Posted 6 Mar 2010 · Report post Aseara am avut ocazia sa simt pe viu cum functioneaza DSTC... Pe la mijlocul autostrazii Transilvania (atat cat e) am nimerit o portiune cu polei (mergeam linistit cu peste 100 km/h pentru ca soseaua parea doar uda). La un moment dat masina a inceput sa alunece spre stanga si atunci au inceput sa lucreze "accesoriile". Eu am intepenit, dar mi-am dat seama destul de repede ca nu prea am ce sa-i fac si ca oricum erau parapeti pe stanga si pe dreapta... Pana sa reintre pe traiectoria normala, cred ca a facut cel putin 10 fandari, cand spre stanga, cand spre dreapta, din ce in ce mai putin ample. Masina a scapat intreaga si am multumit lui Dumnezeu si celor de la Volvo pentru asta...Concluzia: iarna nu-i ca vara, chiar daca ai experienta in condus de peste 20 ani... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post Ai trecut peste un pod (podet)....Fiind circulatie de aer sub pod si nu pamant, ingheata...Trebuie sa fi atent cand e la limita de inghet ca sigur cand treci peste un pod e inghetat.....Mai ales sa incerci sa nu ai masina in paralel cu tine (sau sa depasesti pe pod) ca sigur va agatati.... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post parola are dreptate. MARE !tu trebuie sa inveti ca viteza ucide ! MERGI INCET !!ps. treaba cu podurile trebuia s-o stii. treaba cu drumurile care par umede, dar sint , uneori cu polei, deasemenea.n-ai talent (daca ai mers mai mult de 30.000 km) , sau n-ai experienta (daca ai mers mai putin de 8-9 ani).sau , si una si alta. adica esti cum sint eu, fara talent si experienta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Mare dreptate aveti!Conduceti prudent,viteza ucide!Te poate costa o viata,nu neaparat a ta!P.S:In seara asta am vazut 3 accidente pe A2....din cauza vitezei si a poleiului! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2010 · Report post Aseara am vazut 10 accidente in Bucuresti, se pare ca unii e mai smecheri ca altii si au impresia ca drumul public e bun pt jocurile olimpice de iarna ......cu masina . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2010 · Report post Aseara am venit pe A2, in afara de segmentul Lehliu - Fundulea numai polei + zapada. Am depasit un tir si am simtit ca m-arunca in parapet. Era si vant f puternic, pur si simplu mi-era greu sa mentin traiectoria. Ultimii 10 km am mers cu 60 km/h. O simteam cum merge serpuit desi nu miscam volanul, cred ca din cauza vantului. In 50 de km am vazut vreo 3 masini in sant. Oricum, f nasoala experienta, nu mi-a mai fost asa de frica de multa vreme. Ma gandesc cum trebuie sa se simta dintr-un Matiz. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2010 · Report post eu am observat doar ca fara DSTC la v50 -ul meu, condusul este mai "sportiv", in sensul ca-ti permite un stil mai brutal de abordare a curbelor.mie mi-a fost util acum 1 an si 3 luni, in a 2-a zi de Craciun, sus in feleac cum vii dinspre Cluj, este o curba la 90 de grade si am negociat-o cu viteza prea mare, in plus era o portiune de 3 m cu polei, ......am avut noroc. In ziua aceea aveam sa fac 1300 km si ma gandeam ca am inceput-o foarte bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2010 · Report post DSTC-ul nu face minuni ! nu va bazati pe el. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2010 · Report post DSTC-ul nu face minuni ! nu va bazati pe el.Doar "piesa aia" dintre volan si scaun poate face / nu minuni! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2010 · Report post am o veste proasta si una buna despre DSTC. vestea buna e ca DSTC-ul poate frina numai o roata, sau mai multe roti in combinatii si cadente de care omul nu e capabil.vestea proasta e ca daca ai iesit din limitele lui tot asta face si nu te lasa sa contrabrachezi.un exemplu : pe zapada iei o curba cu 40 km/h si masina tinde sa derapeze. DTSC-ul intra si te tine pe traiectoria corecta.pe zapada iei o curba cu 50 km/h si masina tinde sa derapeze. DTSC-ul intra, incearca sa te tina pe traiectorie, nu poate, si tu intri ca bolovanul in decor pentru ca nu poti contrabraca. adica poti, insa efectul contrabracarii e ANULAT de DTSC. daca ai fi avut DSTC-ul dezactivat (acolo unde se poate acest lucru) ai fi putut lua curba si cu 60 km/hNasol, nu ? mai ales ca la volvo degeaba dezactivezi DSTC-ul, ca el oricum intra cind i se scoala lui si tot in peisaj ajungi !singura solutie : inc-o revolutie . scoti siguranta ABS si te umpli de erori si glorie!NU INCERCATI ASTA IN SUFRAGERIE ! SE MOARE , SI NU DE RIS ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2010 · Report post Unde naiba ai tu tablou de sigurante in sufragerie, tablou poate ai dar sigurante Si eu m-am plans de STC si DSTC, cateodata e mai bine fara mai ales daca mergi tare dar pt omul normal este foarte bun, nu toata lumea alearga ca la raliu cu un Volvo . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2010 · Report post Se aprinde becul martor al dstc-ului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2010 · Report post Si la noi se aprinde Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2010 · Report post am o veste proasta si una buna despre DSTC. vestea buna e ca DSTC-ul poate frina numai o roata, sau mai multe roti in combinatii si cadente de care omul nu e capabil.vestea proasta e ca daca ai iesit din limitele lui tot asta face si nu te lasa sa contrabrachezi.un exemplu : pe zapada iei o curba cu 40 km/h si masina tinde sa derapeze. DTSC-ul intra si te tine pe traiectoria corecta.pe zapada iei o curba cu 50 km/h si masina tinde sa derapeze. DTSC-ul intra, incearca sa te tina pe traiectorie, nu poate, si tu intri ca bolovanul in decor pentru ca nu poti contrabraca. adica poti, insa efectul contrabracarii e ANULAT de DTSC. daca ai fi avut DSTC-ul dezactivat (acolo unde se poate acest lucru) ai fi putut lua curba si cu 60 km/hNasol, nu ? mai ales ca la volvo degeaba dezactivezi DSTC-ul, ca el oricum intra cind i se scoala lui si tot in peisaj ajungi !singura solutie : inc-o revolutie . scoti siguranta ABS si te umpli de erori si glorie!NU INCERCATI ASTA IN SUFRAGERIE ! SE MOARE , SI NU DE RIS !Mda, asa e. Probabil ei s-au bazat pe procente, cate procente din soferii normali experimenteaza varianta 1 in care DTSC-ul e util pt ei ? Sa zicem 84%, pe restul de 16% ii vor incurca, concluzie - E util DTSC-ul.La fel si cu tendinta subviratorie la mai toate masinile fara tendinte sportive din fabrica, aici ma refer mai mult la masinile premium ca la altele sunt din motive de reducere de costuri.Se merge pe concluzia ca 98% din soferii normali, in cazul unde, intr-o curba intra cu viteza prea mare si e in pericol de a iesi in decor pe exterior acesta...franeaza, astfel ca le fac subviratorii din fabrica. Daca le "reglau" din fabrica supra-viratorii toti soferii aia normali carora li se pare normal sa puna frana intr-o curba cand derapeaza ar fi facut piruete si accidente grave.Vazusem asta intr-un articol pe net, nu stiu cat e de reala dar mi se pare plauzibila. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2010 · Report post tractiunea fata, motor fata e subviratorie de la mama ei.chestia este ca unii accentueaza acest comportament subviratoriu din cauza de marire spatiu interior. (audi e campion la chestia asta, are motorul "lipit" de faruri)iar despre soferii care intra prea tare in curbe, pe astia nu-i ajuta nici macar abs-ul ca se blocheaza si nu misca de volan, ce sa mai zic de dstc...( "campioni" d-astia am vazut o groaza. sint tipul care zice : ia sa vezi cum o iau p-asta..., si el h-abar n-are cum se parcheaza o masina)in general dstc-ul ajuta femeile la volan cind merg pe drumuri cu aderenta mica. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2010 · Report post ...off topic:Felicitari pt noul focus si multa adrenalina sa iti genereze condusul lui pe sosele patriei S4 este cel mai echilibrat si fara nici un fel de tendinta subviratoare...S-a corectat eroarea de la vechile Audi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2010 · Report post S4 este 4x4 deci nu prea se compara cu o masina cu tractiune fata, de obicei comportamentul sportivelor 4x4 este neutru . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2010 · Report post ...rectific =RS4 (peste 400cp) si nu S4 .. comportament neutru! XC70 este sportiva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2010 · Report post Am spus sportivele 4x4 au comportament neutru, de unde si pana unde XC70 este sportiva? Prin sportive 4x4 inteleg: Gallardo, R8, Carrera 4,RS2, RS4, RS6, AUDI TT RS, Lancer EVO, IMPREZA STI, S60-R, Mazdaspeed6, Continental GT, Veyron si am obosit pt ca mai sunt cel putin inca 20 de masini sportive si 4x4. Sportiv ar fii si XC70ul daca ar face suta sub 6 secunde, oricum sportiv este frasu mai scund pe numele lui V70 -R . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2010 · Report post ziceti voi ce ziceti, da DSTC nici pute pe langa DSC de la precedentul meu BMW E39 525d, 2002. aia da sistem. chiar daca masina e cu tractiune doar pe spate, putea sa intru ca idiotu in curba pe zapada sau gheata, si masina de abia un pic fugea cu fundul. pe cand la dragutul meu XC90, incepi sa umbli ca pishatul boului in toate partile. mi s epare un sistem foarte lent, care se porneste f tarziu cand deja e prea tarziu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2010 · Report post ar putea fi si de 10 ori mai rapid si mai eficace : tot degeba.cum sa tii pe curbe 2.2 tone cu centrul de greutate la 380 mm de sol ?seria 5 iti ofera cu totul altceva decit xc90. sint masini cu target absolut contrar. deci comparatia intre ele e de pomana.un ml amg de 650 cp si vreo 700 nm, e pisoi in fata unui clio rs cu 170 cp si 350 nm, PE CURBE.io cu s60-ul nu ma pot tine de un focus 1.6 benzina stoc pe curbe. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2010 · Report post Cred ca exagerezi putin, focusul are o independenta excelenta DAR conteaza si motorizarea iar S60ul tau are o suspensie excelenta si un motor pe masura . PS> clio RS are 215 nm Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2010 · Report post Cred ca exagerezi putin, focusul are o independenta excelenta DAR conteaza si motorizarea iar S60ul tau are o suspensie excelenta si un motor pe masura . eee, inseamna ca soferul e de vina...adica io. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2010 · Report post Da-mi voie te rog frumos sa nu te cred de data asta, poate data viitoare la un Focus RS te cred Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2011 · Report post salutare am si eu o problema legata de DSTC...dupa ce am schimbat amortizoarele fata si rulmentul dreapta fata, uneori cand plec de pe loc, de obicei in treapta a doua, mi se aprinde in bord becul de la DSTC si ma franeaza instant.....dupa cateva secunde isi revine insa si apoi totul e normal...sau ma rog, aproape normal, pentru ca la viteze mai mari (undeva pe la 130-140 kmh) simt ca vibreaza ceva la aceeasi roata unde am schimbat rulmentul.... aveti idee despre ce ar putea fi vorba?...sau trebuie sa ma duc musai cu ea la primus?... multumesc frumos Share this post Link to post Share on other sites