alexandrurazvan

coduri eroare V50

39 posts in this topic

Daca ar fi macar 60% din parcul auto al tarii cu aceleasi emisii de gaze ca si volvo-ul meu tot ar fi bine. Dar din pacate nu e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poluare produsa de autoturismele de pe glob 2%. Aici intra si masina de teren nesimtita a vecinului de la 6 si rabla din 70 a unchiului de la tzara si toate auto din China. Asa ca cele 153g ale mele fara particle filtre... Oricum inteleg ca si asta se "scutura" din cand in cand eliberand noxele acumulate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtrul de particule nu are legatura cu noxele propriuzise, doar cu funinginea ce iese pe teava. cum nu imi place sa dea o "raba" sau un autobuz fumul pe mine, nu imi place nici de la masina.

si ca o remarca mica, masinile contribuie global cu ca 10% la poluare, nu cu 2%... dar nu este relevant si nu este la subiect.

in functie de cum este exploatata masina, filtrul se infunda mai tare sau mai putin. deci eu nu as vedea filtrul ca un "obiect care imi provoaca doar dureri de cap si costuri suplimentare", atat timp cat ii acorzi putina importanta. probleme au fost mai de mult si cu catalizatoarele, dar totusi s-au impus pe piata si pana la urma contribuie la noxe reduse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e frumos sa zicem ca n-are nimic daca scoate masina putin fum  ;) Nici eu nu cred ca ne place sa urcam o panta in spatele unei rabe care n-a mai vazut segmenti noi din anii 70. 2% sau 10% la nivel planetar e enorm, de asta depinde daca stranepotii nostri vor sta la plaja in ianuarie sau vor sti si ei ce e aia zapada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoturisme 2%. Asta e statistica. A mea nu are filtru si nu scoate fum  :P. E 2.0 si are 153g in talon. Pe asta am platit taxa de inmatriculare. Hai sa nu facem o tragedie ca indiferent de filtru sau nu cel mai nepoluant e mersul pe jos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

traiti-va viata si bucurati-va de masinile voastre. Restul e politica/marketing/francmasonerie/bla-bla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleluia!

Si fara filtru e o belea in minus. Sa dai 1200 ron pe un kil juma de praf de mina de creion e deja jaf la drumu' mare nu antipoluare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai mai asa ca nu te obliga nimeni sa-ti iei masina diesel, pt oras este buna si una pe benzina sau daca te inhami la un diesel cu ADPF (additive diesel particle filter) trebuie sa stii si reversul medaliei.

Bine ca D5urile nu au asemenea sistem ca era nasoala treaba.

PS> acelasi sistem cu aditiv este si la BMW numai ca ai indicator in bord si vezi clar cat aditiv mai ai ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci nu va luati bemvee ca are filtre!  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da macar vezi cati km mai tine, nu ca la volvo, mergi relaxat, esti in Volvo, 23 grade la umbra, soseaua goala, nici un radar, o calci pe coada sa vezi cum sta treaba si HOP, IT`S ME, THE DPF ERROR =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da macar vezi cati km mai tine, nu ca la volvo, mergi relaxat, esti in Volvo, 23 grade la umbra, soseaua goala, nici un radar, o calci pe coada sa vezi cum sta treaba si HOP, IT`S ME, THE DPF ERROR =))

Hahah

Dreac, eu unul ii bagam in rezervorul ala o leaca de palinca de tara dinaceea tare sa vezi cum se curata DPF-ul de se imbata aia din spate fara IAQS =)).

Numai ca poate deveni apoi dependent si e cam nasol, dar daca ne gandim bine nu e asa scumpa tuica  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iasă cu È›uica  băgăm daia ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua ,

am rezolvat la reprezentanta , filtrul de particule se regenereaza automat , nu mai era nici o problema cu el ci doar cu senzorul de la debitmetrul de aer ....de aia ramanea martorul check engine aprins .

A trebuit doar curatat ...

ieftin ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

CurăÈ›area debitmetrului este un fel de frecÈ›ie la picior de lemn, debitmetrul "da eroare" atunci când citeÈ™te bazaconii, dar el poate fii obosit, maÈ™ina nu trage cum ar trebui să tragă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now