alecxica

Probleme panou ceasuri bord

80 posts in this topic

Nu se refac asa lipiturile ca nu tine! Se da jos integratul si se lipeste din nou, asa tine!. Problema e ca se foloseste fludor ecologic care crapa in timp..... Demontarea si montarea nu se face cu pistol de lipit!!! Daca displayul tau merge si pica dupa o perioada....e clar. Lipiturile sunt "reci". Daca ai pe cineva cu scule adecvate sa ti-l repare.....nu mai sta pe ganduri...Daca nu ai te pot ajuta cand treci prin Deva, pretul firmei care se ocupa e cuprins intre 100 si 200 RON. Daca nu, poti sa-mi trimiti bordul prin curierat si scrii pe el "FRAGIL" il duc la reparat si platesc eu si mie imi dai banii dupa aia.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să-Å£i trimit bordul ar însemna să pun maÅŸina pe butuci pt perioada cât durează reparaÅ£ia ÅŸi e cam greu pt că de când am luat maÅŸina nu am lăsat-o nici o zi să stea ÅŸi mi-e greu mie. Crezi că cei care se ocupă cu reparaÅ£ii telefoane mobile au tehnologia necesară, pt că e o variantă pe care o pot folosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, stiu cum e sa stai fara, te inteleg perfect. Nu stiu ce sa-ti spun de astia cu telefoanele....tipul asta la care am fost eu si Claudiu, numai asa ceva face (borduri, srs-uri, ECU-uri, calc. de injectie....) si daca strica ceva din "greseala" el repara. Nu as avea curajul sa dau bordul la unul care "bajbaie" sau promite ca incearca....  :-\ Dar, poti sa intrebi ca nu te costa nimic.....SAU poti da o fuga pana la Deva, ca operatiunea dureaza 30 min. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

budulane, in romania - scule adevarate inseamna un ciocan de lipit de putere cit mai mica (30-40w) si o pompa de tras fludorul de pe lipituri - altceva nu cred ca gasesti mai bun - si bratara electrostatica pe incheietura. A, si indeminarea electronistului. Eu imi fac ( si repar) tot ce tine de electrica si electronica Singur, nu am incredere in nimeni.

Si mai am un sfat: ai scris "2) Iti cade alimentarea pe "Bord", caz in care verifici siguranta daca sta bine in slot (panoul de langa usa sofer). Da-i cu spray W40 acolo si dupa aia pui sigurantele la loc."

Nu mai dati cu spray WD 40 pe contacte - ca are conductibilitate mare si riscati sa produceti scurtcircuite, probleme mai mari - poate chiar un mic incendiu...Dati pe tot ce tine de contacte cu Spray Contact - WD 40-ul e doar pentru mecanica. Sfatul meu de 2 centi - cum spun americani  ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, o plimbare la Deva nu ar strica, însă nu chiar acum ÅŸi oricum doar în weekend.

Când mă hotărăsc voi anunÅ£a cu surle ÅŸi trâmbiÅ£e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ai ce trebuie si indemanarea necesara, ajuta-l pe Alexica cu bordul. Nu mai stiu cand am scris de W40 si in ce context  ;D Ideea este ca tipul asta daca iti arde din greseala cipul, comanda altul si il reprogrameaza il pune sus si iti da bordul functional ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrixxx - Nu eu am zis de tehnologie, eu nu stiu ce scule sunt necesare sa dai jos un integrat si sa-l reprogramezi. Ca la om i-am dat bordul rau si mi l-a adus bun. Cu ce lucreaza, habar nu am.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

budulane-nu am vrut deloc sa dau sfaturi ciudate, departe de mine orice gind de acest fel. Mi-am spus o parere. E foarte bine ca acel electronist poate si sa-l reprogrameze, de dat jos nu e mare scofala, crede-ma. Insa daca omul face tot acest lucru (dat jos, reprogramat + garantie), eu cred ca e cea mai buna solutie.

  :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, pai nu e problema ca am inteles ce ai spus ;D Faceam referire la faptul ca eu nu cred ca e recomandat la cei cu telefoane. Dar la Alexica nu e dus cipul. Eu cred ca ar trebui sa te uiti si tu totusi la el, ca poate il rezolvati pe plan local si il scutesti de un drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca reuseste cumva - (poate in colaborare cu Midnight) sa dea bordul jos, eu ma uit la el si fac

tot ce-mi este in putinta ! Am zis. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulţumesc MATRIXX !!!

Datul bordului jos e o nimica toată. Se face în 5 min. L-am dat jos de vreo două - trei ori până acum (e vorba de doar 4 ÅŸuruburi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alecxica, vorbim sambata - daca vii la intrunire, mai pe larg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ne vedem sâmbătă.

Åži ca circul să fie complet, de vreo două săptămâni am început ÅŸi eu să am simptomele descrise de Budulan, legate de becul din bord care semnalizează nepurtarea centurii de siguranÅ£ă. Face ca o instalaÅ£ie de pom după un algoritm numai de el ÅŸtiut. Cu toate acestea pare a fi sensibil la hopuri, zdruncinături. Iar astazi, surpriză, opresc la peco alimentez 55l ÅŸi când pornesc din nou becul aprins cu toată puterea lui, fără a mai fila sau măcar a se mai stinge. Doar pe o porÅ£iune cu piatră cubică s-a mai stins de câteva ori dar a revenit ÅŸi nu s-a mai stins.

Tare ciudate sunt maÅŸinile astea ÅŸi modul lor de comunicare cu noi....

MAI VORBIM SÂMBĂTĂ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi mei Volvisti. Nu fiti suparati! Orice problema se rezolva, nu e mare scofala acolo. Simptomul pe care il are Alexica si eventual altii cu S60 e minor fata de ce probleme sunt la R. Megane la bord. Fiti linistiti ca se rezolva, daca nu puteti acolo pe plan local, da-ti o fuga la Deva si in cateva ceasuri aveti bordul ca nou. Nu sunt probleme foarte grave asa ca nu are rost sa fiti ingrijorati  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...glasui cel care a zis "o vand, fir'ar a 'reacu de rabla"  :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a revenit la sentimente mai bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca, Alex,  ai fi bagat atatia bani cati am bagat eu in asta sigur ii turnai benzina pe ea :)) Lasa-ma sa ma bucur ca acuma e ok ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot vorbim de probleme la bord am si eu una ... mai minora zic eu. Ceasul merge in continuu  ???  e ca si cum as incerca sa-l reglez dar nu se opreste. Ce imi recomandati???  Care ar fi cauzele ? In rest alte becuri insistente sau alte probleme nu are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.aceeasi problema am avut-o si eu cu bordul la un s 60 insa am reusit s-o rezolv, relativ repede, usor si ieftin, la un electronist in Pitesti. are vreo 4 luni si inca functioneaza foarte bine. m-a costat un drum pana la pitesti si doar 100 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alecxica ai reusit sa ajungi la pitesti si sa rezolvi problema cu display-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

adjyus sa stii ca asa imi facea si mie ceasul ... dar am rezolvat problema odata cu display-ul. daca vrei iti las nr. de tel. al baiatului de la pitesti unde am fost eu. 0744983631 - Vali.Il gasesti pe undeva pe langa gradina de vara in pitesti.succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bordul lui Alecsica merge bine merci de 6 luni, eu l-am reparat cu manutza mea si nu vad sensul in a trimite pe cineva la Pitesti ca sa-si repare bordul cand exista cineva la Bucuresti care face acelasi lucru si da si garantie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu parere de rau va anunt ca si eu am probleme cu becul de la faza lunga, dar nu numai, si lumina din spatele vitezometrului, acul de la motorina oscileaza, temperatura nu este indicata corect. Ce este si mai rau ca  a inceput si volanta sa ma atentioneze ca vrea sa fie inlocuita. Daca stiti pe cineva din Brasov sau imprejurimi care se pricepe sa ma ajute si pe mine cu luminile , ar fii ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu bordul te pot ajuta eu cu restul insa nu am cum sa te ajut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu parere de rau va anunt ca si eu am probleme cu becul de la faza lunga, dar nu numai, si lumina din spatele vitezometrului, acul de la motorina oscileaza, temperatura nu este indicata corect. Ce este si mai rau ca  a inceput si volanta sa ma atentioneze ca vrea sa fie inlocuita. Daca stiti pe cineva din Brasov sau imprejurimi care se pricepe sa ma ajute si pe mine cu luminile , ar fii ok.

Pentru reparatii mecanice incearca la service-ul Labell, de pe strada nucului, din Noua sau la reprezentanta Volvo, care este in curtea fostei iatsa, langa Kia. Din ce imi amintesc, ambele au o promotie cu diagnosticari gratuite. Suna sau mergi pe acolo daca ai drum.

http://labell.ro/contact.htm

40 ron/ora manopera

http://www.iatsapremium.ro/html/contact.php

70 ron/ ora manopera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now