cristianc

Va rog, un pic de ajutor - probleme diverse

142 posts in this topic

Chiar nu vi mila de mine?Mi groaza sa ma gandesc la cate avarii mi-a aratat diagnoza facuta.Am inceput cu cele mai importante(cred eu)si nimeni nu stie nimic?Ce ar trebui sa fac sa va indurati si de mine?

Share this post


Link to post
Share on other sites
??? Cu ce te putem ajuta? Ca n-am inteles... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai scris ceva mesaje legate de alarma si ventil aerisire rezervor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu unu nu stiu nimic de nici o reparatie!Daca pui si tu in pagina sa vedem (citim)cine ce ti-a facut,sau ce ti-ai facut,o sa ne uitam ,o sa ne induram si intrun final o sa te ajutam(daca putem)!

Deci..spor la scris.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut o diagnosticare a masinii si calc. a afisat 2 erori:

---0501 intrerupere tensiune alimentare -sa resetat                                                               

---0D02 ventil aerisire rezervor-nu stiu despre ce este vorba -daca cineva ma poate ajuta... va rog mult.

Am pus si niste poze.

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,6956.0.html

Am cumparat un VOLVO V40 din 1998 cu motor 1,6 benzina si fostul proprietar a dezactivat alarma.Cum pot sa o reactivez?Unde este pozitionata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara sa mai vb de airbeg-0 centura dreapta-defecta airbeg sofer -punere la masa inchidere centr portbagaj nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

reglaj faruri -nu ,catalizator decupat(oare de ce?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca pe volan ai folie carbon, foarte probabil ca airbag-ul sa fie sarit. Mai ales ca ai si faruri bifocale, ...sunt schimbate. De ce? Cred ca din acelasi motiv pentru care a sarit si airbag-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu disperi o sa le rezolvi incet pe toate. Mai intai spune-ne cu ce ai facut diagnoza, cu tester de reprezentanta sau generic. De unde ai luat masina, din tara? Atunci din pacate s-ar putea sa fi nimerit o "bombonica".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost "de noaptea" dar initial conditiile de plata au fost bune (ce-i bun nu tine mult)4,5luni s-au transf.in3 saptamani si acum sant lipit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din tara , inmatriculata cu nr de AB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testerul era bosch nu stiu ce model ca nu ma pricep .

Share this post


Link to post
Share on other sites

reglaj faruri -nu ,catalizator decupat(oare de ce?)

Aia cu catalizatorul este pentru ca era infundat(sau se rupsesera sitele prin el si zdranganea)si asa a fost mai ieftin,sa il taie si sa sudeze la loc.Privind partea buna a lucrurilor cred ca ai mai castigat o martoaga,doua  ;)

Cat despre relaj..vezi daca mai ai motorasele pe faruri.Daca le mai ai verifica daca mai merg(le scoti pe fiecare -din far-si dai de butonul de reglaj al farurilor.Daca auzi un bazait sau daca"betisorul"ala alb din capul motorasului se invarte,inseamna ca inca iti functioneaza motorasul ).Daca mai merg habar nu am de ce nu iti merge reglajul.

Daca nu te superi poti sa ne zici si noua cat ai dat pe ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia dupa 20 de minute a reusit sa comunice cu calc masinii.Fostul proprietar mai avea unul de 2000cc tot pe benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 mil si m-amuitat acum si nu mai are motorase..Sunteti niste domni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La inchiderea de la portbagaj am desfacut si am vazut ca lipseste tija care face leg. intre electromagnet si partea de pe yala.O sa improvizez eu ceva.Electric functioneaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As schimba titlul daca s-arputea.Acum... imi pare rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca este un motiv sa disperi...Cu rabdare , o sa refaci incet masina, si o sa te indragostesti de ea; e "lucrata " de tine si nu o sa te mai desparti de ea, cu toate bubele ei...

Sa le luam pe rand....Ai luat-o asa cum era, deci pentru tine a fost BUNA. De aici incolo, eu zic sa te simti raspunzator pentru defectiuni, si sa nu te enervezi pentru probleme. Apoi sa iei..."bubele" la "scarpinat". Incepi cu ce e grav, si le repari in functie de importanta. Daca cauti pe aici, o sa gasesti piese din dezmembrari,donatii, iar  daca-l rogi pe @roberto(1 apel=1 cola  ;) ) si esti de cuvant, te ajuta cu piese de pe ebay.

Atata vreme cat masina te serveste cu transferul din punctul A in punctul B, nu ai de ce sa-ti faci griji  ;D ; de aici incolo incep pretentiile  :D.

Eu zic sa deschizi un topic, unde sa ne spui ce "bube" are masina, sa vedem cum te putem ajuta(piese sau sfaturi).Apoi , sa ne spui cum ai rezolvat problemele; a, si sa nu uit, cum te simti dupa ce ai rezolvat problema... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la airbeguri mi-am luat gandul,centura de siguranta sper sa o pot rezolva singur,la fel si inchiderea centr. de la portbagaj.Am nevoie de ajutor ptr.alarma si pentru"ventil aerisire rezervor"(unde este pozitionat).Daca il gasesc poate reusesc sa sting becul de la "avarii motor",nu ptr. ca m-ar deranja dar daca apare altceva care sa nu faca zgomot nu stiu cum as putea sa-mi dau seama la timp.In ceea ce ma priveste eu am o vorba :sunt mocan nu tigan.                                                        La cealalta masina am facut singur totul inclusiv izolat si vopsit.Niciodata nu m-a lasat in drum si sper sa nu incep acum cu o masina adevarata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventil aerisire rezervor... de fapt este canistra de vapori.

Daca a fost lovita frontal, s-ar putea sa fie sparta sau lipsa...

O afli in fata, in dreapta(?) jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica sa nu ai fisa scoasa/smulsa din valva pe care ti-a aratat-o rand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa verific maine.Mersi mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit ,dupa ce mi-am cumparat ceva scule, sa desfac plasticul ce acopera motorul si nu am gasit "ventil aerisire rezervor" care sa arate ca cel din poza postata de rand.Intre injectoarele 1si2 este ceva asemanator dar fara mufa sau cabluri.Mai caut ptr ca noaptea vine repede si nu se vede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canistra de vapori, este in dreapta, sub bara. e destul de mare... Daca masina a fost lovita, poate ca lipseste de tot canistra.

Ventilul de control, este pe partea superioara a radiatorului, si are niste furtune care coboara spre canistra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now