Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

mihai_s40

schimb 330i cu s80

34 posts in this topic

salut

am avut un volvo s40 timp de 3 ani, dar l-am dat, imi doream foarte mult tractiunea spate, si ceva mai sportiv.

acum vreau o masina mare :)  si nesportiva(adica vreau sa fie automata), gen e-class, serie 5, opel omega, saab 9-5,ati inteles ideea . a6 e singura din grupa care nu imi surade deloc.

Fiind forum volvo,m-ar interesa un schimb cu volvo s80 , motor preferabil benzina, si mai preferabil 2,4 de 170 sau 2,0 t de 180.

detalii despre BMW :

E46, berlina , 330i ,231 de cai

an fabricatie 2000 . daca e cineva interesat pun data exacta :)

126.000 km pe bord.

DOTARI :

4 geamuri electrice, clima, scaune sport(textil) ,cd-player oem, cotiera piele fata, volan schimbator si frana de mana piele, 6 airbaguri, comenzi pe volan, pilot automat, jante 17, suspensie sport OEM, telefon GSM,semnale albe fata si stopuri cu semnal alb

eu am luat masina la 116000 km

la 117.500 am facut schimbul de ulei si filtre.....castrol edge sport 10w60

schimbat regulatorul electronic al climei (nu mai mergea reglajul turatiei la clima) ,vas expansiune,curele,pompa de servo,radiator,flanse amortizoare. exact in ordinea asta

la 125000 am pus ulei 5w40 pentru ca a venit sezonul rece si 10w60 era prea gros pentru iarna.

finala e schimbata cu una de inox borla. se aude frumos, insa designul lasa de dorit

masina dpdv tehnic e super-ok, trage foarte bine , nu troncane nimic.

cauciucurile le-am schimabat toate cand am luat masina, dar cele de pe spate au sucombat, si acum am pus pe spate cauciucuri de iarna, caci oricum avea nevoie de tractiune.

masina nu a avut nici un accident (serios) . bara spate e vopsita pentru ca a intrat o vectra in mine, dar usor, iar bara fata e vopsita de fostul proprietar , mie mi-a zis ca a lovit un caine. in rest, nu are elemente vopsite pe ea.

probleme :

-e un pic atinsa de grindina...in poze nu se vede, ca sunt dinainte, si oricum nu cred ca s-ar vedea

-buscile de la diferential crapate....le am , dar nu le-am schimbat din lipsa de timp si interes. chestia e ca daca schimbi vitezele brusc, smuceste un pic, dar eu m-am obisnuit sa nu debreiez brusc

-o tija de la timonerie-o sa o comand curand

telefon 0729.843.503

post-140-12877870106301_thumb.jpg

post-140-12877870107004_thumb.jpg

post-140-12877870107634_thumb.jpg

post-140-12877870108615_thumb.jpg

post-140-12877870112985_thumb.jpg

post-140-12877870106301_thumb.jpg

post-140-12877870107004_thumb.jpg

post-140-12877870107634_thumb.jpg

post-140-12877870108615_thumb.jpg

post-140-12877870112985_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos bmw, motor adevarat,  nu 318d, se vede ca e intretinut cum trebuie :D Un sfat, saab 9-5  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine S80 decat 9-5. Eram pe punctul de a lua un 9-5 din 2002. Masina draguta, dar la capitolul motorizare lasa de dorit. Au doar motorul in 4 cilindri de 2.3 litri turbo, in diferite trepte de putere (si AERO e tot 2.3).

Apoi, cel de 2.0 150cp este totusi prea putin. 3.0V6 de la Opel si 3.0diesel de la Isuzu nu merita. Mai bine pastrezi 3er-ul.

La S80, cea mai potrivita motorizare ar fi  2.4T(5 inline) - 200cp. Sau 2.0T(tot 5inline) 179cp. De 2.4 aspirat(170cp) mai bine te feresti, in opinia mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.4 aspirat e super ok ca motor, nu trage ca un turbo, logic de altfel dar 9 sec suta este foarte bine.

2.0T are fix aceleasi performante dar are avantajul ca poate fii tunat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0T are avantaje la taxe. Consumul este cam tot acolo ca si la 2.4 aspirat, desi probabil se poate scoate si mai putin.

Nu ca 2.4 ar avea probleme, dar la acelasi consum si taxe poti sa il cumperi pe cel de 2.4T.

2.4T ar fi , din punctul meu de vedere, optim pentru un S80.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai spunea ca vrea o masina mai mare  si automata. S80 este mare, cutia de viteze automata pare sa fie o problema. Motoarele 2.4i si 2.0T au performante egale pe 0-100km/h insa la turatii mai mici ai un cuplu mai mare cu varianta turbo (de ex la 2200 rot/min diferenta este de 30-40 Nm). Oricum ai spus ca nu te intereseaza sa fie sportiva. Eu mai degraba as merge pe varianta cu injectie dar cu cutie manuala. Cheltuielile cu impozitul sunt incomparabil mai mici comparativ cu cheltuielile ce ar apare in cazul unei eventuale probleme la turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in privinta motorului chiar nu prea am preferinte....doar sa nu fie cel de 140 de cai, ca mi se pare prea slab pentru s80.

mie la o limuzina cutia automata mi se pare cea mai potrivita ;consumul clar e mai mare la o automata, dar sunt obisnuit

de 2,4t chiar nu am stiut . suna foarte bine 2,4t si 200 de cai dar eu nu am vazut s80 de vanzare cu asa ceva pe el.  mi-a placut un s80 negru foarte mult, motor 2,0 t, foarte bine dotat si cutie automata....am sunat proprietarul , dar avea nevoie de bani nu voia nici un fel de schimb :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

nimeni cu s80 care sa vrea sa treaca pe sportive ?

ca eu vreau sa merg batraneste cu limuzina automata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sefu, acu fara suparare. Eu n-as da un S80 unde stai regeste pe o cutie de chibrite, chit ca fuge. Nu mai zic ca un S80 cu un motor tare, s-ar putea sa fie tot asa "sportiv" dar elegant.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Catalin

"pe o cutie de chibrite" sa nu exageram totusi  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW-ul lui Mihai e unul din putinele care chiar imi place si pe care as da un S80, S40 T4 cred ca nu vrea  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Betty: dar ce poate fi in comparatie cu S80? :D  Sigur nu e nici Matiz .... si acu' sint cutii de chibrite mai mari, mai mici ... :D

@Catalin

"pe o cutie de chibrite" sa nu exageram totusi  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe bune acum , sa nu exageram :) . am inteles ce vrei sa zici , dar sa te urci intr-un serie 3 si sa vezi daca te simti claustrofobic.

eu am zis ca vreau s80 pentru ca vreau masina mare, dar nici seria 3 nu e mitsubishi colt sau peugeot 1007

normal ca nu se compara cu s80, de aia exista seria 7 in gama bmw.dar seria 7 sincer chiar nu imi place si prefer oricand un s80 intre ele.

iar pe s80 nu s-a pus motor care sa se tine pe langa un 330i. nici t6-le nu sta, garantat

asa cum eu imi doresc acum o masina mai spatioasa, poate un posesor de s80 isi doreste una mai mica si mai fasneata. eu cel putin nu sunt maniac pe o anume marca, sau pe o anumita categorie de masini, fiecare sunt cu +si-

BMW-ul lui Mihai e unul din putinele care chiar imi place si pe care as da un S80, S40 T4 cred ca nu vrea  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca T6-le si V8 ul se tine  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe drum , da. la start de pe loc, nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact asa e iulirx :) 

la v8 chiar nu ma gandisem ca exista, oricum v8 a aparut prin 2006 parca si la s80 din 2006-2007 nu aspir

Share this post


Link to post
Share on other sites

din s80-uri-le de pe autovit, care e proprietar nu vor schimburi, doar 2 ar vrea dar sunt samsari, adica nu sunt proprietari in carte, le-au luat doar sa le vanda, si am o jena. din pacate una din ele chiar imi placea

poze noi

post-140-12877871093673_thumb.jpg

post-140-12877871095906_thumb.jpg

post-140-12877871100428_thumb.jpg

post-140-12877871107185_thumb.jpg

post-140-12877871111792_thumb.jpg

post-140-12877871116221_thumb.jpg

post-140-12877871120713_thumb.jpg

post-140-12877871127114_thumb.jpg

post-140-12877871093673_thumb.jpg

post-140-12877871095906_thumb.jpg

post-140-12877871100428_thumb.jpg

post-140-12877871107185_thumb.jpg

post-140-12877871111792_thumb.jpg

post-140-12877871116221_thumb.jpg

post-140-12877871120713_thumb.jpg

post-140-12877871127114_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Am eu un S80 T6 272 CP, tiptronic, din 99.

  Revizie facuta la Szeghed in Ungaria, (schimbat turbina) factura vorbeste...

  Gasesti tot despre el la Sectiunea S80, probleme, reparatii... uita-te

post-2674-12877871820885_thumb.jpg

post-2674-12877871821935_thumb.jpg

post-2674-12877871822777_thumb.jpg

post-2674-12877871820885_thumb.jpg

post-2674-12877871821935_thumb.jpg

post-2674-12877871822777_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a avut vreun accident grav ?  are vreo problema la motor/transmisie? eu dupa cum cred ca ai citit , am scris tot ce se putea despre masina mea.

m-ar cam interesa schimbul :) , e mare,e automata, exact cum trebuie daca masina e ok.

fiind distanta destul de mare,chiar as vrea sa stiu dinainte tot ce e de stiut ;)

ai numarul meu de tel....da-mi un tel sau un apel, sa discutam mai amanuntit.

0729843503/0762651490

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa bag strambe dar atentie la cutia automata de pe T6... 80% din ele cad.

Spor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

odata si odata toate cad, ce naiba sa le facem :( . o cumpar de la tine alex  . cu 7-8000 de euro cred ca te induri sa mi-o dai ;) (glumeam , doamne fereste sa am vreodata nevoie)

astept sa vorbesc cu baiatul , sa vedem daca ii mai pierde antigel si daca dupa schimbarea turbinei trage cum trebuie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

7-8000 ? Nu e bre asa de scumpa, e doar fo' 6500 ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites