ateo

Service la 100000Km

19 posts in this topic

Salutari, prieteni volvisti!

Sunt pus in fata unei situatii interesante. Masinuta mea scumpa va face onorabila "varsta" de 100000km (momentan 95000). Si evident vine si service-ul.

Dilema mea e unde sa fac service-ul. La service-ul Volvo din Oradea, nu ma mai duc niciodata deoarece sunt neprofesionisti si umfla pretul.

As avea mai multe optiuni:

1. Sa merg la Debrecen. Ok, sigur, problema e ca nu stiu unde se afla exact in Debrecen service-ul Volvo, plus ca nu vorbesc o boaba de maghiara, si am inteles ca ei cu engleza stau cam prost.

2. Sa merg la Bosh car service in Oradea. Am auzit lucruri frumoase despre ei, dar nu stiu daca sunt echipati cu testere care sa mearga pe masina mea, pentru ca vreau sa profit de prilej, si sa-i fac si o diagnoza completa masinii.

3. Sa merg la alt service autorizat Volvo din tara. Singura mea ingrijorare e sa nu fie la fel de profesionisti ca cei de la Oradea.

La fel, mai am o intrebare pt. cei de pe forum, si anume, in urma cu 3 luni, mi-am pus instalatii de Xenon pe masina. Merg perfect, vizibilitatea e drastic imbunatatita, dar din cand in cand, in momentul trecerii peste denivelari, pentru cateva fractiuni de secunda, mi se aprinde triunghiul galben si primesc mesajul de bec ars. Am fost la cei care mi le-au montat, au schimbat saracii instalatia, ca problema sa persiste. In final, mi-au spus sa merg la cineva cu un computer instalat cu softul masinii care sa schimbe informatia din computerul masinii cum ca as avea xenon si nu halogen. Ma rog, nu stiu.

Poate ma puteti ajuta cu informatii sau refeinte asa cum ati facut-o mereu!

Va salut si va respect,

Andrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

BRASOV, cu toata increderea. sint buni, insa cu pretul nu pot sa-mi dau cu parerea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-o sa-ti schimbe nimeni nici un ssoft. Secretul e sa-ti schimbi rezistenta de sub bord (cea care da catre ECU semnalul de bec ars) cu una pentru xenon. MC te poate ajuta, cred. Si eu am aceeasi problema momentan, dar n-am timp s-o rezolv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ateo daca vrei la unguri :

Újhelyi György

Volvo szervizvezető

Hovány Autóplanet Kft

6727 Szeged, Algyői Út 39

tel:  +36 62 425 481     

fax: +36 62 556 302

ujhelyi.gyorgy@szeged.dealernet.hu

Colegul nostru de forum nicu s80  si-a rezolvat la ei problema cu turbo si e f. multumit ,

trimite un e-mail ca nu doare tastatura in engleza la ujhelyi.gyorgy@szeged.dealernet.hu

si i-ti vor trimite punct cu punct pret piese , manopera, durata operatiilor ... .

Bafta si la 1.000.000.000 de km sa ne zici cum merge masinuta .  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa mergi in Ungaria ca e mult mai bine si chiar daca nu cunosti limba duti si tu un amic cu tine care vorbeste maghiara,nu cred ca nu cunosti pe nimeni vorbitor dr maghiara.Sfatul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, Am rezolvat-o la Bosch Car Service Oradea.

Durata o ora jumate. Pret 750Ron cu piese de la ei.

Lista piese: 6 litri ulei Castrol 5w40

  filtru polen carbon activ Mann

  filtru aer Mann

  filtru ulei Bosch

  filtru benzina Bosch

Mai exista varianta cu piese mai ieftine made in italia cica, dar am zis ca ma duc pe marci de care am auzit, am mai folosit si am fost si sunt multumit. Piesele italiene reduceau pretul cu vreo 150 Ron.

Nu am mai mers la unguri pentru ca au scoruri f. f. mari, pt niste lucrari care le pot face si eu. Si anume imi cereau 150000 forinti daca nu vroiam factura si 170000 daca ceream factura. Nasol. Plus benzina consumata.... in fine. Iesea undeva la 2300+ Ron

Chiar asa, de curiozitate, distributia cand trebuie schimbata?

Plus ca eu de cand am luat masina nu am schimbat bujiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Chiar asa, de curiozitate, distributia cand trebuie schimbata?"

160.000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Parola: Merci. Asa scrie si in cartea de service. Faza e ca astia unde mi-am facut revizia mi-au bagat texte de genu ca pfoa, la 100000km ca daca n-o schimbi, patesti si d-alea. Si ca ei nu au mai auzit sa se schimbe la 160000km.

In fine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. @ Parola: Merci. Asa scrie si in cartea de service.

2. Faza e ca astia unde mi-am facut revizia mi-au bagat texte de genu ca pfoa, la 100000km ca daca n-o schimbi, patesti si d-alea. Si ca ei nu au mai auzit sa se schimbe la 160000km.

1. Eu am avut un S 60 de 2.4 I din 2004 si anul trecut cand am fost cu el la revizie (avea 140.000 km), am vrut sa-i schimb si distributia dar, cei de la service (tot in Oradea), mi-au spus ca la modelul meu se face schimbul la 180.000 km sau 10 ani.

2. Sper ca nu ti-au stricat cei de la service ceva la masina pentru ca din ce ai scris, se pare ca-s habarnisti in ce priveste marca VOLVO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la a mea scrie clar ca la 180.000 sau 10 ani. Am aproape 170.000 si nu am schimbat-o, n-are nici pe dracu' am s-o schimb in curand cand fac rost de niste bani.

La noi in tara chestia cu distributia e un pretext foarte bun pt service-uri de a lua bani, mai demult nu era asa de "important" sa schimbi distributia cu zeci de mii de km inainte de termenul dat de fabricant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi sa stiti ca 180.000 km este cam mult mai ales daca vreti sa mergeti si sportiv, cu turatii pana in 5-6000. Conteaza f mult si cum ii faci acei km, regim autostrada sau oras. In oras pt acelasi numar de km cureaua se invarte de vreo 4-5 ori mai mult. Am vazut niste poze pe un forum din state cum arata cureaua si la 130000 km ar fi trebuit sa fie schimbata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce bine de cei care au distributia pe lant...

acum depinde de producator si de cati bani vrea sa castige fiecare din servicul de distributie. mai avem in familie un audi a3 tdi cu interval de schimb a curelei la 80.000 km si un fiat punto mulijet cu interval de schimb a curelei la 60.000 km. deci eu prefer solutia volvo (cu privire la costuri).

oricum ma gandesc, ca masinile au fost testate sa reziste (sunt tari cu conditii climatice mult mai extreme decat romania, si acolo daca rezista...)

eu intotdeauna am respectat intervalele trecute in caietul service si nu am avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu o sa fac exact cum scrie in cartea tehnica. Am respectat-o cu strictete si voi continua sa fac la fel. Consider ca cei care au construit masina de la 0 stiu ce stiu despre fiecare piesa. Asa ca peste 60000km o s-o schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu o sa fac exact cum scrie in cartea tehnica. Am respectat-o cu strictete si voi continua sa fac la fel. Consider ca cei care au construit masina de la 0 stiu ce stiu despre fiecare piesa. Asa ca peste 60000km o s-o schimb.

Corect. Restul sunt discutii: unii au alte motorizari, altii modele mai noi... cine le-a facut, stie cel mai bine ce trebuie facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ateo

La 160 000 de km ar trebui sa schimbi a doua oara cureaua. La 80 000 de km se schimba prima data. Asa e la a mea (2,4 T) Daca n-ai schimbat-o pana la 100 000 niciodata cred c-ar trebui s-o schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ateo

Cum ai rezolvat eroarea de bec ars ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai stati putin

inseamna ca eu am fost prost ca am schimbat distributia la 90 000 km

Cei de la primus nu au zisw nimic dar..... nici nu ma mira......

Share this post


Link to post
Share on other sites

la d5 ,in romania,se recomanda sa schimbi distributia la 80k

afara se recomanda la 120k (parca...)

daca ma intrebi , nu stiu de ce....(poate pentru ca noi n-avem autostrazi si mergem cu motorul in alt regim de functionare - mira-ma-s !)

PS. CUM SCRIU CU TZ,SH,ETC....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Betty: La mine in carte scrie la 160000km. La 80000 doar uzualele plus verificat lichide, placute etc.

@ DANY: Nu am rezolvat momentan eroarea de bec ars. Pentru ca... ei bine, cineva m-a "ars" in oglinda stanga si acum astept sa-mi vina. Dupa ce-si revine masinuta mea, o sa fac cum mi-a zis Bogdan G. Sper sa functioneze. O sa va tin la curent  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now