zack

Parbriz - dezlipit/desfacut pe partea stanga

35 posts in this topic

Azi am auzit un tacanit pe piatra cubica si m-am hotarat in mers sa vad de unde vine. Parea ca vine de la stalpul stanga fata, am dat "pumnisori" in el dar cand am dat un pumnisor in parbriz el s-a miscat cativa mm buni. Am oprit si am impins in parbriz...el miscandu-se pe partea stanga. M-am suparat destul de rau. Nu ma asteptam la asta de la VOLVO. Masina nu a fost implicata in accidente. Ce e de facut? Parbrizul este lipit sau e prins pe cheder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

arbrizul e liit.Acel keder de cauciuc este pus acolo doar de design.Poi daca s-a dezlipit, inseamna ca ar trebui sa intre apa pe acolo.Daca vrei , poti apela la o firma care se ocupa cu parbrize.O sa ti-l dezlipeasca, o sa curete de liiciul vechi si o sa ti-l lipeasca din nou la loc, nu e mare problema, nu fii suaroat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca la dacii - nu e nici o diferenta  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze de greselile de scriere, dar nu imi mergea litera " P " ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi de la faptul ca am tot spalat masina la -7 -10 grade C si o fi intrat apa pe dupa parbriz...a inghetzat si a "aruncat" parbrizul afara? Sunt cam dezamagit de masina la ora actuala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te supara, dar de ce ti-ai spala masina pe frigul asta?  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie curata.Se face varza masina, mai ales pe drumurile cu sare.......naspa de tot.Si eu o spal iarna, dar dupa aia o sterg si o bag in garaj, nu o las afara sa inghete toata, si oricum, desi o speli, nu ar avea voie sa se desfaca adezivul de la parbriz.....gandestete ce temperaturi joase sunt prin peninsula scandinava, in tara lor de nastere, nu ca la noi....deci la frigurile noastre nu ar trebui sa aiba nici o problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai  esti sigur ca masinutza ta e facuta in...scandinavia ?  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate imi aduc aminte scrie made in sweden. Are importanta daca e facuta in suedia sau....?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu de s80-ul meu sunt 100% sigur ca e made in sweden....

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde sa ma duc sa imi lipeasca parbrizul? (as vrea undeva sa imi faca treaba buna si sa fie priceputi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

AGER 100% (www.autoglas.ro)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este made in sweden. Am fost la AGER si mi-au spus ca parbrizul este neoriginal, firma TOP NORDIC (cica ar fi poloneze). Toata distractia ma costa 250-300 ron + riscul de a se sparge parbrizul pe care mi-l asum. Un parbriz original VOLVO este 900 ron cu tot cu montaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai parbrizul de ce sa se sparga?doar ii taie siliconul sau ce solutie e aia cu care e lipit,il scot si pun alta solutie,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si masina mea a avut pabrizul vechi dezlipit. Aceeasi situatie: Parbriz spart de la o pietricica, inlocuit cu parbriz turcesc de romani. E bine sa-ti schimbi parbrizul la un atelier care se ocupa cu asa ceva. Dupa un timp s-a fisurat si asta si l-am inlocuit la Ager cu unul Sekurit la uimitorul pret de 480RON (parbriz, cheder, manopera). Eu reparatia am facut-o pe Casco si de curiozitate am intrebat si la Forum cat costa... 2400RON fara manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am apelat si eu la Ager pentru luneta

Mi-au spart-o in parcarea blocului

Baietii sunt ok, de treaba si pare sa faca treaba buna.

Daca nu esti tu primul proprietar al masinii.....  atunci nu sti daca parbrizul a fost sau nu schimbat.

Daca esti primul proprietar si parbrizul nu e original..... atunci sunt trei variante:

- fie nu cunosc daca parbrzul e sau nu original;

- fie masina a stat intr-un service mai mult si parbrizul a fost spart si apoi schimbat de ei insa au pus ceva mai ieftin sau mai rapid de gasit;

- fie volvo a luat-o razna :( ceea ce e putin probabil.

Mie masinutza imi place cum merge si nu pot sa jignesc marca in sine.

Cred ca mai tine si de noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este made in sweden. Am fost la AGER si mi-au spus ca parbrizul este neoriginal, firma TOP NORDIC (cica ar fi poloneze). Toata distractia ma costa 250-300 ron + riscul de a se sparge parbrizul pe care mi-l asum. Un parbriz original VOLVO este 900 ron cu tot cu montaj.

de ce iti trebuie original de la Forum? intreaba la ager cat costa si ce garantie ai la ei(lipitura). eu am schimbat la ei destule geamuri si nu au fost probleme. mergi la dealer numai daca vrei sa scrie VOLVO pe geam.altfel..... :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zack. Pai daca parbrizul nu era original atunci se explica ce ai patit si ca recomandare nu mai spala atata masina ca un Volvo nu rugineste, eu am mai multe zgarieturi la masina pana la tabla si nu a ruginit, tabla suedeza e alta mancare de peste si nu rugineste .

Share this post


Link to post
Share on other sites

baiatul de acolo mi-a spus ca parbrizul TopNordic are marginea aceea neagra care nu ar filtra razele UV si de-asta s-ar fii dezlipit.La urma mi-a spus ca nu este nici un parbriz f prost dar nici unul f bun.Cred ca nu ar avea rost sa-l schimb cu unul original.Voi c parere aveti?Cred ca asta e gargara si ca parbrizul nu a fost lipit cum trebuie.

PS:baiatul mi-a spus ca atunci knd e dezlipit parbrizul exista riscul sa s  sparga la schimbare si ca pot sa stau langa el sa vad cum lucreaza.

PPS:nu vad de ce nu as spala masina....doar nu rugineste...nu vreau sa s matuiasca vopseaua d la sare si d la substantele de pe carosabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre parbriz: si eu cred ca e abureala, mai bine il relipesti pe ala decat sa iei unul nou. Despre spalat: gandeste-te ca afara sunt sa zicem -5 grade, apa aia de la spalatorie are 50-60, rezulta o diferenta de 65 de grade, aplicata brusc pe o suprafata dilatabila/contractabila. Fiecare face cum vrea  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un prieten m-a sfatuit sa mai aman lipirea parbrizului pana cand temperaturile vor fi cu +. Ce parere aveti ? Sa mai astept sau...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-a sfatuit foarte bine, pentru ca personal nu stiu cu ce fel de lipici o sa-ti dea pe-acolo si daca ala se intareste la caldura.... Si vopsitul se face doar la peste 15 grade afara de exemplu, ca sa prinda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt posesorii de volvo s80: Mi-ati putea spune ce "scrie" pe parbrizul vostru? Ma refer la firma...etc. Caut de ceva timp cu ce fel de parbriz vine s80-ul si nu am gasit. Multumesc anticipat.

Deocamdata parbrizul va sta dezlipit pana cand temperaturile nu vor mai fi cu -.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia-ti Pilkington sau Securit Saint-Gobain !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca o sa il schimb decat in cazul in care se va crapa pana il relipesc. Sunt curios ce firma este cel original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now