Hitman

Injectoare S60

27 posts in this topic

Buna,

Am si eu o intrebare,injectoarele de s60 2.4 D  de 96 kw se potrivesc cu cele de la D5?

Masina e din 2003 si nu gasesc second hand numai de D5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt aceleasi injectoare dar sunt 3 clase, trebuie sa le dai pe ale tale jos sa vezi ce cod ai, vezi in poza de mai jos in ce clasa sunt ce ai tu pe masina si iti trebuie aceiasi clasa .

La D5 este clasa 2 .

post-993-1287787311612_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate:de ce le zice clase si nu le clasifica in functie de motorizare???

mi se pare o idiotenie sa nu poti sa afli ce piese iti trebuie decat daca desfaci masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de raspuns,maine am sa vad ce clasa sunt si sper sa gasesc care sa se potriveasca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum sa le clasifici in functie de motorizare din moment ce motoarele D5244T si D5244T2 folosesc aceleasi injectoare pt ca sunt aceleasi motoare, difera doar softul, pana si turbina e aceiasi .

Se impart in 3 clase pt ca asa vin codate injectoarele, daca ai un injector de alta clasa atunci el nu mai merge, la fel este si la S40 numai ca difera clasele, acolo avem clasa 4, 5 si 6 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha...deci atat D5244T cat si D5244T2(adica D5ul pana in 2005 adica D5ul de 120kw/163cp) au aceleasi injectoare???inseamna ca omu a gasit deja raspunsu,daca se referea la D5ul pana in 2005,nu???sau pe D5244T,spre ex, s-au montat clase diferite pe masini diferite???confused!?!?!?

sunt curios ce gaseste scris pe injectoarele alea...

ps HITMAN:exista doua variante de D5:unul pana in 2005 cu 163cp(D5244T2) care s-a transformat in 2.4D(doar ca denumire presupun) si noul D5 incepand cu 2005 care are 185cp(D5244T3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

El are 2.4D-ul, ala de 136 parca, nu e D5-ul D5 din cate stiu !

Nu asa e Dani ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blueazimut faci o confuzie, omul are D5244T2, adica 96kw(131cp), D5244T are 163CP .

Si da ai inteles bine, pot fii 3 clase de injectoare, ai poza mai sus din Vadis .

Oricum nu conteaza, daca acum pe masina ai clasa 2 si pui toate injectoarele clasa 1 nu trebuie decat sa reprogramezi ECU sa-ti recunoasca noile injectoare, daca pui clasa 2 nu trebuie sa-i faci nimic.

De obicei D5ul de 163CP vine cu injectoare clasa 2 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, m-a sunat Dani acum sa imi spuna sa postez urmatoarele chestii, Bogdan G poate il ajuti cu niste idei :

Deci el are motorul D5244T2 din 2003

Pe cap la injectoarele lui scrie doar un cod, si anume 8658352 - conform pozei din Vadis ce ai pus-o Bogdan ar fi din clasa de mijloc

A vb Dani cu CristianV care are din dezmebrari niste injectoare de D5, au vb prin telefon si acesta i-a spus ca pe capul injectorului de la D5 scrie codul 0445110-078 DAR si codul pe care il are Dani pe al lui, adica 8658352. Injectoarele de la CristianV sunt de la un D5 din 2002. Deci sinugra diferenta ar fi ca pe cel de D5 exista un cod in plus, cel cu 044xxxx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa foloseasca orice clasa de injectoare,dar tre sa mearga la VCT2000 sa programeze clasa de injectoare

Atasat cum se face din VIDA

In VIDA astia dau alte coduri de injectoare fata de VADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazul asta ori cauta 1 de aceeasi clasa cu a lui ori cauta 1 de clasa 4 care nu mai trebuie programat,ori cauta 5 de aceeasi clasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara!

Ma bucur ca v-ati dat cu parerea la nelamurirea mea.Acum am inteles exact cum e cu injectoarele.Pe injectorul meu dupa cum a spus si Robi care m-a ajutat si a postat el,scrie un cod 8658352,ceea ce inseamna ca e de clasa 2 dupa Vadis. Am vb cu domnu CristianV si a zis ca pe al lui nu scrie nici un cod care incepe cu 865...

Ce avem la fel pe ambele injectoare,si eu si el este codul 0445110-078. Nu stiu ce sa zic,se potriveste sau nu.Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma indoiesc sa nu scrie un cod de Volvo pe injector,decat daca a fost cumparat direct de la producatorul de injectoare ca atunci nu are cod de Volvo

Eu cred ca sunt din aceeasi clasa,iar acel cod este de producator pentru ca Volvo nu produce injectoare

Nu ai decat sa-l incerci pe masina,daca merge rotund motorul, atunci mai tre sa vezi cum e consumul sa nu consume mai mult ca defapt asta fac clasele de injectoare optimizeaza injectia si implicit consumul de carburant in functie de toleranta fiecarei clase

Iar cand se programeaza clasa cu Vida sau Vadis i se spune EECU-lui ce toleranta(abatere) are fiecare injector

Parerea mea!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

BOSCH-ul nu e pe clase. De-aia nu corespunde. Dar din cate am inteles (parca de la BogdanG ?) 5 injectoare NOI-NOUTZE BOSCH merg aiurea de tot fata de cele originale VOLVO, categorisite pe clase si calculatorul de injectie configurat conform.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clasa o da Volvo sau producatorul cand bate codurile pe injectoare dupa ce le testeaza inainte sa vada in ce clasa se incadreaza,e destul de delicata treaba cu injectoarele

La Truck&Bus e si mai rau au coduri de cate 6 caractere litere si cifre care le programam in EECU si micul EECU are o baza de date in el si stie astfel unde sa le incadreze si cum sa regleze injectia,dar merg si neprogramate foarte bine,creste consumul insa.

Dar totusi la Primus cat costa un injector nou pentru D5 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine parca era 1200RON acum jumatate de an, cel original...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara!

Ma bucur ca v-ati dat cu parerea la nelamurirea mea.Acum am inteles exact cum e cu injectoarele.Pe injectorul meu dupa cum a spus si Robi care m-a ajutat si a postat el,scrie un cod 8658352,ceea ce inseamna ca e de clasa 2 dupa Vadis. Am vb cu domnu CristianV si a zis ca pe al lui nu scrie nici un cod care incepe cu 865...

Ce avem la fel pe ambele injectoare,si eu si el este codul 0445110-078. Nu stiu ce sa zic,se potriveste sau nu.Va multumesc!

Codul cu 044..... e codul Bosch care e acelasi pentru toate clasele de injectoare (de fapt daca iti cumperi un injector nou de la bosch nu vei avea pe el codul cu 865....,asta e explicatia pentru care injectorul pe care vrei sa-l cumperi nu are codul volvo, nu e OEM, e aftermarket, dar si cele originale sunt facute tot de bosch ).

Ca sa fim in ton cu ceea ce scrie la manual ar trebui sa inlocuim toate injectoarele cu conducte cu tot, dar cum traim in romania si momentan un schimb de injectoare la Volvo echivaleaza cu 1/3 din valoarea de piata a masinii pur si simplu nu mai merita.

Sa revin cu chestii concrete. Diversele tipuri de injectoare se pot amesteca, masina va merge perfect (experienta personala), deci daca gesesti tipul 1 sau 3 cu garantie nu ezita sa le cumperi, ti se vor potrivi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi mult de sfaturi.L-am comandat astazi.Sper sa imi mearga,sa nu am probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu cred ca poti amesteca diferitele clase de injectoare fara sa programezi ECU, trebuie ca fiecare injector sa ofere aceiasi cantitate de motorina, daca sunt din clase diferite o sa injecteze cantitati diferite, tocmai de aceia ai optiune pe tester de calibrare injectoare . Este valabil si la Ford si la multe alte motoare CR .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine parca era 1200RON acum jumatate de an, cel original...

doar 1200RON?cred ca e super bine avand in vedere ca la Logan e 1000RON,dupa spusele unui taximetrist...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, a mai crescut oleaca pretul... Injector ORIGINAL VOLVO, CLASA 3 - 8602669 - 1350RON/buc. Pentru cel compatibil, paradoxal - BOSCH 0 445 110 078 - 2000RON/buc !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Am primit astazi injectorul sh si am fost la mecanic de l-am montat.Masina a pornit la sfert de cheie dupa 2 saptamani in care a stat afara nepornita si cu bateria pe duca.Nu mi-a venit sa cred.In sfarsit am din nou masinuta.Injectorul l-a verificat mecanicul pe banc si merge f bine.

Va multumesc pt sfaturi.Drumuri bune sa aveti!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Am primit astazi injectorul sh si am fost la mecanic de l-am montat.Masina a pornit la sfert de cheie dupa 2 saptamani in care a stat afara nepornita si cu bateria pe duca.Nu mi-a venit sa cred.In sfarsit am din nou masinuta.Injectorul l-a verificat mecanicul pe banc si merge f bine.

Va multumesc pt sfaturi.Drumuri bune sa aveti!!

Bravooo :D

Dai o bere ca te-am dus la nenea Iosca  ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now