

150 posts in this topic

Pentru nou venit :P

Nu, nu e vorba de parti metalice. Nu e vb de pocnituri d-alea cand se racesc partile metalice. Am zis ca nu se intampla doar vara (reciteste cu atentie); in plus, se intampla si daca nu am mers cu masina. Adica de ex dimineata, cand totul e rece, nu s-a mers cu masina, pornesc motorul si-l opresc dupa 10 secunde sa zicem. Deci nu apuca se se incinga vreo parte metalica.

Sa zicem ca admit explicatia cu turbina care se descarca. OK dar de ce pana acum ceva timp se auzea doar una absolut tot timpul si acum se aud doua absolut tot timpul?

In legatura cu 4C: de ce ii ia asa mult sa treaca de pe advanced pe comfort atunci cand apas butonul de comfort? Adica ma "zgaltaie" in continuare cateva minute bune / cativa km buni dupa ce apas butonul aratandu-mi ca nu trece imediat.

P.S. Sunt Intel nu Junior :P:)

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru nou venit :P

Nu, nu e vorba de parti metalice. Nu e vb de pocnituri d-alea cand se racesc partile metalice. Am zis ca nu se intampla doar vara (reciteste cu atentie); in plus, se intampla si daca nu am mers cu masina. Adica de ex dimineata, cand totul e rece, nu s-a mers cu masina, pornesc motorul si-l opresc dupa 10 secunde sa zicem. Deci nu apuca se se incinga vreo parte metalica.

Sa zicem ca admit explicatia cu turbina care se descarca. OK dar de ce pana acum ceva timp se auzea doar una absolut tot timpul si acum se aud doua absolut tot timpul?

In legatura cu 4C: de ce ii ia asa mult sa treaca de pe advanced pe comfort atunci cand apas butonul de comfort? Adica ma "zgaltaie" in continuare cateva minute bune / cativa km buni dupa ce apas butonul aratandu-mi ca nu trece imediat.

P.S. Sunt Intel nu Junior :P:)

Salut Intel,

Inteleg ce descrii, ca si a mea face la fel. La inceput zgomotul nu l-am auzit ca parcam masina la exterior, dar dupa ce m-am mutat la casa cu garaj (in garaj fiind tot ca la tine liniste) am perceput si eu acest zgomot care se termina brusc, ca intr-o mini explozie. Am fost foarte contrariat, insa am vazut ca face si la "rece" la prima pornire si oprire imediat si la "cald" cand ajung dintr-un drum lung. Deci este normal. Mentionez ca am primul model de XC 60 D5 AWD, de 183 CP (fara bi-turbo). Masina a fost cumparata in ianuarie 2009 si am aproape 90.000 km cu ea. Nicio problema majora. Doar maruntisuri schimbate pe garantie (o oglinda care nu mai incalzea - s-a schimbat geamul cu totul ca are rezistenta integrata in geam; un mic ornament de cauciuc la grila fata care se destrama - schimbat fara probleme).

Deci in linii mari, nu are nimic masina. Nu pot sa iti dau o explicatie stiintifica a fenomenului insa si a mea face la fel.

In iarna asta care a trecut (si care a fost destul de grea) m-am speriat din cauza sistemului de preincalzire al masinii (mentionez ca din fabrica am un sistem de preincalzire al masinii care se declanseaza automat pe timp de iarna). Cand am vazut ca pe zapada, ieseau aburi de sub masina, m-am speriat...Dar m-a lamurit cartea tehinica...Era normal....:)))

Sa te bucuri de masina asa cum ma bucur si eu, caci in 90.000 de km, nu am avut parte decat de confort si siguranta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam cati posesori de xc60 suntem pe forum ?

Nu stiu exact, insa cu T6 ca tine, sunt destul de putini. Chiar si aici la Bruxelles, majoritatea au D5, D3 (e-drive sau nu), insa prea putini au T6. Comunitatea VOLVO este destul de mare la Bruxelles (si in Belgia si Olanda in general) caci avand fabrica in Belgia (la Gent), multi cumpara Volvo si in special XC60 care are un succes foarte mare aici. In general, vesticii prefera masinile cu motor Diesel, insa sunt multi care cumpara si motor pe benzina, in special cum urci spre Norvegia si Suedia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru nou venit :P

Nu, nu e vorba de parti metalice. Nu e vb de pocnituri d-alea cand se racesc partile metalice. Am zis ca nu se intampla doar vara (reciteste cu atentie); in plus, se intampla si daca nu am mers cu masina. Adica de ex dimineata, cand totul e rece, nu s-a mers cu masina, pornesc motorul si-l opresc dupa 10 secunde sa zicem. Deci nu apuca se se incinga vreo parte metalica.

Sa zicem ca admit explicatia cu turbina care se descarca. OK dar de ce pana acum ceva timp se auzea doar una absolut tot timpul si acum se aud doua absolut tot timpul?

In legatura cu 4C: de ce ii ia asa mult sa treaca de pe advanced pe comfort atunci cand apas butonul de comfort? Adica ma "zgaltaie" in continuare cateva minute bune / cativa km buni dupa ce apas butonul aratandu-mi ca nu trece imediat.

P.S. Sunt Intel nu Junior :P:)

OK, am prins ideea...

Nu inteleg explicatia cu turbina care se descarca... Se descarca de ce?

Electrostatic?

4C: la mine trece dintr-o setare in alta in 2-3 secunde. Intarzierea arata, in opinia mea, o problema. Daca am inteles bine, functioneaza pe baza de schimbare de presiune in amortizor catre rezervor (ceva de genul reversibil).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, nici eu. Pai ce, turbina functioneaza si la ralanti?

Aha, mai punem asta cu 4C pe lista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina invarte de cum ai pornit motorul.Ca ''intra'' ea(cum spune poporul) e atunci cand incepe sa ajute la calutii masini si Nmwink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Atunci care e explicatia pt faptul ca pana acum ceva timp se descarca doar o turbina (pt ca se auzea tot timpul doar o explozie) si acum se descarca ambele turbine (pt ca se aud 2 explozii tot timpul)?

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fost

Cica:

- treaba cu "exploziile" cica e normala doar pt ca nu au gasit nimic defect

Zic: "dom'le si cand am mai venit cu camera care nu se activa cand bagam in reverse ati zis ca nu e nimic defect, ca nu da niciun cod de eroare dar ca s-a resetat (probabil softul?) si ca citez n-o sa mai aveti probleme"

Bineinteles ca in continuare se intampla

- treaba cu camera (si ca nu se activeaza tot timpul cand bag in reverse si cu acele intreruperi de imagine) cica e de la soft si ca in vreo 2 sapt trebuie sa apara alt soft.

Dar asta a zis-o cel de la service inainte sa ii arat filmuletul si sa vada cum face.

Cum poate fi de la soft cand 1 an jumate merge ok, cu acelasi soft si la un moment dat incepe si face? S-a stricat softu dintr-o data si incepe sa faca intreruperi? Cat garagara pot avea in ei. Dar o sa ma duc sa fac updateul asta cand apare si apoi o sa ma duc iar si iar imediat ce mi se mai intampla o data de o sa se sature de mine. Partea proasta e ca-mi pierd timpu' p-acolo.

- treaba cu 4C si cu trecerea din advanced in comfort: cica da, e normal sa dureze un timp ca intradevar e normal sa nu treaca in 2 sec dar ca dureaza mai putin de 1 min. Pe dracu.

Ceea ce am uitat sa va spun si sa va intreb (ca o alta problema): in modul advanced (care e un sport mai sport) volanul nu mai este ferm. Tocmai, in loc sa fie mai ferm, volanul este moale. Mentionez ca pe comfort este ok, este tare (e activat force stereeng level pe high). Fiind un mod sport, pe advanced ar fi trebuit ca volanul sa fie ferm.

Au scaldat-o si cu asta.

- cu zgomotul vrajeala si cu asta cica dom'le asta fiind SUV, e mai zgomotos, contactul cu aerul e altfel si ca au verificat si nu e nimic in neregula cu chederele sau altceva. Cica asa e normal sa faca. Cum te poti bate cu morile de vant? Si asta in conditiile in care pe altii i-a rezolvat si s-a vazut ca intradevar este o problema.

Oricum, la Primus e foarte foarte multa gargara.

Cei care intra pe aici de acolo (cei care lucreaza acolo, cel putin pe partea de service) ar trebui sa aiba o sectiune speciala in care sa vorbesca singuri pt ca, pe de o parte din ce scriu pe aici se parte ca pt ei exista forumul asta, nu e inexistent. De aici se afla niste probleme care se pare ca exista si unele chiar sunt niste probleme generale (vezi problema cu zgomotul). Dar cand te duci acolo (cel putin cei de la preluari service - deoarece cu ei iei contact) pare ca nimeni nu intra pe forumul asta (e vorba aia "nici usturoi n-a mancat nici gura nu-i miroase).

Zic: "se pare ca asta cu zgomotul e o problema generala din ce am citit pe forumul Volvo". Raspuns: "ee, nu stiu ce ati citit pe internet dar nu e asa".

Repet: o sa merg mult mai repede si mult mai des pana ii conving ca la problema cu camera nu este legat de soft. Pt ca sunt sigur (si o sa revin si o sa scriu aici) ca nu se va rezolva nimic dupa updateul de soft.

Intrebare (mai mult sau mai putin retorica): la service (cel putin la Primus) trebuie neaparat sa mergi doar cu dovezi? Trebuie sa se intample neaparat ceva care se poate filma/inregistra? Ca altfel primesc raspunsul "aaa, pai am verificat si nu sunt erori, totul este in regula". Ce se intampla postgarantie intr-un astfel de caz? Iau banii pe manopera chiar daca nu fac nimic? Iau. E ok, nu zice nimeni nimic sa nu ia dar cand de fapt este o problema dar la care nu poti duce dovezi ca ti s-a intamplat si ei zic ca totul e in regula, ce facem?

Si exemplul meu e cel cu camera: problema exista si mi s-a intamplat de destule ori incat sa devina enervant si frustrant dar ma duc acolo, cica nu sunt erori poti sa pleci cum ai venit.

Cum ramane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fost

Cica:

- treaba cu "exploziile" cica e normala doar pt ca nu au gasit nimic defect

Zic: "dom'le si cand am mai venit cu camera care nu se activa cand bagam in reverse ati zis ca nu e nimic defect, ca nu da niciun cod de eroare dar ca s-a resetat (probabil softul?) si ca citez n-o sa mai aveti probleme"

Bineinteles ca in continuare se intampla

- treaba cu camera (si ca nu se activeaza tot timpul cand bag in reverse si cu acele intreruperi de imagine) cica e de la soft si ca in vreo 2 sapt trebuie sa apara alt soft.

Dar asta a zis-o cel de la service inainte sa ii arat filmuletul si sa vada cum face.

Cum poate fi de la soft cand 1 an jumate merge ok, cu acelasi soft si la un moment dat incepe si face? S-a stricat softu dintr-o data si incepe sa faca intreruperi? Cat garagara pot avea in ei. Dar o sa ma duc sa fac updateul asta cand apare si apoi o sa ma duc iar si iar imediat ce mi se mai intampla o data de o sa se sature de mine. Partea proasta e ca-mi pierd timpu' p-acolo.

- treaba cu 4C si cu trecerea din advanced in comfort: cica da, e normal sa dureze un timp ca intradevar e normal sa nu treaca in 2 sec dar ca dureaza mai putin de 1 min. Pe dracu.

Ceea ce am uitat sa va spun si sa va intreb (ca o alta problema): in modul advanced (care e un sport mai sport) volanul nu mai este ferm. Tocmai, in loc sa fie mai ferm, volanul este moale. Mentionez ca pe comfort este ok, este tare (e activat force stereeng level pe high). Fiind un mod sport, pe advanced ar fi trebuit ca volanul sa fie ferm.

Au scaldat-o si cu asta.

- cu zgomotul vrajeala si cu asta cica dom'le asta fiind SUV, e mai zgomotos, contactul cu aerul e altfel si ca au verificat si nu e nimic in neregula cu chederele sau altceva. Cica asa e normal sa faca. Cum te poti bate cu morile de vant? Si asta in conditiile in care pe altii i-a rezolvat si s-a vazut ca intradevar este o problema.

Oricum, la Primus e foarte foarte multa gargara.

Cei care intra pe aici de acolo (cei care lucreaza acolo, cel putin pe partea de service) ar trebui sa aiba o sectiune speciala in care sa vorbesca singuri pt ca, pe de o parte din ce scriu pe aici se parte ca pt ei exista forumul asta, nu e inexistent. De aici se afla niste probleme care se pare ca exista si unele chiar sunt niste probleme generale (vezi problema cu zgomotul). Dar cand te duci acolo (cel putin cei de la preluari service - deoarece cu ei iei contact) pare ca nimeni nu intra pe forumul asta (e vorba aia "nici usturoi n-a mancat nici gura nu-i miroase).

Zic: "se pare ca asta cu zgomotul e o problema generala din ce am citit pe forumul Volvo". Raspuns: "ee, nu stiu ce ati citit pe internet dar nu e asa".

Repet: o sa merg mult mai repede si mult mai des pana ii conving ca la problema cu camera nu este legat de soft. Pt ca sunt sigur (si o sa revin si o sa scriu aici) ca nu se va rezolva nimic dupa updateul de soft.

Intrebare (mai mult sau mai putin retorica): la service (cel putin la Primus) trebuie neaparat sa mergi doar cu dovezi? Trebuie sa se intample neaparat ceva care se poate filma/inregistra? Ca altfel primesc raspunsul "aaa, pai am verificat si nu sunt erori, totul este in regula". Ce se intampla postgarantie intr-un astfel de caz? Iau banii pe manopera chiar daca nu fac nimic? Iau. E ok, nu zice nimeni nimic sa nu ia dar cand de fapt este o problema dar la care nu poti duce dovezi ca ti s-a intamplat si ei zic ca totul e in regula, ce facem?

Si exemplul meu e cel cu camera: problema exista si mi s-a intamplat de destule ori incat sa devina enervant si frustrant dar ma duc acolo, cica nu sunt erori poti sa pleci cum ai venit.

Cum ramane?

Salut,

Ca sa ai sanse la post-garantie, te sfatuiesc sa reiterezi problema la fiecare "vizita" la service indiferent de locatie acestuia (daca prinzi si in strainatate, mai bine). Asa o sa ai un istoric, care o sa te "ajute" sa-si asume responsabilitatea. Am avut experiente de genul asta la FORD. Chiar am rezolvat un motor dupa garantie asa...pe banii lor!

Camera s-ar putea sa nu dea eroare pe loc, dar daca este o problema de contact: se misca cablaje, contact timonerie?

Dovezi? Nu cred ca este cazul, dar ar fi bine sa-i ceri sa-si decline identitatea si pozitia, sa-ti notezi, sa-i ceri in scris aceste opinii de specialist. Crede-ma te vor trata cu atentie sporita!

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

guys

legat aerul care se aude la peste 80km eu am fost rechemat la primus pentru teste suplimentare recomandate de volvo suedia dar n-am avut timp sa ajung, asa ca verificati si voi la Primus

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu ce dracu sa verific daca acum 3 sapt cand am fost a zis ca asa e normal sa faca ca asa face un SUV??? Zic: "am mai mers si eu cu alte SUVuri, nu fac asa". El cica: "asa fac".

Deci eu ce sa mai zic? Ce/cum sa ii argumentez???

Oricum, incompetenta maxima vine de la partea cu camera.

Am pus filmuletul intr-un post mai sus, vedeti acolo cum face camera.

Zici ca nu face bine ceva contact. Ma rog, nu ne dam cu parerea.

DAR cum poti fi atat de incompetent sa spui ca e de la soft si ca trebuie facut un update de soft si ca trebuie sa iasa in curand un update? Cum poate sa mearga superbine 1 an jumate si dintr-o data sa se "defecteze softul" si sa se manifeste in felul ala.

Cand am fost acolo, am mers in atelier la baiatu care se ocupa probabild e electrica si, fara sa apuc sa-i arat filmarea de pe telefon zice "aaa trebuie update de soft".

Pai stai nene sa-ti arat cum face ca poate nu e de la soft, poate e vreun fir care nu face bine contact.

Mda, a ramas SA DAU EU telefon sa vad daca a iesit updateul.

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde zici că ai fost tratat cu atâta ospitalitate? ;D

Sigur că ţi-a zis de soft, ăla costă. Dai banu' şi, dacă nu funcţionează cu upgrade-ul, mai plăteşti, că tot se rezolvă, până la urmă... :violent1:

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeee unde, la Primus

Ca d-aia continuasem ca zicea teghe ca recheama Primus. Ce sa recheme daca mie imi zice ca "dom'le e SUV, asa fac SUVurile".

Oricum, baietii aia 2-3 de la receptie sunt cam pafaristi. Si data trecuta cand am fost m-am contrazis cu el al o chestie dar nu imi mai aduc acum aminte si acum ultima oara. Acum ii explicam cu exploziile alea care se aud si zic "probabil ca atunci se auzea doar o explozie de la o turbina si acum se aud de la amandoua". Cica: "care amandoua? ca XC60 n-are 2 turbine". Zic: "e MY10, e biturbo. Zice:"nooo, sigur are una. Il intreaba pe receptioneru' 2 care ii confirma spusele mele si anume ca e bi-turbo.

Ce sa coste?? Masina e in garantie. Cand am sesizat defectul era in garantie. Acum inca mai e in garantie vreo 3 saptamani.

Ti-e clar ca n-o sa iasa updateul ala asa de repede cum zicea receptioneru' 1 ca pe la sfarsitul saptamanii asteia.

Chiar daca updateul ala iese si peste 3 luni, n-am cum sa platesc din moment ce problema a fost sesizata de cand era in garantie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca n-am rezolvat (adica am facut updateul total al softului si apoi inca un update doar pt camera si bineinteles ca nu era de la soft) dar "e pe rol".

Intrebare: daca atunci cand pun frana DAR nu tot timpul si pur si simplu aleator se aude un zgomot ca si cum ar fi o scartiala dar nu e chiar o scartiala "clasica" de la ce ar putea fi? Aleator in sensul ca pun de cateva ori farna si se aude apoi dupa o alta perioada de frane nu se aude apoi iar se aude, si tot asa. Si se intampla si imediat dupa ce plec cu ea dupa o noapte de stationare si dupa ce am mers niste km cu ea.

In afara de placute care: unu la mana abia am fost la revizie (nu au fost schimbate ca cica nu era cazul) si doi la mana nici nu ar avea cum sa fie cazul zic eu, masina avand aprox 25000km.

De ce altceva ar putea fi?

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Scriu si eu in sfarsit pe forum, dupa o lunga perioada de timp de inactivitate. Sunt posesor de XC60 D3 AWD incepand cu iulie 2011. Masina a fost comandata la inceputul lunii martie, insa a durat 4-5 luni pana am primit-o. Am avut de ales intre D3 ecodrive (163 CP, 2x4), D3 AWD (163 CP, 4x4) si D5 (211 CP, 4x4). Avand in vedere ca nu mai aveau modelul 2011 pe stoc, au spus ca imi vor livra modelul 2012, ceea ce s-a si intamplat.

La fel ca si Vily, locuiesc in Bruxelles si, atunci cand te decizi sa cumperi o masina, trebuie sa o faci tinand cont de impozitul pe care il platesti la stat in fiecare an, precum si de taxa de prima inmatriculare. Avand in vedere ca am vrut sa imi cumpar prima masina 4x4, am mers pe varianta D3 AWD. Initial voiam D5, dar am aflat un lucru, care m-a facut sa ma razgandesc instant: taxa de prima inmatriculare pt D5 era 5000 de euro (pt ca aveam 211 cai si intram pe alta categorie de taxare), iar D3 costa 1200 de euro, desi amandoua au aceeasi motorizare de 2.4 litri (hai ca 3800 de euro nu e asa de mult, ca sa conduci o masina pe care ti-o doresti enorm, dar diferenta nu se justifica, cel putin din pct meu de vedere).

Aici mai tb sa tii cont si de alt lucru - pretul carburantilor: la benzina pretul e undeva intre 1,6 euro si 1,8 euro pe litru (in franta e si mai scump) si cand consumi cu T6 15%, te cam doare buzunarul. Asa, cu a mea, am un consum de 10-11% in oras si 9,5% in afara si platesc cam 1,3 euro pe litrul de motorina - recunosc, sunt in perioada de rodaj, nu am decat 4000 de km facuti cu ea, dar consumul nu poate varia atat de mult dupa ce trec de borna a 30.000 km.

Am un singur of - am facut weekendul trecut un drum in Franta si pe drumul de intoarcere mi s-a blocat BLISS-ul pe stanga, asa, din senin - adica eu conduceam si, dintr-o data, mi-a aparut mesajul cu "blind system locked" si mi-a spus ca tb sa merg la service. a mai patit careva asa? mentionez ca am mers si zilele astea cu masina si ma anunta cand am ceva in unghiul mort, dar nu imi pot scoate din cap acel mesaj afisat pe computerul de bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Scriu si eu in sfarsit pe forum, dupa o lunga perioada de timp de inactivitate. Sunt posesor de XC60 D3 AWD incepand cu iulie 2011. Masina a fost comandata la inceputul lunii martie, insa a durat 4-5 luni pana am primit-o. Am avut de ales intre D3 ecodrive (163 CP, 2x4), D3 AWD (163 CP, 4x4) si D5 (211 CP, 4x4). Avand in vedere ca nu mai aveau modelul 2011 pe stoc, au spus ca imi vor livra modelul 2012, ceea ce s-a si intamplat.

La fel ca si Vily, locuiesc in Bruxelles si, atunci cand te decizi sa cumperi o masina, trebuie sa o faci tinand cont de impozitul pe care il platesti la stat in fiecare an, precum si de taxa de prima inmatriculare. Avand in vedere ca am vrut sa imi cumpar prima masina 4x4, am mers pe varianta D3 AWD. Initial voiam D5, dar am aflat un lucru, care m-a facut sa ma razgandesc instant: taxa de prima inmatriculare pt D5 era 5000 de euro (pt ca aveam 211 cai si intram pe alta categorie de taxare), iar D3 costa 1200 de euro, desi amandoua au aceeasi motorizare de 2.4 litri (hai ca 3800 de euro nu e asa de mult, ca sa conduci o masina pe care ti-o doresti enorm, dar diferenta nu se justifica, cel putin din pct meu de vedere).

Aici mai tb sa tii cont si de alt lucru - pretul carburantilor: la benzina pretul e undeva intre 1,6 euro si 1,8 euro pe litru (in franta e si mai scump) si cand consumi cu T6 15%, te cam doare buzunarul. Asa, cu a mea, am un consum de 10-11% in oras si 9,5% in afara si platesc cam 1,3 euro pe litrul de motorina - recunosc, sunt in perioada de rodaj, nu am decat 4000 de km facuti cu ea, dar consumul nu poate varia atat de mult dupa ce trec de borna a 30.000 km.

Am un singur of - am facut weekendul trecut un drum in Franta si pe drumul de intoarcere mi s-a blocat BLISS-ul pe stanga, asa, din senin - adica eu conduceam si, dintr-o data, mi-a aparut mesajul cu "blind system locked" si mi-a spus ca tb sa merg la service. a mai patit careva asa? mentionez ca am mers si zilele astea cu masina si ma anunta cand am ceva in unghiul mort, dar nu imi pot scoate din cap acel mesaj afisat pe computerul de bord.

Salve Maxxwell si bine ai revenit pe forum!

Eu am modelul de 186 de CP (D5 AWD) si masina am cumparat-o in ianuarie 2009. Am aproape 98.000 km la bord si cred ca am avut o multitudine de mesaje dintr-astea cu BLISS blocat. Se pare ca sistemul (electronica) se mai blocheaza din cand in cand. Si in multele cazuri la mine asa cum s-a blocat, s-a si deblocat, mai ales dupa ce m-am oprit si am repornit masina (facand cu ocazia asta si o mica pauza).

Am obsrvat ca BLISS se blocheaza uneori pe ploaie sau mazga (pur si simplu se murdaresc lentilele la micile camere de la oglinzi) si atunci (cel mai des) da eroarea asta. Dar am avut-o si din senin, pe timp frumos. Am ignorat si am mers mai departe si nu am avut nicio problema si nici nu m-am dus la servis pt asta, ca mi-am dat seama ca electronica mai poate sa o ia razna cateodata.

Cat despre consum, eu l-am avut ca al tau, dar am simit ca masina consuma altfel abia dupa 25.000-30.000 ca sa nu spun 45.000-50.000 cand consumul a scazut simtitor, cel putin cu 1 l/km. Deci motorul inca nu e lasat.

Eu cumparand D5 am platit la vremea aceea o taxa de inmatriculare de 2500 de euro. N-a fost putin deloc, dar asa am decis atunci si decis a ramas. Am vrut neaparat D5...

Am avut chiar si mesaj de blocare al radarului de cruise control pe zapada si ninsoare mare. Cand m-am uitat in fata masinii, aveam toata partea din fata acoperita cu zapada si normal ca dadea radarul eroare. Am curatat si a mers fara probleme. La fel am facut si cu BLISS. Cu ocazia opririi am curatat lentilele de sub oglinzi si nu am mai avut probleme pana cand s-au murdarit din nou :))).

Asa ca nu iti face griji. E ceva comun...

Cauta-ma pe adresa de mail (dvily@yahoo.com) daca vrei mai multe detalii despre cum s-a comportat masina in cei 98.000 km, dar nu am avut nicio problema majora, doar mici maruntisuri. Abia acum ar trebui sa schimb placutele si discurile pe spate, ca ma apropii de minim. In rest, doar consumabile si motorina...Si pneuri de iarna si jenti noi alu de la nemti, ca la Bruxelles mi-au cerut peste 2500 de euro pe 4 jenti+4 pneuri (pe cand in Germania am avut o oferta speciala de genti+pneuri Continental 4x4 WinterContact la 1200 de euro)...De atunci numai in Germania ma duc...:)))

Cele bune si sanatate,

Vily

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur sa aud de un client multumit de XC60, dupa mine este cea mai echilibrata masina de la Volvo, am cativa prieteni care au XC60 si nu au fost deloc probleme grave, ba un BLIS, ba un ICM care se bloca DAR mecanic masina este beton .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic să mai ai răbdare... probabil, încă n-ai avut plăcerea de a face cunoştinţă cu una cu vreo 169348 km la bord, după măsluirea făcută de vânzorul turc din Germania, cu rezistenţe pe post de airbaguri şi cu bucşe Febi sau Starline... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce poanta tare mai doctore, am vazut S80 modelul nou(aceiasi platforma cu XC60) cu peste 220.ooo km si nu avea nici o problema grava, doar de curatat turbo si EGR, in rest era beton . Dupa ce a facut ce i-am trecut pe lista masina nu mai avea nici o problema si tragea de iti rupea capul .

Oricum ai dreptate daca nu stii unde sa mergi ajungi sa bagi 20.ooo lei in piese si masina tot nu merge .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau bagi 20000 de lei în piese şi, pe urmă, pică altceva... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi asta se intampla mai rar DAR este posibil, avem printre noi un exemplu viu :D

Chiar azi am lucrat la un S80 nou si buba era tija de la swirl sarita, evident ca nimeni nu a vazut si toata lumea tragea cu dintii de MAF de parca avea vreo vina .

XC60-urile sunt mai rezistente decat XC90-urile (din acelasi an) sau cel putin eu asta am constatat din ce masini au trecut pe la mine .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curand mi s-a ars motorasul de la stergatorul din spate, am fost la ei si din nou am auzit acelasi raspuns : "au mai fost si alte probleme dar se inlocuieste nu este nici o problema, ce-i de la Volvo au scos un model mai imbunatatit" la fel ca la rola intanzatoare... vreau si eu un Volvo imbunatatit de cand il cumpar :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu cred ca vei gasi asa ceva.Si celelalte marci au probleme de genu'

Asa ca bucura-te de el asa cum este,cu bune si cu rele! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

singura problema de pana acum este iarasi ULEIUL! sa-mi bag ceva in el de ulei... la penultimul schimb am mers peste 20000 km fara probleme. cu uleiul de la ult schimb motorul "toaca"usurel .... DE UNDE SA CUMPAR ULEI DE CALITATE???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roby poti cumpara XC60 MY2012, este imbunatatit din toate punctele de vedere, D5urile nu mai au probleme, electrica a fost imbunatatita deci este perfecta .

@Alin unde ai facut revizia si ce ulei ai pus ? Uleiul cel mai bun este cel in bidon Volvo si il gasesti la Midnight Caller .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now