sindrom

SUERAT LA SERVO

14 posts in this topic

Am un s40 2002 si de ceva timp se aude un suerat cand virez maxim .

Sa fie servo pe duca?, mentionez ca am lichid dar e neschimbat de mult timp,

sevo functioneaza normal numai ca se aude acel zgomot

ce sfaturi imi dati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa schimbi lichidul pentru inceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceiasi problema!! Daca ai bani sa schimbi lichidul de servo si nu mai siuiera zimi si mie !!! ;) 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca in instalatia de servo nu intra mai mult de 1 litru . Cam 40 lei . Dca suieratul se mentine cred ca pompa e pe duca . E cam scumpa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut acel suierat cand viram stanga dreapta pe loc , am facut aerisirea , am pus alt lichid -problema rezolvata. Dar acum dupa 5 luni de la operatie , problema a revenit si nu am facut decat 2000km , este posibil sa fie si pompa pe duca , dar daca ii faci aerisire si alt lichid ii mai prelungesti viata ,cred. Bafta oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă te rog frumos, ne spui şi nouă cum anume ai făcut aerisirea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemul de servodirectie se aeriseste in felul urmator:

- se umple rezervorul cu lichid.

- fara sa pornesti motorul faci cateva ture de la max la max cu volanul

- pornesti motorul

- verifici permanent ca nivelul lichidului nu scade sub min (se poate strica pompa altfel)

- invarti volanul la maxim si tii cateva secunde

- invarti in cealalta directie si tii

- repeti de cateva ori operatiunea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mulţumesc, nu cum se face am întrebat, am întrebat CUM A PROCEDAT EL.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu asa am facut-o de 2 ori pana acuma (am schimbat doua pompe de servodirectie si am "spalat"si caseta de directie). Evident ca m-am uitat mai intai in VADIS sa vad cu ce se mananca ;)

@Catalin Wlf cand a reaparut suieratul nivelul lichidului era normal? Poate pierde pe undeva putin lichid sistemul

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt la a patra pompă de servo, am schimbat şi caseta de două ori, am recondiţionat şi conducta de presiune, deci mi-a cam mâncat sufletul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompele le-am schimbat la 2 masini diferite :). La a mea s-a dezintegrrat pompa acu vreo 4-5 ani pe autostrada noaptea pe la 11..Not funny. S-a aprins tot pomul de Craciun in bord (sarise cureaua de la alternator). La motor s-a scurs tot lichidul de servo (cat mai ramasese ca se pare ca pompa a mers pe "uscat" si de aia s-a si dezintegrat. Directia era parca sudata....Am reusit totusi sa ma opresc in prima parcare si apoi ADAC...Pompa noua (300euro) si manopera (200) :( dar ce sa faci cand esti 300km de casa in pustietatile Turingiei ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

degeaba schimbi uleiul.....ca ii pompa....am avut vreo 2 clienti cu problema asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut aceasi problema,,,am complectat uleiul la servo si totul a revenit la normal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now