Catalin

Un test interesant Subaru vs competitors

34 posts in this topic

Din pacate pt tine sunt de aceiasi parere, deci nu am ce comenta, poate doar faptul ca un Subaru nu are buton din ala, stii tu de care ;D

Si mai sunt de parere ca niste anvelope A/T ne-ar ajuta sa ne jucam prin noroaie si evident sa nu ne facem de ras ca Touaregul ;D

Tipul cu Tuaregul era in vizita (nu profesionist ca ceilalti) si nu l-au lasat pana nu si-a nomolit masina de 10 lei  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

  @maurice  ..Hai ca Aro nu era rau ,motorizare Peugeot si 5 tr.Ia uite aici "Aro"  japan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off: eu am folosit un Aro la servici (motor Andoria), an 2002 parca, pot sa zic ca era crunt, cea mai proasta masina pe care am condus-o, nu urca nici o panta de 15% in treapta 1 cu reductorul cuplat. Pe de alta parte, am condus si unul cu motor de toyota, cred ca facea de rusine multe suv-uri cu pretentii, cu toate zdrancanelele electronice de pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exagerari de americani...

Aro a fost masina epocii ei, acum 5 decenii, odihneasca-se in pace.

Eu am facut 340.000 km cu un Aro din 93 pana in 97 asa ca stiu cu ce se mananca, cu motor Campulung diesel, care de fapt era era o jumatate de V8 de la camioanele Bucegi&Carpati pe benzina, a devenit 4 in linie pe benzina si care, ulterior, a fost remodificat in 4 in linie Diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exagerari de americani...

Aro a fost masina epocii ei, acum 5 decenii, odihneasca-se in pace.

Eu am facut 340.000 km cu un Aro din 93 pana in 97 asa ca stiu cu ce se mananca, cu motor Campulung diesel, care de fapt era era o jumatate de V8 de la camioanele Bucegi&Carpati pe benzina, a devenit 4 in linie pe benzina si care, ulterior, a fost remodificat in 4 in linie Diesel.

  Poate un pic exagerat cu acea Toyota de peste 15 ani vechime dar pur si simplu facea ceva interesant.Aro este cumva  ,o evolutie romaneasca  a unui V8  american din WW2=Ford trecut si pe la rusi  prin Zissu(Zis,Zil),ceva Steagu' rosu (camion) si apoi Carpati&Bucegi si apoi impartit la 2 cu ceva  de la GAZ (urss) apoi IMS M40-461.Nu am urmarit wikipedia ci spun doar auzind "din batrini care sint si au fost". Aro {Muscel si Brasov(chiulasa din 2 bucati)}.IMS ,masina militara ,ulterior spre functiuni civile(geologie ,etc) ar fi batut de multe ori orice Land Rover pe muntii patriei.

Scuze multe de off topic :77:

Este bine ca s-a ajuns actualmente ca un Subaru sa "ajute" chiar un autotren.Posibil orice in zilele noastre,cind ai sute de cai

Share this post


Link to post
Share on other sites

  sunt consternat!

  oare cine pune botu' la asha ceva...probleme ca " nu are destul gaz"...mi se pare ca se adreseaza marelui public american ...unde inteligenta este masurata cu subleru'..

  intradevar ar trebui luata ca reclama la Volvo..."reclama" la Subaru este cel putin tendentioasa in cazul de fata(desi am un dejavu)..in rest super masini!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este corect, sunt cateva filmulete pe youtube in care se arata ca Subaru e cel mai tare, problema este ca acele filmulete sunt facute de oamenii de la Subaru .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu filmuletele.

Mi se pare cam urat din partea lui Subaru sa faca asta.

Nu contest, Subaru mi se pare o masina buna dar..... prea incearca in primul filmulet sa arata cat sunt de extraordinari

Se vede clar ca la urcarea in panta soferul din Subaru merge constant si frumos pe cand la celalalte marci incetineste incet incet desi se vede clar ca niciuna din cele 4 roti nu incep sa alunece, apoi smecherie ala de la volan incearca sa faca plecarea in panta .......

Asta e...... Manarii mie asa mi se par.

Nu-l contest pe subaru, poate e the Best dar...... hai hai ..... sa nu isi bata joc de ceilalti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am studiat zilele trecute un Subaru Forester din 2004. Are AWD dar este 100% permanent. Niciun Haldex, Torsen sau ceva similar. Pur si simplu trage cu toate 4 rotile odata. Acest lucru il ajuta in  anumite situatii. Cind urca o panta, pleaca deja in 4x4 si nu intra spatele cind simte ca fata are nevoie. Mai are si un fel de reductor, dar care nu este cutie de transfer, e ceva in cutia de viteze. Nu are DSTC sau alte d-astea. Cel putin nu la acel model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now