cristi to

filtru de aer sportiv

23 posts in this topic

ciao sunt cristi vreau sa stiu si eu este bun un filtru de aer sportiv la masina mea s40 1.9 a102 cai  cine are este bun si ce marci va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vrei sa faci cu el ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa il pun la masina in loc de ala de aer

Banuiesc ca nu ai tuning avansat la motor incat sa necesite un debit de aer mai mare decat debitul pe care il poate oferi prin cel original  ?

Doar atunci pui un filtru mai putin restrictiv, zis filtru sport si se pune unul de calitate nu orice "burete" gasit prin magazine care iti paradeste debitmetrul datorita uleiului "magic" cu care sunt ele impregante sa dureze "de nspe ori mai mult decat unul de hartie..bla bla"

Sper ca nu crezi tampeniile cu "15 cai in plus,...bllabla".

Investeste banii in altceva nu in vraji dinastea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motoarele cu turbina un astfel de filtru mu se prea justifica, mai ales daca nu ai facut si alte modificari la motor gen remapare etc. O sa te ajute doar la turatii mici cand nu intra turbina, dar acolo nu ai nevoie de putere marita. Avantajul e ca nu trebuie sa-l mai schimbi ci doar sa-l speli dar mototrul devine mai zgomotos....crezi ca merita compromisul?

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motoarele cu turbina un astfel de filtru mu se prea justifica, mai ales daca nu ai facut si alte modificari la motor gen remapare etc. O sa te ajute doar la turatii mici cand nu intra turbina, dar acolo nu ai nevoie de putere marita. Avantajul e ca nu trebuie sa-l mai schimbi ci doar sa-l speli dar mototrul devine mai zgomotos....crezi ca merita compromisul?

Bafta !

Si daca e si de proasta calitate iti mai paradeste si debitmetrul din cauza uleiului cu care e impregant, s-au intamplat, nu o data cazuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca dai cu ulei in disperare pe filtru probabil. eu nu am avut probleme si am mers vreo 30000 cu un kn in carcasa originala. iar legat de zgomot...s-a simtit doar foarte putin diferenta, dar nu in sensul de mai zgomotos, ci s-a schimbat un pic sunetul , a devenit mai gros.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi ca sandtler fac filtre sport uscate,adica nu se mai ung cu acel ulei

e o mica diferenta daca pui extern,la cel intern(in carcasa nu prea se simte)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu filtrul sport la DIZAL e ca aia cu aripioara de rechin la LOGAN :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu filtrul sport la DIZAL e ca aia cu aripioara de rechin la LOGAN :)

daca nu stiai...aripioara aia de rechin se pune pentru stabilitatea in curbe la viteze mari. e o chestiune de aerodinamica (cum este deriva de la avion). daca loganul ala care a facut testul elanului si s-a rasturnat avea aripioara de rechin, acest lucru nu se intampla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D

Mai ales ca testul elanului se face la fulgeratoarea viteza de aprox 65km/h...Dar si acolo se pare ca au fost niste maini prietenoase de la ADAC care au "ajutat " loganul sa se rastoarne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaaa ......... si neoanele la logan se pun ca sa ii coboare centrul de greutate  :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto se obtin fara probleme 15CP cu un filtru sport ............la Impreza STI :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu stiai...aripioara aia de rechin se pune pentru stabilitatea in curbe la viteze mari. e o chestiune de aerodinamica (cum este deriva de la avion). daca loganul ala care a facut testul elanului si s-a rasturnat avea aripioara de rechin, acest lucru nu se intampla!

;D ;D ;D Esti funny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto se obtin fara probleme 15CP cu un filtru sport ............la Impreza STI :)

Eh, eu consider masina aia un fel de Frankeinstein, adica neterminata pentru ca toti care cumpara una urmatoarea oprire e la un Tuning Shop. E un fel de bucata de plastilina pe care o cumperi si dupa aceea incepi sa faci lucruri din ea :D.

Revenind la filtru, de ce se obtine 10 - 15 CP pe STI stock ? Vine din fabrica cu un filtru prea restrictiv ? De ce ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marketingul este arta de a vinde lucruri inutile. Cu destula reclama se poate vinde si gheata eschimosilor. Restrictia nu e din filtru, e din corpul clapetei de acceleratie si din intercooler, cu un tester se poate verifica volumul de aer masurat de debitmetru. Cu un filtru de-asta "sport" daca intra mai mult aer in motor fara alte modificari eu ii beau kitul ala de curatat cu care vine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca o sa se auda ca un tractor cu filtru sport dak e diesel ???:D :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ala e cam singurul efect, zgomotul mai mare, la filtrul standard cutia e gandita astfel incat sa actioneze ca un atenuator de zgomot, cu un filtru sport iti creste zgomotul, dar nu neaparat intr-un mod placut si ai sansa sa-ti paradesti debitmetrul cum zicea Roberto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marketingul este arta de a vinde lucruri inutile. Cu destula reclama se poate vinde si gheata eschimosilor. Restrictia nu e din filtru, e din corpul clapetei de acceleratie si din intercooler, cu un tester se poate verifica volumul de aer masurat de debitmetru. Cu un filtru de-asta "sport" daca intra mai mult aer in motor fara alte modificari eu ii beau kitul ala de curatat cu care vine.

asa este la noi. in alta parte marketingul vinde calitate. nu confunda marketingul cu strategia de vinzari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa vinzi fel de fel de prostii trebuie sa existe si fraieri care sa puna botul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto asa spun masuratorile facute de cei de la K&N si sunt pe bune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce tot ii dati voi cu market si ca e prostie.... La presupus vad ca toti va pricepeti...dar cati au pe masina?

Eu am K&N de 2 ani de zile si nu s-a dus dracul nici un debitmetru si nici nu se aude ca un tractor. In 2 ani de zile si-a scos banii, l-am curatat de 3 ori pana acuma si e ok. Nu l-am cumparat sa castig 6 cai frumosi ci pentru simplul motiv ca il curat si il pun la loc fara alte batai de cap.

Deci eu am si e bun si nu s-a stricat nimic! Restul sunt doar presupuneri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now