Sign in to follow this  
Followers 0
gabrielrm

Copie cheie contact - a facut cineva?

37 posts in this topic

Si daca da, unde si cat a costat? Orice alte informatii sunt binevenite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate sunt eu nebun,dar am impresia ca se poate face copie la orice centru d-ala de copiat chei , fiindca nu mi se pare ca ar avea transponder,cip, etc.  mie mi se pare cheie normala, ca aia de usa, la s40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca ai dreptate!

Ai imobilizator la masina, nu? Pai eu stiu ca ala se ia dupa un cip pasiv, nu dupa dupa amprenta cheii :) ...

Iti poti face o cheie la atelier sa iti deschida usile, insa de pornit motorul... nu cred. Reprezentanta, sau stealership Volvo. Si sa te astepti la niste preturi ... MICI :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine imobilizerul functioneaza cu o alta chestie, separata de cheie, ceva ca un memory-stick , cu niste circuite prin ea.....d-aia nu cred ca e in cheie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca din epoca straveche cheile la volvo sunt cu chip-cirip  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci aveti dreptate. dar faza cu imobilizerul la mine chiar asa e. poate e asa de la alarma , nu stiu

o sa fac niste poze la obiect sa va arat , poate stiti ce si cum

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare si numai bine.

eu am cumparat masina, un v40  din 2000 anul trecut, cu o singura  cheie.

am tot umblat prin constanta si toate centrele care confectioneaza chei, nu au reusit sa copieze cip-ciripul, de ce?, foarte simplu, incepand cu anul 2000 cipul este codat.

acum max. o luna  am gasit un centru unde au aparatura mai sofisticata, nu acele aparate  tip A4 cu displey si care in urma discutiilor  cu 3,5 mil (vechi) au ziz ca rezolva  cheita cu cip-cirip.

momentat nu am material, dar cat de curand  trebuie sa rezolv si a doua cheie.

la reprezentanta ...................... te duci daca ai  LOVELE frate.

                        Succes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e mi-au schimbat 2 chei in garantie. De fiecare data cheile au venit cu un CD cu un cod de identificare a cheii care trebuie introdus in calc masinii. Cred ca o sa poti deschide masina cu o cheie copiata dar nu cred ca ai nici o sansa sa pornesti motorul. Oricita greata imi fac astia de la reprezentanta cred ca nu ai alta sansa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut cheie, bineinteles fara cip. Ma gandeam ca daca am sa ascund undeva in masina cheia originala, am sa pacalesc imobilizatorul si am sa pot utiliza cheia nou facuta. Nu merge nici sa o spanzuri, nu stiu unde trebuie sa pozitionez originalul astfel incat sa fie citit cipul. Am atins si partea metalica a contactului cu cheia originala incercand cu cea facuta sa pornesc masina, nimicccc clipoceste becul din bord (imobilizatorul) si nu imi da tensiune la demaror. Vroiam sa pun alarma cu pornire/stop motor, acum ma intreb daca chiar pot sa fac aceasta operatiune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am luat masina cu o singura cheie.Si ma gandeam ce nasol ar fi sa "ratacesc" pe undeva cheia... 8)Am facut comanda la reprezentanta,si cu greu dupa vreo 2 luni(!),am primit si cheia.A costat 710 lei.Asta prin iulie- august.

Am facut si eu o copie simpla (fara cip)doar pentru deschis usile,asta in caz ca se intampla cumva sa se defecteze inchiderea centralizata,au mai fost cazuri... ;D.

Telecomanda e separat,si am inteles ca pretul e mai mare decat la cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Ma gandeam ca daca am sa ascund undeva in masina cheia originala, am sa pacalesc imobilizatorul si am sa pot utiliza cheia nou facuta. ...

Nu merge manevra asta din urmatorul motiv:

Cipul din cheie este nealimentat. Nu are baterie sau ceva de genul asta. Intrebarea fireasca este "Atunci cum transmite codul?". In jurul "gaurii" de la contact, unde bagi cheia, este un cerc metalic care generaza un camp electromagnetic ale carui caracteristici sunt modifcate de cipul din cheie, alimentat prin inductie. Deci, daca cipul nu este exact in pozitia aia, in centrul cercului respectiv...  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O copie cu cip costa aprox. 100 euro la un atelier de copiat chei. In Timisoara eu am gasit doar unul singur "Gokey", langa libraria Humanitas din piata Libertatii.

L-am intrebat daca face pentru V40 din 2000 si cat costa. Asta a fost anul trecut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@muadDib  Nu trebuie sa fie fix in centru, respectiv cheia in contact. Am reusit sa pornesc cu cheia facuta tinand partea superioara de la cheia originala (partea in care se agata cheia)pe contact, in partea de jos a acestuia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, e posibil :)

Insa nu e ca si cum ai avea cipul ascuns undeva sub scaun, sau intr-un buznar, etc. Trebuie sa fie in zona contactului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut cheie, bineinteles fara cip. Ma gandeam ca daca am sa ascund undeva in masina cheia originala, am sa pacalesc imobilizatorul si am sa pot utiliza cheia nou facuta. Nu merge nici sa o spanzuri, nu stiu unde trebuie sa pozitionez originalul astfel incat sa fie citit cipul. Am atins si partea metalica a contactului cu cheia originala incercand cu cea facuta sa pornesc masina, nimicccc clipoceste becul din bord (imobilizatorul) si nu imi da tensiune la demaror. Vroiam sa pun alarma cu pornire/stop motor, acum ma intreb daca chiar pot sa fac aceasta operatiune

Am facut eu si m-a costat fix 120ron.

Operatiunea a durat intr-adevar ,,cam mult'' aprox 15 min (din care 12 min a durat ca sa scoata cip-ul din cea veche).

Daca reusesti sa-ti scoti singur cip-ul (nu te sfatuiesc, e infipt bine :P) copia te va costa aprox 30ron doar trebuie sa ceri din cele cu ,,buzunaras'' pt cip

ATENTIE... ,,manerul'' cheii este turnat peste cip asa ca trebuie sa o faci pe ghicite si cu mare atentie altfel poti sa-l distrugi. Ca sa-ti faci o imagine cum arata acest cip <<arata ca un carbune de electromotor, tocit 80%>>

Nu am gasit alta comparatie : :dontknow:

PS...Cheia mea e 100% functionala

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna,

eu am 2 chei,dar o singura telecomanda,fara ea nu fac nimik,cu 2 chei nu pot sa deschid usa,de pornit nici macar......tra sa vad si eu cum pot sa rezolv treaba........mai are cineva problema asta?

sa fiti iubiti in 2009...........de femei si nu de boliii  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna,

eu am 2 chei,dar o singura telecomanda,fara ea nu fac nimik,cu 2 chei nu pot sa deschid usa,de pornit nici macar......tra sa vad si eu cum pot sa rezolv treaba........mai are cineva problema asta?

sa fiti iubiti in 2009...........de femei si nu de boliii   ;D

Cum am scris mai sus ...cheia se poate face dar...

In prima faza si necunostinta de cauza la prima vizita la atelier m-i s-a dat un pret de 100euro pentru ca //este foarte greu, aproape imposibil de executat\\

Dupa 2 saptamani la acelasi atelier (alt lucrator) m-a linistit cu //vreo 200ron\\

Dupa alte 2 saptamani la acelasi atelier alt lucrator m-a atins cu 120ron cu tot cu cheie (am uitat sa specific ca preturile de mai sus erau doar la manopera ...depinde de norocul fiecaruia ::) ...ca asa-i la noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna,

eu am 2 chei,dar o singura telecomanda,fara ea nu fac nimik,cu 2 chei nu pot sa deschid usa,de pornit nici macar......tra sa vad si eu cum pot sa rezolv treaba........mai are cineva problema asta?

sa fiti iubiti in 2009...........de femei si nu de boliii   ;D

Amu' sa inteleg ca masina ta nu se deschide cu cheia si nu porneste decat cu telecomanda?  ::) ioi!...grav mai! ;D

Da'pai ,sa sti ca masina se deschide si cu cheia.Si poti face comanda la telecomanda!... ;D

Am facut cheie, bineinteles fara cip. Ma gandeam ca daca am sa ascund undeva in masina cheia originala, am sa pacalesc imobilizatorul si am sa pot utiliza cheia nou facuta. Nu merge nici sa o spanzuri, nu stiu unde trebuie sa pozitionez originalul astfel incat sa fie citit cipul. Am atins si partea metalica a contactului cu cheia originala incercand cu cea facuta sa pornesc masina, nimicccc clipoceste becul din bord (imobilizatorul) si nu imi da tensiune la demaror. Vroiam sa pun alarma cu pornire/stop motor, acum ma intreb daca chiar pot sa fac aceasta operatiune

Nu o sa reusesti..am pus cheia originala in "orice" pozitie posibila .Si am incercat sa pornesc cu copia fara cip (cirip)..nici o sansa!

Am facut eu si m-a costat fix 120ron.

Operatiunea a durat intr-adevar ,,cam mult'' aprox 15 min (din care 12 min a durat ca sa scoata cip-ul din cea veche).

Daca reusesti sa-ti scoti singur cip-ul (nu te sfatuiesc, e infipt bine :P) copia te va costa aprox 30ron doar trebuie sa ceri din cele cu ,,buzunaras'' pt cip

ATENTIE... ,,manerul'' cheii este turnat peste cip asa ca trebuie sa o faci pe ghicite si cu mare atentie altfel poti sa-l distrugi. Ca sa-ti faci o imagine cum arata acest cip <<arata ca un carbune de electromotor, tocit 80%>>

Nu am gasit alta comparatie : :dontknow:

PS...Cheia mea e 100% functionala

Bafta

Din ce spui tu ,am inteles ca ai luat cheia "buna" ai "taiat" cipul de pe ea si ai facut o copie...da?

Care-i scopul?

Sau..s-a rupt cheia..ca altfel chiar nu inteleg... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu m-am mai "excitat" eu, dar am inteles ca cipurile pot fi citite si programat alt cip. Deocamdata am lasato moarta, dar nu definitv (pana o sa ma apuce iarasi damblaua). 

@sfc Am reusit sa pornesc cu cheia facuta tinand partea superioara de la cheia originala (partea in care se agata cheia)pe contact, in partea de jos a acestuia. 

Scris : 30 Noiembrie 2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu e mai usor sa bagi cheia ,fara "adaosuri"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa bag cheia si fara adaosuri, dar nu cu 7 mil o nesimtzita de cheie. Deocamdata am o cheie, am grija de ea ca la ochii din cap (cred ca am sa o leg de gat ca atunci cand eram clasa I-a). M-am mai interesat la niste meseriasi, unul dintre ei a indicat chiar si o locatie, unde o anumita persoana imi poate programa un alt cip intr-o alta cheie. Cand o sa am chef am sa ma duc sa vad ce rezolv. Daca nici acolo nu merge...ma las pagubash  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

shi mie mia facut un meseriash o cheie pt seat leon 2006.

cand am luat mashina mi-au dat doua chei. una din aia frumoaxa cu buton care se deschide tip briceag shi alta normala din cate imi amintesc nici telecomanda nu avea pe ea. am pus alarama cu pornire motor (cadou pt nevasta:P) deci cheia simpla este tot timpul in mashina. shi m-am gandit ca ce ma fac dc pierd cheia care mi-a ramas. am mers la tip prin recomandarea unui preten. mi-a facut-o, 100 euro shi shed chill :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa bag cheia si fara adaosuri, dar nu cu 7 mil o nesimtzita de cheie. Deocamdata am o cheie, am grija de ea ca la ochii din cap (cred ca am sa o leg de gat ca atunci cand eram clasa I-a). M-am mai interesat la niste meseriasi, unul dintre ei a indicat chiar si o locatie, unde o anumita persoana imi poate programa un alt cip intr-o alta cheie. Cand o sa am chef am sa ma duc sa vad ce rezolv. Daca nici acolo nu merge...ma las pagubash  ;D

Raspunsul il vom afla la pierderea cheii................................................ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0