Leerik

Service PRO-MOTOR Timisoara

11 posts in this topic

Ieri am reusit sa strang ceva bani sa imi duc S40-ul in service pentru o diagnoza.

Simptome:

-lipsa de putere la turatii peste 3000 RPM

-ralanti oscilant

-se inneaca din cand in cand

O prima problema de care am dat e ca aparatul de diagnoza nu mia recunoscut masina ca fiind din 1997 asa cum scrie pe talon ci ca ar fi din 1998 (conform VADIS s40 T4 se fabrica numai din 1998). Am incercat si asa dar nu am reusit sa facem conexiunea dintre masina si computer, tin sa precizez ca serviceul era dotat in materie de scule de diagnoza.

In final dupa ce a incercat in fel si chip mi-a pus un manometru de combustibil undeva la admisia de combustibil si mi-a spuc ca presiunea de 2 bari pe care o da pompa de benzina e mica si ca ar trbui sa fie 3 bari. "Cumpara-ti pompa de benzina"

Nu vreau sa dau banii aiurea pe o pompa de benzina mai ales ca nu sunt complet convins de diagnosticul ce l-am primit de la service.

Daca are cineva o idee despre problema mea sau stie vreun service care poate face o diagnoza ok pe un S40 T4 in Timisoara va rog share with me.

Multumesc mult si stima pentru VOLVO-CLUB!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia incearca tu sa iei presiunea si INAINTE de rampa (imediat dupa pompa, sub masina, dupa primul regulator de presiune). Sunt toate sansele ca regulatorul din rampa sa fie dus si pompa de fapt sa-ti dea 3.5 bari, dar sa nu lase regulatorul sa treaca mai mult de 2... Ca sa nu mai zic ca si regulatorul ala se verifica si in sarcina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ma duceam la un service "dotat" cum spui tu si, dupa ce nu se puteau conecta la masina mea imi spuneau :"Cumpara-ti pompa de benzina" iesea cu scantei acolo. Dar tu stii mai bine ce ai de facut...

Presiunea de 2 bari nu-ti da relanti oscilant. Punct. Restul simptomelor tale pot fi intr-o oarecare masura, rezultate din lipsa unei presiuni satisfacatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa iau in considerare sfaturile.  ;)

Cat tine de service, am inteles ca nu au putut mai mult si am decis sa merg in alt loc.

Scantei nu au fost pentru ca tehnicianul nu mi-a cerut nimic tocmai pentru ca nu a reusit sa-mi faca diagnosticul.

Acuma ramane sa continui sa caut un service care imi poate da un raspuns pertinent.

Inca odata multumesc pentru interes si promptitudine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca totul a fost pe gratis, e ok atunci. Nu au putut, asta e - am crezut ca ai si platit pentru sfatul ala, ca ai inceput mesajul tau cu "am reusit sa strang ceva bani sa imi duc S40-ul in service pentru o diagnoza".

Mai cauta un service, sigur ai coduri de eroare pe care trebuie sa le citesti. Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am citit codurile de eroare cu un rahat de cutiuta pe usb cu 3 leduri. Nu fa si tu greseala sa te apuci sa schimbi piese ca "asa zice mecanicu', din altceva nu poate sa fie". Daca e ceva in neregula pe la motor, musai are si cod/uri de eroare stocate.Mie mi-au zis ca e ars modulul de control sonde lambda din calculatorul central, cand de fapt toate bubele erau dintr-un fir de masa slabit.

Ai verificat/schimbat bujiile si filtrul de aer? Eu aveam relanti balbait de la bujii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti dai seama ca nu o sa ma pun sa fac orbeste tot ce zice mecanicu. Macar de ar fi fost convingator. :D

Trebuie neaparat sa gasesc un service care se pricepe la diagnoze. De obicei mecanicii daca dau de vreo masina care nu le-a mai calcat pragul sevice-lui se pierd si incep sa faca pe desteptii incercand sa-si mascheze incompetenta.

Am citit la sectiunea de service-uri recomandate de Pit-Stop din Timisoara.

Daca stie cineva sa imi dea o parere sa nu mai merg orbeste acolo si degeaba, ma va ajuta mult de tot.

Multam mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am venit proaspat de la service-ul Pit-Stop din Timisoara unde am fost pentru un diagnosctic pentru:

-ralanti oscilant

-lipsa de putere la ture mari

In ciuda faptului ca am primit un raspuns dezamagitor am fost impresionat de inginerul de acolo (functia de inginer de diagnostic).

Dupa ce a folosit aproape toate aparatele din atelier pe masina mea a ajuns la concluzia ca problema era din cauza pistonului 4 care mergea numai cand vroia el. Ce sa fie? Electric, combustibil sau mecanic?

Electric am vazut ca totul e in regula, dupa ce am incercat toate variantele posibile pistonul 4 tot nu mergea.

Ramasese sa vedem daca buba e la injector sau vreo supapa sau vreun tachet (problema mecanica).

Pentru asta ramane ca dupa sarbatori sa fac o inversie de injectoare pe pistoane sa vedem daca problema se muta de la un piston la altul odata cu injectorul.

Daca problema persista pe pistonul 4 costa  :-[

Oricum recomand posesorilor de Volvo sa apeleze cu incredere la acest service, pe mine m-au convins.

Daca cineva a mai avut vreo problema de acest gen am sa il rog sa ma sfatuiasca si pe mine in problema asta.

Multumesc si respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

o fi folosit el toata aparatura, insa codurile de eroare ti le-a citit ?

pina nu stii ce coduri de eroare ai , chiar daca rezolvi problema, pot aparea alte belele.

codurile iti spun cauza reala . mecanicii doar incearca. e o mare diferenta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca folosea scule de diagnoza si injectorul nu functioneaza, iti zicea la sigur. Tehnica cu luatul defectiunii prin invaluire se practica la toate service-urile de la noi din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codul de eroare dupa care a ajuns in principiu sa "ia prin invaluire" problema a fost acesta:

23 Adaptare amestec defectuos sau s-a depasit timpul.

Asta a fost si singura eroare care a aparut la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now