Posted 16 Oct 2009 · Report post buna seara tuturor inpatimitilor de volvo cea mai sigura masina din lume sunt nou nout pe acest forum care mi-a dat pana acum multe sfaturi bune si va deranjez si eu cu o intrebare am un volvo v 40 diesel cu motor renault 1,9 din 2004 Cand am cumparat masina nu am observat ca are unul din faruri aburit si cu oglinda plina de praf am observat dupa aceea ca geamul de la far este prins in niste cleme intrebarea mea este daca geamul de la far se poate demonta si dupa aceea monta la locva multumesc si va urez sute de mii de km..fara reparatii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2009 · Report post ar trebui sa fie o garnitura acolo...pentru etanseizare. Daca ai cleme (la mine asa e) poti sa dai sticla farului jos, sa cureti oglinda, etc. Daca nu ai garnitura originala (sau SH), incearca cu un tub de silicon sanitar.Sau mai asteapta si alte pareri.Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2009 · Report post E asa cum a zis Matrixxx. Am dat si eu sticla jos desfacand clemele. Sa ai doar grija sa incerci sa pastrezi intreaga garnitura de la far, ca uneori se mai lipeste de ambele componente si se poate rupe daca nu desfaci cu atentie.Ciao Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2009 · Report post @ allty ENJOY! : http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,689.15.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2009 · Report post am reusit astazi sa-mi fac timp sa desfac farul l-am desfacut i-am scos clamele l-am sters toate bune si frumoase pana am inceput sa sterg sticla de la geam care avea o albeata pe ea am sters si am tot sters si nimic pana cand am pus mana pe acetona lui nevastamea si am zic ca am rezolvat problema da de unde concluzia geamul are pe interior o folie din plastic foarte subtire cred ca este pusa pentru a intari geamul in caz de pietricele oricum eu am luat o perie si am racaito pana sa dus pentru ca nu puteam sa pun geamul la loc albicios acum ceo fi o fi oricum operatia a decurs normal clemele s-au desfacut usor garnitura nu s-a rupt a ramas lipita de geam am montat totul inapoi si gata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2009 · Report post si gata peste cateva ore era iarasi aburit ce sa fac ca ma dispera sa fie datorita faptului ca imi lipseste o protectie de cauciuc eu am incercat sa pun una de la logan dar nu sta foarte etans dar fusese pe moment singura solutie pentru ca nu cred sa gasesc aceea protectie din cauciuc pe undeva de vanzare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2009 · Report post din pacate, Trebuie sa "stea" etans...te-ai uitat bine la el, amanuntit, de aproape - nu are vreo microfisura pe undeva ?Pina gasesti garnitura exacta, incearca cum ti-am zis cu niste silicon sanitar - si poate rezolvi temporar problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2009 · Report post Cheder gasesti la mine, doar ca e vreo 50-80RON cred... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2009 · Report post este vorba de capacul din cauciuc din spatele farului Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2009 · Report post Atunci zi "capac", nu "garnitura", "protectie" sau altceva care poate duce cu gandul la chederul dintre sticla si corpul de plastic Da, il gasim si pe acela, pe comanda... suna-ma maine intre 9 si 16 si eu zic ca 99% o rezolvam Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 · Report post Salut, Aceeasi problema o am si eu la farul din stanga ( de pe partea soferului ). Problema a aparut dupa ce am schimbat un bec H7 ( Paul stie... ). Au incercat aseara in parcare Andu si Vali Pana sa-mi desfaca farul, dar ne-am lasat pagubasi, pentru ca s-a dovedit greu de scos fara sa dam jos bara, sau macar s-o slabim. Aseara se uscase/aerisise, dar azi dimineata l-am gasit iar aburit. Nu stiu ce sa mai fac. Astept sa-mi aduca Alex un mic tubulet de cauciuc ( care lipseste ). Daca si dupa ceea se abureste, ce sa insemne, ca o fi sticla un pic crapata ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 · Report post V-ati uitat la capacul de cauciuc pe unde se scoate becul sa nu se fi miscat de acolo?Stiu ca la Danyx nu a fost chiar atat de greu de scos farul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 · Report post Salut Nu este cumva obturat orificiul de aerisire de la far ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 (edited) · Report post Salut, Aceeasi problema o am si eu la farul din stanga ( de pe partea soferului ). Problema a aparut dupa ce am schimbat un bec H7 ( Paul stie... ). Au incercat aseara in parcare Andu si Vali Pana sa-mi desfaca farul, dar ne-am lasat pagubasi, pentru ca s-a dovedit greu de scos fara sa dam jos bara, sau macar s-o slabim. Aseara se uscase/aerisise, dar azi dimineata l-am gasit iar aburit. Nu stiu ce sa mai fac. Astept sa-mi aduca Alex un mic tubulet de cauciuc ( care lipseste ). Daca si dupa ceea se abureste, ce sa insemne, ca o fi sticla un pic crapata ? Marius, sticla farului este intreaga, nu ai nici o crapatura la el ! Salut Nu este cumva obturat orificiul de aerisire de la far ? S 40 lui Marius are la faruri cate doua orificii de aerisire/far ! Nu sant obturate sau infundate ! Edited 23 Sep 2011 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 · Report post Marius, m-am uitat si m-am scormonit in cap, din pacate nu se gaseste moţu' ala blestemat de cauciuc nici sa dai cu tunu' ! Eventual sa rogi pe cineva care mai are un far vechi prin casa (sa ma uit si eu) sa-ti dea unul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 · Report post Eu am niste faruri de Opel Astra care au ''mot'' Daca vreti domnu' Marius cand ne gasim sa va dau sticker-ul va dau si tubul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2011 (edited) · Report post Eu am niste faruri de Opel Astra care au ''mot'' Daca vreti domnu' Marius cand ne gasim sa va dau sticker-ul va dau si tubul. Sigur ca vreau ! Multumesc anticipat. Oricum, am verificat si cele doua mansoane de cauciuc de care zici tu. Intradevar, unul era miscat, dar l-a pus Vali bine la loc aseara. Problema e ca dimineata aveam iar condens. Sper sa fie de la motul de cauciuc. Daca nu, chiar nu stiu... Edited 23 Sep 2011 by mariusdaniel Share this post Link to post Share on other sites