CUTIE VITEZA AUTOMATA 2.5 T XC90

73 posts in this topic

Posted · Report post

Salut, am si eu  o problema la o cutie automata , daca o pot  numii problema!

Cand este in drive la plecarea de la semafor ... are toane, cand pleaca, cand nu pleca, atunci cand dau  drumul  la frana ! Uneori  trebuie sa o  ajut  apasand pe acceleratie , lucru  care nu  se intampla cand este in mansalier.Acum 2 luni  nu  facea asa.Cine ma poate ajuta? am fost  la service  si  mi-au spus ca sunt nebun, dar  am o  indoiala... imi  este frica sa nu ma lase cutia!!Este posibil  sa fie de la uleiul cutiei? Are vreo influenta ?In rest  schimba foarte bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Este posibil sa fie un inceput de sfarsit,din pacate :(.Cauta pe forum,sa mai discutat problema cutiilor automate.Sau,mergi la primus,cel mai bine.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

>:( da uleiul in cutie la 90000km lai schimbat in ia ,si ce ulei iai bagat .Doua motive bune sa se duca ! si ar mai fi ceva iai mai dat citva cai ,cam citi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

BAIETI, AM REZOLVAT DILEMA, UN ETRIER BLOCAT,ST. FATA,CUTIA NU ARE NICI O PROBLEMA.

TOTUSI DORESC SA SCHIMB ULEIU DIN CUTIE,DORESC UN SFAT UNDE IL POT SCHIMBA SI CIT MAI IEFTIN CA MANOPERA.

VA MULTUMESC !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

e data asta ai scapat iefin ,da gindestete bine la schimbarea uleiului ,unde si cit nu stiu da mai jos cauta ca sint baieti care stiu sa te indrume  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Va salut,

Am si eu un xc90 - sport / 2007 si am facut deja cu el 7 jdemii in doi ani si a venit timpul inlocuirii fluidelor .

S-a inlocuit deja uleiul de motor, filtru aer, polen, ulei (la fiece 10 mii ).

Este pregatit cel de cutie (6,7 l ? ) , lichidul de frana (1,20 l ?) si antigelul ( ce cantitate ?).

Mentionez ca nu mai merg la service-ul volvo de cand imi luau aia cate 20 jdemilioane pentru schimbul de ulei (Iasi) si 18 mil la Brasov .

Absolut toate lichidele achizitionate sunt Castrol .

Intrebarile mea sunt :

- stie cineva procedura de inlocuire a uleiului la cutie ? si de unde se poate lua filtrul de ulei pt. cutie ?

- diferential ...tip ulei si cantitate ?

Multumesc .

Cu stima,

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

nu stiu dar recomandarea mea e sa nu te apuci sa schimbi uleiu la cutie la nea titi la baraca ca softu nou de la cutie sigur nu il are  ;) iar uleiu o fi de la castrol da nu cred ca e combatibil volvo

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

vidruben, nu cred ca scapi fara...softul reprezentantei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

De preferat, este bine sa mergi la reprezentanta, cind iti schimba uleiu zic, ei ca 16litri folosesc, baga 8 litri il lasa putin sa mearga ii da drumu si dupa baga alti 8 litri si ramin in cutie si nu schimba filtru cica nu are, zic ei, eu lam schimbat la un service am bagat un ulei bun atf pt. cuti automate din germania am mers doua zile cu el dupa acea am fost iar la service iam dat drumu si am bagat uleiu de la volvo al lor lam cumparat de la reprezentanta.  Mult succes!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

De preferat, este bine sa mergi la reprezentanta, cind iti schimba uleiu zic, ei ca 16litri folosesc, baga 8 litri il lasa putin sa mearga ii da drumu si dupa baga alti 8 litri si ramin in cutie si nu schimba filtru cica nu are, zic ei, eu lam schimbat la un service am bagat un ulei bun atf pt. cuti automate din germania am mers doua zile cu el dupa acea am fost iar la service iam dat drumu si am bagat uleiu de la volvo al lor lam cumparat de la reprezentanta.  Mult succes!!!!!!

interesanta treaba cu filtru unde e bagat ,de curiozitate ? as vrea sa il schimb si ieu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Din cate stiu e cumva integrat in baia de ulei a cutiei de viteze si se schimba cu tot cu ea (cu baia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Din cate stiu e cumva integrat in baia de ulei a cutiei de viteze si se schimba cu tot cu ea (cu baia)

aia stiam si ieu  deaia intrebam  ;) pe omu nostru !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Doar la T6 este in baie,la restul este direct in cutie,si trebuie data cutia jos,facuta pe dindoua,si gasesti filtrul ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

serviciu tehnic clienti:0721148168. Director:0724690414. administratie:0756076956. tel/fax 021 336.3000 Adresa:str ostrov nr.3-5 sector 5 bucuresti. aici poti primi mai multe detali sunt priceputi la cuti automate fac si schimburi de ulei si de filtre, etc. sper sa va fie de ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Se pare ca o sa merg la service pt. inlocuirea uleiului la cutie , desi luasem cel mai bun Castrol pt. treaba asta .

Am mai discutat si cu alti posesori de masini cu cutii automate care au schimbat uleiul la mecanicul lor personal si majoritatea au reparat cutiile ( nu neaparat la masini Volvo ) .

Cica uleiul, intradevar, e special pt. cutiile Volvo ; dealtfel cei de la Castrol au  recunoscut ca pentru diferentialul de la XC 90 nu produc ulei si am fost nevoit sa-l iau de la Volvo ( e drept 1 litru) .

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Se pare ca o sa merg la service pt. inlocuirea uleiului la cutie , desi luasem cel mai bun Castrol pt. treaba asta .

Am mai discutat si cu alti posesori de masini cu cutii automate care au schimbat uleiul la mecanicul lor personal si majoritatea au reparat cutiile ( nu neaparat la masini Volvo ) .

Cica uleiul, intradevar, e special pt. cutiile Volvo ; dealtfel cei de la Castrol au  recunoscut ca pentru diferentialul de la XC 90 nu produc ulei si am fost nevoit sa-l iau de la Volvo ( e drept 1 litru) .

     

si bine faci ! acelas lucru mi sa spus si mie de baiatu care ne aduce ulei ,citez "e mai bine dute la volvo e un ulei special de adus til aduc da nu cred ca se merita " ,asa ca mai bine la volvo iar cu filtru ? nu stiu nu imi merge vadisu (mama iei de viata cu vista  :'( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Volvo ia in calcul rechemarea a peste 150.000 de masini in Europa, pentru probleme la motor ce pot duce la accelerare necontrolata

Volvo spune ca isi va informa clientii din 30 de piete europene despre existenta unei probleme la motor ce poate duce in unele cazuri la accelerare necontrolata a masinii, scrie AFP. Proprietarii unor masini diesel Volvo trebuie sa verifice uleiul deoarece acesta poate intra in camera de combustie iar in unele cazuri masina poate accelera necontrolat. Volvo spune ca problema nu e similara cu cea de la Toyota fiindca proprietarii pot sa se asigure ca nu vor avea probleme daca au grija ca nivelul uleiului sa nu fie crescut.

Per-Aake Froeberg, purtator de cuvant la Volvo, spune ca se va face o investigatie pentru a vedea daca este nevoie de recall. Pana atunci, proprietarii masinilor cu motor diesel cinci cilindri cu filtru de particule vor fi notificati sa monitorizeze nivelul uleiului, lucru pe care oricum trebuie sa-l faca, spune reprezentantul Volvo.

Problema tine de faptul ca uleiul de motor ar putea intra in camera de combustie, functionand ca si combustibil aditional. Din cauza acestui lucru se poate ca daca iti iei piciorul de pe acceleratie, masina sa ruleze cu aceeasi viteza, iar in cazuri exceptionale poate chiar sa-si mareasca necontrolat viteza, mai spune reprezentantul Volvo.

Producatorul trimite scrisori de informare care vor incepe sa ajunga saptamana aceasta la clienti. Sunt vizate modele cu motor diesel in cinci cilindri si filtru de particule. Problema a fost descoperita dupa o serie de incidente la finalul lui 2009.

Cei de la Volvo spun ca problema nu este similara cu cea de la Toyota deoarece clientii marcii suedeze se pot asigura ca nu li se va intampla o accelerare necontrolata daca verifica nivelul uleiului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Probabil acel nivel "prea mare" de la D5... pe care l-a patit un coleg de forum la revizie ?! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

ce sa credem ??? este intradevar asa?

:-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Nu mai Alex nu e de la pus prea mult ulei ;D

Este o problema pe care am gasit-o si pe alte forumuri si din pacate nu exista rezolvare, sunt oameni care dupa 20 de vizite la service nu au rezolvat problema, in mod normal era un bug la softul DPFului, dar sunt unii care in continuare au nivel mare de ulei mai bine spus motorina in ulei si au softul schimbat, pompa de inalta, injectoare si aia de la volvo dau din umeri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

"si aia de la volvo dau din umeri."

Ar trebui sa dea si din alte...organe, ca de umeri ne-am saturat  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Macar nu sunt aia de la Volvo de la noi, e vb de dat din umeri in Spania si Germania, deci in romanica inca se sta bine cu datul din umeri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

ups.

Tare sunt curios daca o sa ne cheme.........

eu nu am observat sa mi se intample asta insa... o sa fiu mai atent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Problemele sunt la noile motoare diesel de 2400cmc, cele vechi de 2401cmc nu au problema asta, au insa alte probleme ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

si bine faci ! acelas lucru mi sa spus si mie de baiatu care ne aduce ulei ,citez "e mai bine dute la volvo e un ulei special de adus til aduc da nu cred ca se merita " ,asa ca mai bine la volvo iar cu filtru ? nu stiu nu imi merge vadisu (mama iei de viata cu vista  :'( )

Am schimbat uleiul la reprezentanta in Iasi, dar dupa cca. doua saptamani am observat o chestie noua la masina ... (merg numai pe cutie automata !) accelerez si turometrul se duce pe la 4000-4500 si apoi imi schimba (intra in) viteza cu un anumit soc; acest lucru se intampla de atunci cam de doua ori pe saptamana, absolut aleatoriu .

Am fost pana la Bucuresti si nu s-a intamplat, zilele trecute eram pe la Bacau si in mers aveam vre-o 70-80 cand s-a intamplat iar .

Mentionez ca acest lucru nu se intampla la plecarea de pe loc ci numai in mers .

Maine am intalnire cu cei de la service iarasi...le-am spus sa vada poate pe calculator evenimentul a lasat vre-un mesaj .

Ce parere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now