Posted 29 Sep 2009 · Report post Am gasit pe volvoforums.com un tip care are aceeasi problema ca a mea cu cilindrul hidraulic de la ambreaj. Face un zgomot care nu imi place. Cand ating bratul ala putin.. nu se mai aude nimik. In fine... unul de pe forum i.a dat o solutie pe care eu nu o inteleg si chiar dak as intelege.o nu as sti cum sa fac. i would think it highly likely that you have air in the system, if your beakes are perfoming properly, just bleed the clutch slave cylinder, its an easy job. Bleed the clutch cylinder.... cam ce ar insemna asta si cum se face, poate scap de problema asta ... MULTUMESC !!! raman dator Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post zice ca s-ar putea sa ai aer in sistem. Deci ar trebui sa scoti aerul, cam la fel ca la "aerisirea" frinelor."Bleed the clutch cylinder" inseamna sa desfaci putin surubul de la cilindrul ambreiajului (are un capacel de cauciuc deasupra). Roaga pe cineva sa apese pe pedala de ambreiaj periodic (adica la fiecare 2-5 secunde sa apese pe ea) si sa tina apasat citeva secunde, iar tu, cu surubelul ala desfacut - te uiti sa vezi daca pe-acolo curge fluid (de frina). Cind nu mai sint bule de aer, stringi la loc surubul. Sa tina apasat pe pedala de ambreiaj cind il stringi.Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post M.ai salvat... multam. O sa ma apuc de ea, sa vad daca ma descurc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Am gasit pe volvoforums.com un tip care are aceeasi problema ca a mea cu cilindrul hidraulic de la ambreaj. Face un zgomot care nu imi place. Cand ating bratul ala putin.. nu se mai aude nimik. In fine... unul de pe forum i.a dat o solutie pe care eu nu o inteleg si chiar dak as intelege.o nu as sti cum sa fac. i would think it highly likely that you have air in the system, if your beakes are perfoming properly, just bleed the clutch slave cylinder, its an easy job. Bleed the clutch cylinder.... cam ce ar insemna asta si cum se face, poate scap de problema asta ... MULTUMESC !!! raman datorIa stai putin, ce zgomot ? Huruie ? Ca eu is pe cale sa schimb rulmentul si sa nu am si eu aceeasi problema ? Cum face mai exact ? Ca si cum ar macina ceva ? Doar cand apesi pedala de ambreiaj ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Huruie mereu. Cand apas putin pe pedala incepe putin mai tare iar cand am deja pedala la pamant revine la zgomotul initial. Mecanicul mi.a zis k e de la cilindrul ala hidraulic, eu m.am uitat si l.am analizat putin, bratul ala cu burduf care e acolo vibreaza putin, nu stiu daca e normal sau nu. Problema e ca daca il ating putin, cat sa nu mai vibreze, nu se mai aude nimik. Acum eu nu stiu cat de grava ar putea sa fie problema, pt ca nu am de gand sa dau cutia de viteze jos pt cilindru. Ma gandeam daca tot fac asta sa schimb si kitu de ambreaj. Sunt in dubii oricum, ma pregatesc sa revin definitiv in tara si voi face 4000 de km. Sunt cam stresat sa nu patesc ceva pe drum. Am mai avut eu un incident cu un s40 t5 acum vreo 4 ani cand am ramas cu ea in intersesctie la piata charles de gulle in bucuresti, tot din cauza ambreajului si mi.e frica ) Tine.ma la curent cu ce ii faci si tu la masina si imi dai si mie sfaturi.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Da exact asa si la mine, cam pe la jumatatea pedalei huruie cel mai intens iar la fund nu mai huruie asa tare.Ce brat ? Am sa ma uit si eu maine sa vad daca descoper cevaVoi reveni cu detalii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2009 · Report post la mine cilindrul ala este pe cutie si e la vedere. are acolo un brat mic cu un burduf care se misca spre dreapta cand apas pe ambreaj. Vezi si tu ce rezolvi si dak e asa grav ma anunti si pe mine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2009 · Report post Salut,Cilindrul de ambreiaj nu huruie. Daca circuitul e aerisit, si tot huruie, e o problema pe la ambreiaj, probabil rulmentul de presiune.Ar cam trebui schimbat kitul de ambreiaj.Furca aia, actioneaza rulmentul de presiune si daca e miscata se schimba pozitia rulmentului. De aici poate veni schimbarea huruitului. Eu zic sa lamuresti problema cit mai repede.Cred ca ar trebui facut un topic sticky cu aerisirea ambreiajului ca vad ca se tot loveste lumea de asta.Bafta. Share this post Link to post Share on other sites